Kateri hibridni avto kupiti (2018/19)? (do € 40.000,-)

Za kateri hibridni avto bi se odločili?

  • Toyota C-HR hibrid

    Glasovi: 7 10,8%
  • Toyota Auris Touring Sports hibrid

    Glasovi: 12 18,5%
  • Mitsubishi Outlander PHEV

    Glasovi: 10 15,4%
  • Toyota Prius hibrid

    Glasovi: 5 7,7%
  • Toyota Prius + hibrid

    Glasovi: 2 3,1%
  • Toyota Prius Plug-in hibrid

    Glasovi: 4 6,2%
  • KIA OPTIMA plug-in hibrid

    Glasovi: 3 4,6%
  • Hyundai IONIQ

    Glasovi: 3 4,6%
  • Hyundai IONIQ plug-in hibrid

    Glasovi: 18 27,7%
  • Kia Niro hibrid

    Glasovi: 1 1,5%

  • Skupaj glasov
    65

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Odločam se za nakup novega hibridnega vozila; ogledal sem si različne teste, ocene, videe in sicer razmišljam o nakupu (moj ožji izbor):

1. Toyota C-HR hibrid, cena je nekje med 25-30.000 evrov - subvencija*
Naj bi bil zanesljiv avto, se zelo dobro odreže na testih trčenj, z veliko opreme, dobrim hibridnim sistemom

2. Toyota Auris Touring Sports hibrid, cena med 20-25.000 evrov - subvencija*
dejansko ne vem veliko o tem vozilu, je pa videti, soliden družinski avto, predvidevam, da je varen, videti je, da ima dovolj opreme, in verjamem, da imajo dovršen hibridni sistem, ker je pač Toyota

3. Mitsubishi Outlander PHEV (priključni hibrid), cena 35-40.000 evrov - 4.500 evrov subvencije
Videti je sicer malo "zastarel" glede na konkurenco, je pa morda prednost, da je lahko tudi EV do nekje 30-40 km in pa da ima dober 4x4 pogon, pa tudi hibridno rešitev hvalijo na testih

* če se ne motim, je pri navadnem hibridu subvencija manjša?

V glavnem v prvi vrsti iščem cenovno ugodno a varno družinsko vozilo na vsaj delni alternativni pogon (zato hibrid), prednost je, da ima 4x4 pogon, ni pa nujno. Sicer najprej nisem gledal SUV ipd., ampak sedaj ko na cesti več nič ne vidim, ker ima večina tako velika vozila, sem se začel nagibati tudi k tem rešitvam.

Dejansko večinoma vozim samo na manjših razdaljah, le tu in tam so večje prek 500 km (kjer rata hibridna rešitev bolj breme, ker imajo hibridi manjši doseg oz. na koncu voziš le še na klasični bencinski pogon, vsa ta vozila pa imajo manjše tanke); tako da je vseeno dobro, da nima ravno najšibkejši bencinski motor (ne bom pa iskal vozila z dizel motorji). Imam pa možnost polnjena doma, zato se nagibam k priključnem hibridu.

Konkretno na tehnične rešitve se ne spoznam, a mi je že pomembno, da si sistem v vozilu aktivno skrbi za baterije (torej jih greje pozimi, pazi pri polnjenju na njih, pravočasno preklaplja med motorji ipd.).

Edino kar vem pa je, da ne želim kupiti Priusa, ker pač nekje pa mora biti neka meja tudi pri dizajnu :D

Že imate morda izkušnje s temi vozili (starejšimi različicami)? Je kateri izmed njih občutno boljša izbira? Občutno slabša izbira? Je na trgu morda kaj boljšega (do max 40.000 evrov - subvencija)?
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
nism cist zihr da je subvencija za navadne hibride. Mislm pa da lahko dobis ugodn kredit eko sklada
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Mislim da je, ker je nek znanec pred kratkim kupil to hibridno Toyota C-HR in je dejal, da je bila subvencija nekje v višini 2500 evrov (zares po spominu).

Najbrž pa lahko kombiniraš tako subvencijo kot tudi kredit eko sklada?
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
subvencija je le na električne in plugIn.
Ta 'subvencija' 2500 je popust ki ga da toyota, samo da ga tako poimenuje.
Jaz bi izbral priusa zato ne glasujem. Oblika me sploh ne moti.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ni subvencije na navadne hibride.
Tisto kar piše subvencija, je marketinški trik Toyotinega slovenskega marketinškega tima. Navijejo ceno, potem pa kao subvencija.

