Citat:
Uporabnik TheMan pravi:
Potem pa ljudje postavljajo vprašanja na forume, zakaj mi smrdi iz prezračevanja - čudno avto je nov. Velemojsterska poteza vsaj treh prodajalcev, ki jih osebno poznam, je košček svinjskih jeter v ventilacijo pred predajo, ekskluzivno za tako hvaležne kupce, ki jih sezujejo do kraja. To je tisto malo presenečenje - kaj mi še lahko ponudite za darilo poleg vseh popustov.
Da mi to trgovec naredi, mu vrnem avto kot stvarno napako in zahtevam denar nazaj ter še naredim negativen PR. Kako bo on to negativo hendlal naprej, njegov problem.
Tukaj debatiramo o maržah pa zato, ker imajo nekateri 40% lufta, nekateri 10% lufta. In dobro je pač vedet koliko. So pač trgovci/proizvajalci, ki nabijajo list price in tisti, ki ga ne. Če vidiš, da nekateri prodajalci brez težav prodajajo avto tudi z 35% popustom na list price, pa čeprav v "akciji", ti je jasno, v katerem rangu v resnici so.
In če greš kupovat avto ti je pač pomembna končna cena. Pri list price 30 k EUR in 20% popusta to znese 24 k EUR, pri list price 25 k EUR in 5% popusta pa pač 23,8 k EUR. In greš sprejemat odločitve na to.
Če pa nekdo misli, da bo pri naviti list price ceni prodal brez popusta, je pa dokaj naivno. Vsaj za kupce, ki gredo pobirat več ponudb, med ostalim tudi k konkurenčnim znamkah, saj niso nujno zasidrani samo na eno znamko in model.