Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:Avtoceste so zgrajene za vse skupaj.
Sigurno pa ni v interesu Slovenije, da doživi prometni kaos zaradi tranzita, ki niti ne originira, niti ne terminira k nam ter posledično ohromi slovensko gospodarstvo in življenje ljudi, brez da bi nam prinašal dodano vrednost,. Takih avtocest ne rabimo. Jih z dinamitom lahko razfukamo in je mir, vsaj stroška vzdrževanja ne bo več.
Izključno zato, ker smo očitno totalno nesposobni. Lokacijsko smo tranzitna država. Od cest bi moral imeti profit tisti, ki si jih lasti. Ker je pri nas lastnik država, je pač enako kot pri vsaki ostali stvari, kjer je državna lastnina. Zguba ... Denimo banke so marsikje po svetu dober biznis, pri nas pa vsakih par let katastrofalna zguba in injekcije iz skupnega denarja. S cestami je pač samo enako.
Imaš samo deloma prav - preračunaj koliko naši potegnejo od cestnin na tranzitu - potem tole odbij in zračunaj koliko bi morala biti vinjeta in kamionska cestnina za "naše" potrebe.
Je pa res, da smo vseeno šalabajzerji in nismo sposobni dodatnega prihodka od tranzita.
1. ceno dizelskega goriva uravanavti tako (jaaa - država ima še vedno en krepki hebl, čeprav je je kobajagi sprostila cena), da bo postalo zanimivo pri nas naliti polne rezervoarje
2. uvesti "vinjeto light" za traso Šentilj - Gruškovje in I meja - HR meja Istra - še vedno bolje kot, da ta turistični tranzit poteka po nacionalki ali se nas v celoti ogne čez Madžarsko (kolegi iz Prage so letos šli prvič ¸Dunaj - Nickelsdorf - "Letenye" - Hrvaška - in ne bodo "nikoli več via SLO")
3. čimprej (takoj) uvesti "e-vinjeto" - načeloma bi morala biti kontrolna oprema za kamionsko cestninjenje sposobna pokriti tudi e-vinjeto za osebna vozila