Jaz sem jih uglavnem vozil na strehi ampak predvsem zato, ker na trenutnem avto nimam kljuke. Kar se mene tiče, je kljuka zakon, hitreje in lažje za gor/dol dat (sploh v kombinaciji z električno kljuko, kjer je cel setup pirpravljen/pospravljen v parih minutah), manj vpliva na vozne lastnosti, hitreje lahko pelješ, bočni veter bistveno manj problematičen, manj hrupa, manjša poraba, predvsem pa ni treba razmišljat da ne zapeljaš pod kak nadstrešek, nadvoz ali v garažo. Meni konkretno to pomeni, da lahko doma normalno zapeljem v podzemno garažo pred vrata od kleti, kjer direktno naložim/razložim kolesa. Če jih imam na strehi, pomeni, da moram parkirat nekje zunaj (če je sploh prostor), kolesa posebaj zvozit gor oziroma dol in zunaj vse skupaj montirat na avto ali dol iz njega, vmes pa še reskiram, da mi kdo kaj sune, ko hodim gor in dol. Poleg tega recimo na morje na strehi vozim druge stvari in nekako ni placa. No od kar se večinoma vozim z eMTB, je prevoz na strehi sploh problematičen, ker so običajni nosilci neuporabni (ne moreš fiksirat na spodnjo štango, ker je predebela), opcija je je Thule UpRide, pa še tam si tudi z odstranjeno baterijo na zgornji meji kar se teže tiče teče. Pravzaprav ne vidim ene prednosti vožnje na strehi razen tega, da je ceneje, če v osnovi nimaš kljuke.