Ker raja v Sloveniji pada na popuste. Isto kot Clio za 15.990 EUR list price, proda se pa za 9.990 in so vsi orgazmični kak dober deal je. :p
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Za družinsko uporabo bo C-HR hitro premajhen, Auris počasi odhaja, v začetku leta pride Corolla, Outlander se mi zdi kar drag, pa dost potraten ko ti zmanjka baterije.

Če ti je navaden Prius grd imaš še plug-in verzijo, ki je vsaj meni veliko bolj privlačen.

Če ti je Auris TS dovolj, potem bi ga znal dobiti zelo ugodno, ker prihaja naslednik. Nova Corolla TS bo iz veliko vidikov boljši avto, ampak tudi verjetno dražji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RagnarZ

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
tako kot je bilo rečeno C-HR odpade kot družinski. Razen če ima družina 2 člana.
Auris TS bo ok.
Subvencije ni. Je ekosklad kredit.
Outlander je čisto druga klasa kot auris ali chr. Tako kot po velikosti, ceni itd.
Tak da se to najprej odloči.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
tako kot je bilo rečeno C-HR odpade kot družinski. Razen če ima družina 2 člana.
Auris TS bo ok.
Subvencije ni. Je ekosklad kredit.
Outlander je čisto druga klasa kot auris ali chr. Tako kot po velikosti, ceni itd.
Tak da se to najprej odloči.
Hvala za informacije. O Outlanderju sem začel alternativno razmišljati, ker je toliko SUV na cestah, da se že počutim ogroženega :p
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Outlanderja ne poznam.

Ostala dva imata prodajalčevo subvencijo - beri popust.

C-HR ima najnovejšo 4. generacijo hibridnega pogona vendar vsi pravijo, da je bolj glasen kot Prius zadnje generacije pa tudi sistem je bolj športno nastavljen kot pri Priusu.
Auris ima eno generacijo starejši pogonski sklop. Edina prednost Aurisa je, da ima isto prestavno ročko kot Prius. Ta ima vsaj pri Priusu zadnje generacije kak funkcijo, ki jo ročica v C-HR-ju nima.

Jaz osebno se nebi odločil za nobenega od naštetih, ampak bi vzel Priusa. Auris odhaja, oprema je primerjalno s C-HR in Priusom precej boga. C-HR ima velike stroške vzdrževanja in niti ni prostoren. Dizajn me pritegne, ampak prostornosti pa ni. Če hočeš malce več prtljažnika potem je izbira hibridni Prius, drugače pa Plug in prius, vendar ta je registriran samo za 4 osebe, zadaj nima sedeža v sredini. Preveri pri trgovcih, Prius zna biti pod 30K €. Jaz vozim Priusa, pa moram rečt, da je zadeva zelo udobna, vzel sem 15 colska platišča. Oprema Sol ima vse ključne zadeva razen navigacije. Slaba stran tega avta je, da se voznik razvadi češnjic, ki jih avto ponuja.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
Edina prednost Aurisa je, da ima isto prestavno ročko kot Prius. Ta ima vsaj pri Priusu zadnje generacije kak funkcijo, ki jo ročica v C-HR-ju nima.

C-HR ima velike stroške vzdrževanja in niti ni prostoren..


auris edina prednost ročka? kaj pa plac, To da zadnji potniki dejansko vidijo čez stranksa okna, da ima dejansko uporabn prtlažnik.

