Zelo preprosto je. AZ je tam zato da se izognes vozniku ki bi pred voznjo delal 8 ur in potem se vozil 10 ur. Vsako delo (nima veze al javno dostopna povrsina al privat) se steje pod AZ. Tud ce ga naknadno zavedes. In pri JIT zadevah te dostikrat AZ pojaha ker ne mores naprej ce ti v skladiscu AZ podaljsujejo...Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Po kateri logiki nisi upravičen za “out of scope”? Zato, ker naši ne znajo prevajati?
Področje veljave 3820/85 je na JAVNIH prometnih površinah - in to pač niso skladišča in področja firm itd. To pomeni da, ko je vozilo in voznik na takem področju, ni dolžan uporabljati tahografa - potegne kartico in postavi na “out of scope” (izven področja uporabe) - ergo ne kuri časa vožnje, čeprav dela kroge po firmi.
Je pa seveda dolžan, da ta čas naknadno zavede preko tahografa, kot drugo delo, vkolikor je kaj delal (vozil, nalagal, pisal naloge) - sicer se mu ta čas šteje kot počitek.
Seveda mu taka prekinitev ne prekine AZ - še vedno je “konec” dela po 13 ozr. 15 urah od začetka dela. To preračunavanje AZ, počitkov, skrajšanih počitkov je pa spet druga matematika - in so se nekateri že ujeli v past, da so plačali kazen, čeprav po njihovem še sploh ni bilo prekrška (pozabili, da se šteje “dan” 24 ur od polnoči, skrajšali prejšnji dan počitek, pokurili vse skrajšitve dnevnega počitka, začeli zgodaj voziti, vmes “stali” ker čakali na naklad/razklad in potem prepozno ustavili in tako niso imeli več dovolj ur za dovolj dolgi počitek do konca delovnega dne (najmanj 9 ur v komadu)).
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Če si slučajno spregledal posnetek iz počivališča Šmarje Sap kako je jugovæ jokal da mu delodajalec ne bo plačal prisilnega čakanja zaradi izločanja... Kakšen Romun ali pa Bolgar pa je enostavno na uvozu obvezno na počivališče in potem gasa naprej. Do klanca.
In kaj boš proti takim pacientom? Zaplenit tovornjak in robo na njemu dokler ne bo plačal nekaj 10k stroškov zaradi tega ker ne upošteva navodil policije?
Odlična rešitev. Plus vozniku prepoved vožnje po SLO za par let ... Prvi del bo pa delodajalce prepričal, da voznikom ne težijo, da naj rinejo naprej mimo zapore.
Ni treba tako “na nož” (pa ne razumet, da zagovarjam kršitve). Bistveno več bo prineslo zavedanje, da bo 70 do 80% kršitev zaznanih in takoj kaznovanih - se bo bistveno več voznikov, in ne samo kamionskih, držalo predpisov.
Ne pa da na parkiriščih še danes slišiš: “Zlovenija gud, niks policaj.” Po drugi strani se pa domači šoferji tresejo, ker doma fašejo enormne kazni in to za prekrške, za katere jih “zunaj” sicer tudi pokasirajo, a vsaj v nekem sorazmerju s prekrškom, ki so ga storili.
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Plus seveda vračilo že plačane cestnine, ker storitev, ki jo prodaja DARS trenutno ne deluje.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Če si slučajno spregledal posnetek iz počivališča Šmarje Sap kako je jugovæ jokal da mu delodajalec ne bo plačal prisilnega čakanja zaradi izločanja... Kakšen Romun ali pa Bolgar pa je enostavno na uvozu obvezno na počivališče in potem gasa naprej. Do klanca.
In kaj boš proti takim pacientom? Zaplenit tovornjak in robo na njemu dokler ne bo plačal nekaj 10k stroškov zaradi tega ker ne upošteva navodil policije?
Odlična rešitev. Plus vozniku prepoved vožnje po SLO za par let ... Prvi del bo pa delodajalce prepričal, da voznikom ne težijo, da naj rinejo naprej mimo zapore.
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Če si slučajno spregledal posnetek iz počivališča Šmarje Sap kako je jugovæ jokal da mu delodajalec ne bo plačal prisilnega čakanja zaradi izločanja... Kakšen Romun ali pa Bolgar pa je enostavno na uvozu obvezno na počivališče in potem gasa naprej. Do klanca.
In kaj boš proti takim pacientom? Zaplenit tovornjak in robo na njemu dokler ne bo plačal nekaj 10k stroškov zaradi tega ker ne upošteva navodil policije?
Odlična rešitev. Plus vozniku prepoved vožnje po SLO za par let ... Prvi del bo pa delodajalce prepričal, da voznikom ne težijo, da naj rinejo naprej mimo zapore.
Ne vozniku prepovedi, delodajalec voznika enostavno zamenja. Firmi, ki sili voznike v tako vožnjo, je treba prepovedati vožnjo skozi SLO