Kateri nosilec za kolesa?

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.324
11
38
Pocasi bo potrebno nabaviti nosilec za kolesa in ker je tega malo morje, se obracam na vas za kaksen predlog.

Torej......mora biti za 3 kolesa (29 col, 27,5 col in za otrosko kolo 20 col oz. vsako leto vecje).

Iscem nekaj od THULE za na kljuko

AVTO VW Passat B7 karavan

hvala
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.

luka51

Guru
16. avg 2007
13.876
5.145
113
jaz mam velocompact 927. Dostikrat vozim tudi 4 odrasle pecikle. Brez problema.
Montaža brez problemov. Preklopi se, da lahko prtlažnik odpreš.
S tem da malo povprašaj okoli, ker sena na extrem vitalu je bla vsaj 2 leti nazaj med višjimi. Men se zdi da sem dal pod 400.
 

Dale

Fizikalc
21. jul 2007
820
41
28
Torej......mora biti za 3 kolesa (29 col, 27,5 col in za otrosko kolo 20 col oz. vsako leto vecje).
hvala

Mogoče še poudarek na vertikalno nosilnost vlečne kljuke, da ne preseže max dovoljene teže (ne vem
kolikšna je tvoja pri passatu), pri meni je 75 kg (v to je treba všteti težo nosilca in težo koles).
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
takega thule imam. rabljen ene 5 krat. 3+1. prodam 20% ceneje od cene v trgovini. kupil v extremevital, bil najcenejši in cca ravno toliko kot je danes.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.315
1.339
113
Mogoče še poudarek na vertikalno nosilnost vlečne kljuke, da ne preseže max dovoljene teže (ne vem
kolikšna je tvoja pri passatu), pri meni je 75 kg (v to je treba všteti težo nosilca in težo koles).
Pa način vgradnje same kljuke. Jaz sem lani gledal če bi dodatno vgrajeval kljuko na svoj avto pa se potem nisem odločil. Za nosilec koles bi moral namreč vgraditi tisto, ki je ob strani dodatno ojačana in prišraufana z dvema dodatnima M13 ali M15 vijakoma. One navadne ko se samo porinejo v tulec so namreč imele premalo nosilnost in ko sem jo zmigal z roko se je čutilo, da ima kakšen mm hoda.
Meni potem zaradi cele kolobocije z nameščanjem kljuke ni bilo to več v igri in kolesa še zmeraj vozim na strehi.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.315
1.339
113
Po moje pri nosilcu za kolesa in prikolici med vožnjo ne delajo iste sile na kljuko. Pri nosilcu je cela teža na kljuki, pri prikolici se porazdeli še na kolesa, ki so na tleh.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero in Dale

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
vlečna in vertikalna sta dve različni zadevi.
avto s tem nosilcem in 4 kolesi gor se obnaša popolnoma drugače kot brez in popolnoma drugače kot s prikolico, 1000, ali 3500 zadaj.

z nosilcem je najslabši občutek, če odmislim situacijo hitrega zaviranja.
 

Dale

Fizikalc
21. jul 2007
820
41
28
KSZ;

Thule ima v vsakem primeru nosilnost 60 kg, to zadošča za 3-4 "običajna" kolesa. Pri meni je tako,
da ima Brink 75 kg nosilnosti, THule ima 23 kg, tako da mi za bicikle ostane max 52 kg. Glede tega ni problema.

Softi, kaj misliš s slabim občutkom ?
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
1.962
812
113
Mam Thule za na kljuko (3+1). Vozil sem 2 odrasli (XL/L), eno L in eno otrosko (M).
O nosilnosti kljuke nisem razmišljal. Zapeto sem imel na Scenicu
Občutek je bil na začetku čudn (sploh kakšni strmejši klančki oz dovozi&izvozi z dvorisc, ležeči policaji).. pač zadaj je previs, vse se gunca.

Nekih resnih izkušenj z vožnjami prikolic nimam. So mi pa kolesa na kljuki boljš opcija kot kolesa na strehi (scenic je bil visok - in bi bil za "vse sam"), zadaj na kljuki pa lahko že otrok kej prime, dokler ne pripneš kolesa gor.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.876
5.145
113
Po moje pri nosilcu za kolesa in prikolici med vožnjo ne delajo iste sile na kljuko. Pri nosilcu je cela teža na kljuki, pri prikolici se porazdeli še na kolesa, ki so na tleh.

Pa ko bremzaš gre vsa sila na kluko. Pa ko oscilira prikolica zadaj gre čez kljuko taka sila da avto premika.
Pa kolko ljudi ima naloženo prikolico tako da ne presega vertikalne obremenitve kljuke? Vsak tretji glisira, ker je tak obremenjen zadaj.
In pol se sekiraš za 3 pecikle.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Softi, kaj misliš s slabim občutkom ?

kot je napisal spodaj, previs se poveča, težišče se premakne nazaj in to občutno.
pathfinder se je obnašal kot bo speljal samo po zadnjih kolesih. tudi v ovinke ga je tiščalo oz si čutil.
prikolico do tone nisem čutil, le pri kakem naglem bremzanju je malo ruknila, ker je bila brez bremze. 2500 sem pomotoma z blokirano naletno peljal, no tam sem bremzanje čutil kot nabijanje, z naletno ne čutiš bremzanja. pri speljevanju si 2500 čutil, pri 3500 in več kar sem vlekel je avto še kak cm bolj pokleknil in speljal.
ovinke v principu s prikolico ne čutiš.

ko sem vozil na strehi dva, je bilo nekaj več nagibanja, ampak pri nobenem avtu toliko moteče, kot je bilo tole na kljuki in pospeševanji.
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.394
4.393
113
49
Na sončni strani ALP
Vozim na kljuki 2 odrasla in 2 otroška kolesa. Nobene posebne panike in drugačnega občutka na volanu.
Avto je Skoda Octavia, nosilec pa dokaj težak francoski Mottez A018P4RA.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Če upoštevaš dovoljene obremenitve kljuke, nima kaj biti. Pa nima veze ali je gor nataknjena prikolica, nosilec, ali tenis žogica.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.681
3.566
113
3 bicikle + nosilec zdrži vsaka kljuka. Tudi dodatni četrti bicikel, z njim si že blizu 100 kg na kljuki. Pač glisiraš, sploh če je v avtu 4-5 ljudi, prtljažnik nafilan do vrha in še na strehi kakšnih 100 kg. Ampak se da normalno peljat tudi zelo daleč. Ne vem, a s praznim avtom pa letite čez ovinke da vse leti po avtu?
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.324
11
38
Kaksna je razlika med Velo 926 in 927?

Kljuko pa imam original gor (tisto, katera pride avtomatsko ven, ko pritisnes gumb za kljuko)