CHR ima popolnoma enake stroške vzdrževanja kot auris ali prius.
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.532
439
83
Novi RAV4 bo morda zanimiv avto kot celoten paket, ko si se že usmeril na Toyoto.. Trenutni je mene precej razočaral kot celoten paket. No pa prodajalec me je najprej peljal baterijo filat na obvoznico namesto v mesto.... Uh me je pojezilo. Nenazadnje tudi poraba je nekje tam kot primerljivi dizli z avtomatikom. Zna pa novi postreči z zanimivim paketom. Meni sicer tudi sedež ni ustrezal. Ni prostora kot bi si ga želel. Tako, da ni bilo dosti dileme CX5 je nekoliko nepričakovano zelo gladko zmagal.
Outlander pa je pomoje malo za časom v trenutni izvedbi. Na sedežu sem se kljub obilnejšemu avtu počitil dosti slabše kot v mazdi ali VW. Je pa seveda odvisno kaj so prioritete. Recimo HUD in radarski tempomat z delovanjem pri 30 kmh in avto stop ter podobne "igračke" so zelo razbremenjujoče zadeve v vsakdanu. Veliko bolj pomembno kot na katero substanco se premikaš.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
auris edina prednost ročka? kaj pa plac, To da zadnji potniki dejansko vidijo čez stranksa okna, da ima dejansko uporabn prtlažnik.

CHR ima popolnoma enake stroške vzdrževanja kot auris ali prius.

Sem eno leto nazaj računal zadeve. Ko sem v kalkulacijo vrgel pnevmatike, je bila razlika nekaj 100€ na komplet pa je bila primerjava 15 in 16 col. Mislim da so 17 ali 18 colske pnevmatike na C-HR-ju precej velik strošek. Čisto ekonomsko je Prius s 15 colskimi pnevmatikami čisto primerljiv z Seat Leonom karavanom z bencinskim motorjem in DSG menjalnikom, kljub temu, da je nabavna cena Priusa 4000€ višja od Leona.
 

amaterB

Zelenc'
6. jan 2018
29
2
3
Od plugin hibridov imaš še (približno po naraščajoči ceni):
-kia niro, hyundai ioniq - oba s top opremo nekaj čez 30 jurjev, oba sta na voljo tudi v cenejši ne-plugin hibridni izvedbi
-BMW 225xe active tourer - (po ceniku je precej drag, a če te zanima, pojdi v salon vprašat)
-golf GTE (samo hatchback, karavana ni)
-kia optima
So zelo različni po prostornosti, porabi, električnem dosegu.
Passat GTE je po ceniku že čez 40 jurjev, za koliko ga zares dobiš, ne vem. Potem pa polno še dražjih BMWjev, mercedesov, volvov in verjetno še kaj.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
glasoval bi za ioniqa, pa ga žal ni na seznamu

Glej opažam, da obstoja več načinov, kako proizvesti hibrida. Toyota je pogonski sistem postavila na glavo in izločila kar nekaj zadev. Sklopko, menjalnik na nek način, vsaj kot sklop kjer gredo neki zobniki skupaj in narazen, ... Druga skrajost je VW, kjer so klasični avto z DSG-jem natovorili še z eno sklopko in elektromotorjem in baterijami, če malce poenostavim. Ioniqu je nekaj vmes. Zadeva ni do konca poenostavljena kot pri Toyoti so pa notri neke dodatne ideje. Ioniq nima 12V baterije. Odločitve tukaj so kar težke.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Sam sem se sicer morda res preveč omejil na tiste tri modele zgoraj, pa tudi naslov teme je dokaj široko zastavljen, tako da sem v anketo dodal še več vozil. Vsak lahko še vedno spremeni svoj glas.

Stanje ankete ob spremembi pa je bilo:

Toyota C-HR hibrid Glasovi: 2 18,2%
Toyota Auris Touring Sports hibrid Glasovi: 5 45,5%
Mitsubishi Outlander PHEV Glasovi: 4 36,4%
Skupaj glasov 11

Moja meja je max. 40.000,- evrov, zato tudi gledam samo vozila v tem cenovnem razredu. Mi je pa vseeno pomembna zanesljivost vozila, predvsem pa kako dodelana je hibridna rešitev. Vsekakor pa (poleg dizlov) še ne razmišljam o nakupu EV, nimam pa nič proti malo večji bateriji pri priključnih hibridih (a le če je ta primerno vzdrževana! Zato recimo nisem za ioniqa). Pa tudi manjša vozila sem izpustil.

Dejansko je tudi ta nova hibrida Toyota Corolla videti kot zelo privlačen družinski avto; vprašanje pa je, kakšna bo cena?
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
mogoče dodaj še mondeo hibrid. Baje zelo udoben ampak ima neuporaben pritljažnik, ugodna cena . Kmalu pa pride facelift tudi v karavanski izvedbi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko