Klobasanje o tem in onem s področja avtomobilizma in avto industrije

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.923
6.835
113
pri taščici
Ja ker v logistični center se bo pa teleportiralo al kak.
Lej kolko je sivega. To prikazuje tovorne linije v EU. Torej v teh sivih poljih pač prepovemo trgovine in fabrike pa to.
Naročim par ton OSB plošč pri Poljakih. Te praviš, da jih naj s kombiji zvozijo do železnice, tam jih naj naložijo na vlak, ko pride nekam v bližino mi jih razložijo jaz pa pol s kombijem spet par fur da grem po njih? A šlepar bi že v tem času bil drugič naložen nekje.


Poglej priponko 95272
Ocitno smo dobro pokriti z zelezniskim omrezjem. Pi zaslugi AO pred 150 leti predvsem.
Zdaj nam pa ni vec v interesu železnica saj se se vedno vecinoma vozimo po AO tirih/progah.
Kater logisticni center, katero IOC smo v zadnjih 30 letih naredil s povezavo na železnico?
Se tistega ki smo ga imeli (BTC) , smo iz njega izrinili vlak (pelje v Atlantis, ce se?) in ga nafilali z avti (dnevnih migrantov v Lj in zaposlenih v btc) do amena. Ce v primeru nakupa lahko pustis avto bližje kot 200m imas preklemansko sreco.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.923
6.835
113
pri taščici

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.385
9.646
113
EU
Zame so tovornjaki visek, ki nima kaj delat na cesti. Tak tovor se naj vozi z vagoni, zeleznca, ceste naj bojo za avte. To je seveda moje mnenje, tko k je tisto od unga za CT. Zeleznce nimajo kaj delat, vec al manj se ukvarjajo sami s sajo (drzava v drzavi). Naj bojo koristni in prevazajo hrano etc. Od postaje do trgovine (last mile) naj pa tovornjacki pridejo in razvozijo. Teh gravzev na cesti pa najraje ne bi nikoli gledal.
Malo kontra pogled.
Pusti tovornjake na avto cesti. Spravi ti potniški promet z avtoceste na vlake, pa te tovornjaki ne bodo motili. Da vidimo junake, kako bi to rešili.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.829
9.529
113
Nisem poklican za to, samo na glas razmisljam. Se pa ocitno ne razumemo najbolje. Osebno me motijo te cestne krizarke, ki zabasejo AC med tednom do mere, da moras skoraj konstantno vozit po prehitevalnem, saj je desni poln teh gravzov, ki vecinoma opravljajo globalni transport (meddrzavni etc.).
Bolj švoh ti to razmišljaš. Ko boš dons basal v usta, kar pač boš basal, se vprašaj od kje je to prišlo, al misliš, da magic Mike s čarovno palčko pomaha in se znajde na krožniku. Pol ko boš šel kakat se vprašaj, od kje je prišel sekret papir, ki ga boš po anusku podrsal, pol se pa še vprašaj kam gre drekec pekec tvoj in kdo pol to odpelje iz čistilne. Še prej se spomni, od kje so papuče k si jih boš nabil na tačke, pa gate k jih boš dal na rito in tako dalje v nedogled. Vse to je blo ne samo enkrat ampak večkrat na kamionu, preden je šlo na tvoj posvečen telešček. Sam v razmislek, preden naslednjič kolneš kamion na cesti in ploskaš idejam o co2 kuponih na gorivo. Bo tud pokakat se in anuska obrisat precej dražje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.751
1.018
113
Nak. Tovorni promet mora na vlak oz. cimmanj vidne nacine transporta. Trenutni nacin je izrojen, do katerega ne bi smelo pridet. Pac kapitalizem. Nima veze, trosimo kot budale, temu primerno imamo okoli sebe. Vazno, da je za nas, kaj bo za nami koga briga ne? E jebiga, se dobr je kokr je.
Ce bi blo res karkoli drazje zarad tega bi pac placal. Sem se tolk mlad, da se spomnem kako je blo nedolgo nazaj pred tem "super lajfom", ki ga kao mamo zdaj. Ko se je res se dalo normalno vozit in je zeleznica se opravljala tovorni promet (tega sedaj skoraj ni vec ali pa je hudicevo skrit - pri nas ni vec videt ene tovorne kompozicije). Ampak ja, to hocmo, to imejmo.

P S. - ne rabis doktorirat iz tega. Boli me za papuce, anuse in ostale fiksacije nekaterih, ok?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.509
1.928
113
na temni strani lune
Nak. Tovorni promet mora na vlak oz. cimmanj vidne nacine transporta. Trenutni nacin je izrojen, do katerega ne bi smelo pridet. Pac kapitalizem. Nima veze, trosimo kot budale, temu primerno imamo okoli sebe. Vazno, da je za nas, kaj bo za nami koga briga ne? E jebiga, se dobr je kokr je.
Ce bi blo res karkoli drazje zarad tega bi pac placal. Sem se tolk mlad, da se spomnem kako je blo nedolgo nazaj pred tem "super lajfom", ki ga kao mamo zdaj. Ko se je res se dalo normalno vozit in je zeleznica se opravljala tovorni promet (tega sedaj skoraj ni vec ali pa je hudicevo skrit - pri nas ni vec videt ene tovorne kompozicije). Ampak ja, to hocmo, to imejmo.

P S. - ne rabis doktorirat iz tega. Boli me za papuce, anuse in ostale fiksacije nekaterih, ok?

Tovorni promet po železnici predstavlja malce čez 15% celote v primerjavi z cestnim prometom. Jeba je, ker infrastruktura niti od daleč ne omogoča nekega resnega povečanja po železnicah. Vsaj ne v razumnem času. Jeba je, ker transportna podjetja ne bodo financiralna želežniške infrastrukture, države pa imajo drugačno računico. Podatki so za EU, da ne bomo samo o Sloveniji...

Za primer lahko vzamemo 2 tir iz Kopra. Cena dobra milijarda za koliko km? Kdo bo na njem služil in kdo ga bo plačal je pa prav posebna zgodba.

Ideja je dobra, v praksi pa.......mislim da neizvedljiva....žal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Pepe

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.491
5.035
113
Brez obsežne logistike širom sveta bi bili goli in bosi. Za hrano bi še najlažje šlo, čeprav ne bi jedli marsičesa, kar smo navajeni, vse ostalo pa je kriza. Saj ste verjetno videli, koliko celin je vključenih, da nastane ena majica. Železnice temu niso kos.
Dnevno sem na avtocesti, narašča tovorni promet, še bolj pa narašča število osebnih avtov. Dvomim, da je vse zaradi tega, ker ljudje pač delajo bolj daleč. V tem trenutku debelih krav, je krepko več potovanj. Pol leta kak % prispeva že dejstvo, da so Slovenci in Avstrijci pokupili pol Istre.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad