Če imaš sedaj noge, ki so za noramlno namestitev pri vratih (ala Rapid 754), bo res treba tudi po nove noge. Sicer pa so recimo 753 noge tako za sani kot avtomobile, ki imajo fiksne mount pointe (recimo večina BMWjev brez sani). Za 753 se dobi kite za sani z drugo številko kot so sedaj za nove Flush Rail noge.
Drugače če kupuješ novo, itak ni neke znanosti. Greš na
Thule configurator, izbereš znamko, letnik in model, pa ti vse ven vrže. Konkretno za VOLKSWAGEN Passat Variant 5-dr Estate (B8) 2015- flush rails, rabiš
Thule Evo Flush Rail,
Kit 186009 (kot je že
jello napisal) in pa načeloma ti zraven predlaga WingBar Evo 118, ampak po mojih izkušnjah imaš komot daljše. Pa če imaš komplet iz leta 2013, so še stari WingBari (non Evo), bi pa morali ravno tako pasat, kot tudi ostale prečke.
Jaz imam namenoma WingBar 135 na avtu kjer gredo sicer 127, ker rabim širino za trugo + srfe. Pa tudi na avtu, kjer so predlagane 118, je šlo BP. Sem pa seveda prej vse premeril. WingBar ima kar globoko utor iz spodnje strani, medtem ko recimo navadne štirioglate palce 135cm brez predelave niso šle na avto, kjer so bile predvidene palce 118cm. Pri avtomobilih s sanmi so ponavadi predvidene ožje palce, ker pač sani pridejo bolj skupaj. Tudi 135cm so sicer precej ožju od samega avta, če govorimo o passatu. Rezanje prečk po mojem nima smisla. Sploh pri WingBaru, ki je relativno tih, sploh če imaš nameščeno gumo zgoraj (zato so mi všeč nove WinBar Evo, ker ni zezanja z nemaščanjem in rezanjem te gume, ampak kaj hočeš, ne bom menjal samo zaradi tega
).