Vzdrz vanje zeleznicO kaki potuhi ti tukaj bluziš? Najprej premisli čemu je namen cestnine, potem pa gremo dalje.
Vzdrz vanje zeleznicO kaki potuhi ti tukaj bluziš? Najprej premisli čemu je namen cestnine, potem pa gremo dalje.
Ocitno smo dobro pokriti z zelezniskim omrezjem. Pi zaslugi AO pred 150 leti predvsem.Ja ker v logistični center se bo pa teleportiralo al kak.
Lej kolko je sivega. To prikazuje tovorne linije v EU. Torej v teh sivih poljih pač prepovemo trgovine in fabrike pa to.
Naročim par ton OSB plošč pri Poljakih. Te praviš, da jih naj s kombiji zvozijo do železnice, tam jih naj naložijo na vlak, ko pride nekam v bližino mi jih razložijo jaz pa pol s kombijem spet par fur da grem po njih? A šlepar bi že v tem času bil drugič naložen nekje.
Poglej priponko 95272
Malo kontra pogled.Zame so tovornjaki visek, ki nima kaj delat na cesti. Tak tovor se naj vozi z vagoni, zeleznca, ceste naj bojo za avte. To je seveda moje mnenje, tko k je tisto od unga za CT. Zeleznce nimajo kaj delat, vec al manj se ukvarjajo sami s sajo (drzava v drzavi). Naj bojo koristni in prevazajo hrano etc. Od postaje do trgovine (last mile) naj pa tovornjacki pridejo in razvozijo. Teh gravzev na cesti pa najraje ne bi nikoli gledal.
Bolj švoh ti to razmišljaš. Ko boš dons basal v usta, kar pač boš basal, se vprašaj od kje je to prišlo, al misliš, da magic Mike s čarovno palčko pomaha in se znajde na krožniku. Pol ko boš šel kakat se vprašaj, od kje je prišel sekret papir, ki ga boš po anusku podrsal, pol se pa še vprašaj kam gre drekec pekec tvoj in kdo pol to odpelje iz čistilne. Še prej se spomni, od kje so papuče k si jih boš nabil na tačke, pa gate k jih boš dal na rito in tako dalje v nedogled. Vse to je blo ne samo enkrat ampak večkrat na kamionu, preden je šlo na tvoj posvečen telešček. Sam v razmislek, preden naslednjič kolneš kamion na cesti in ploskaš idejam o co2 kuponih na gorivo. Bo tud pokakat se in anuska obrisat precej dražje.Nisem poklican za to, samo na glas razmisljam. Se pa ocitno ne razumemo najbolje. Osebno me motijo te cestne krizarke, ki zabasejo AC med tednom do mere, da moras skoraj konstantno vozit po prehitevalnem, saj je desni poln teh gravzov, ki vecinoma opravljajo globalni transport (meddrzavni etc.).
Nak. Tovorni promet mora na vlak oz. cimmanj vidne nacine transporta. Trenutni nacin je izrojen, do katerega ne bi smelo pridet. Pac kapitalizem. Nima veze, trosimo kot budale, temu primerno imamo okoli sebe. Vazno, da je za nas, kaj bo za nami koga briga ne? E jebiga, se dobr je kokr je.
Ce bi blo res karkoli drazje zarad tega bi pac placal. Sem se tolk mlad, da se spomnem kako je blo nedolgo nazaj pred tem "super lajfom", ki ga kao mamo zdaj. Ko se je res se dalo normalno vozit in je zeleznica se opravljala tovorni promet (tega sedaj skoraj ni vec ali pa je hudicevo skrit - pri nas ni vec videt ene tovorne kompozicije). Ampak ja, to hocmo, to imejmo.
P S. - ne rabis doktorirat iz tega. Boli me za papuce, anuse in ostale fiksacije nekaterih, ok?
tole je zdaj novi trend, zgoraj dnevne luči, rel stilsko, potem pa v blatnike luči in podobno šaro, ki ni pasala zgornjo pasico. Spredaj in zadaj.Tole občasno vidim in se sprašujem, če se je firma zamerila dizajnerju, da je takle zmazek spacal. Takele stvari je svojčas delal Ssangyong. Hyundai bi moral znati bolje.
Večkrat vidim enga hjundaja N-line( ta je zadaj še posebej lep), in to je 1 izmed avtov ki ga "moraš" gledat in študirat kaj si je oblikovalec mislil ko je to risal......luči nametane kot bi kepe metal....Tole občasno vidim in se sprašujem, če se je firma zamerila dizajnerju, da je takle zmazek spacal. Takele stvari je svojčas delal Ssangyong. Hyundai bi moral znati bolje.
Čudovito , izgleda od istega oblikovalca: