Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Takole. Moje mnenje (na podlagi tega kar sem videl po kampih).
Šotorska prikolica ni ne prava prikolica niti šotor, je nekje vmes.
Plusi:
- da imaš pač prikolico in precej več prostora za robo, ki jo običajno vlačimo na kampiranje
- imaš zelo solidna ležišča (postelje) dvignjene od tal, se pravi si na suhem ne glede na vreme.
- Ker je zložena precej majhna, je za vožnjo neproblematična in ni težav niti v vetru
Minusi:
- vso potrebno robo še vedno trogaš v nekih boksih, potovalkah, skratka ne moreš napakirat oblačil, hrane, hladilnika (!) že pred odhodom od doma in ostane tako do konca potepanja
- hitrost postavljanja ni ravno taka bi si želel (ali kot izgleda na Youtube-u), še vedno je treba kar nekaj klinov, v živo sem zadevo večrat videl, zna kar trajat.
Zdaj če bi s prikolo rad potoval in se večkrat prestavil, pomoje ni ravno optimalno, je klasična kamp prikola mnogo bolj praktična.
Če kamp prikola vseeno ne pride v poštev bodisi zaradi prostora (hrambe), zaradi vlečnega vozila ali česarkoli pač že (enim se enostavno zdi to prevelika gajba za kamorkoli trogat), bi resno razmišljal o klasični tovorni prikolici (lahko s cerado, magari s povišano) in spodobni kamp opremi, predvsem pa o kvalitetnem šotoru z integriranim dnom (magari napihljiv, recimo frend ima napihljivega Robensa za slabega jurja, avion od šotora) in dobrimi ležišči. Prikola s povišano cerado + šotor ni šans da te pride več kot 2000€, vse novo.
Če se dobro organiziraš, lahko v tovorni prikolici poskrbiš tudi za nekaj organizacije in nimaš vse povprek nametano itd itd.
Če je plan 1x letno za 14 dni "na morje" bi misel na šotorsko prikolico tako ali tako opustil. Verjemi, se ne splača.
Preostanejo ti skoraj vse prednosti "brakice", s tem da si par jurjev cenejši, za preostali del leta imaš pa potem še tovorno prikolo, kar tudi ni za zanemarit.