Kamioni, sneg in ostalo

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Po kateri logiki nisi upravičen za “out of scope”? Zato, ker naši ne znajo prevajati?

Področje veljave 3820/85 je na JAVNIH prometnih površinah - in to pač niso skladišča in področja firm itd. To pomeni da, ko je vozilo in voznik na takem področju, ni dolžan uporabljati tahografa - potegne kartico in postavi na “out of scope” (izven področja uporabe) - ergo ne kuri časa vožnje, čeprav dela kroge po firmi.
Je pa seveda dolžan, da ta čas naknadno zavede preko tahografa, kot drugo delo, vkolikor je kaj delal (vozil, nalagal, pisal naloge) - sicer se mu ta čas šteje kot počitek.

Seveda mu taka prekinitev ne prekine AZ - še vedno je “konec” dela po 13 ozr. 15 urah od začetka dela. To preračunavanje AZ, počitkov, skrajšanih počitkov je pa spet druga matematika - in so se nekateri že ujeli v past, da so plačali kazen, čeprav po njihovem še sploh ni bilo prekrška (pozabili, da se šteje “dan” 24 ur od polnoči, skrajšali prejšnji dan počitek, pokurili vse skrajšitve dnevnega počitka, začeli zgodaj voziti, vmes “stali” ker čakali na naklad/razklad in potem prepozno ustavili in tako niso imeli več dovolj ur za dovolj dolgi počitek do konca delovnega dne (najmanj 9 ur v komadu)).
Zelo preprosto je. AZ je tam zato da se izognes vozniku ki bi pred voznjo delal 8 ur in potem se vozil 10 ur. Vsako delo (nima veze al javno dostopna povrsina al privat) se steje pod AZ. Tud ce ga naknadno zavedes. In pri JIT zadevah te dostikrat AZ pojaha ker ne mores naprej ce ti v skladiscu AZ podaljsujejo...
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Pa out of scooe je ful omejen. Pazi: sam ne vem kako vse ga lahko apliciras.. ampak recmo kombi B kategorija brez prikole je out of scope z njo pa normalno furas...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Če si slučajno spregledal posnetek iz počivališča Šmarje Sap kako je jugovæ jokal da mu delodajalec ne bo plačal prisilnega čakanja zaradi izločanja... Kakšen Romun ali pa Bolgar pa je enostavno na uvozu obvezno na počivališče in potem gasa naprej. Do klanca.
In kaj boš proti takim pacientom? Zaplenit tovornjak in robo na njemu dokler ne bo plačal nekaj 10k stroškov zaradi tega ker ne upošteva navodil policije?

Odlična rešitev. Plus vozniku prepoved vožnje po SLO za par let ... Prvi del bo pa delodajalce prepričal, da voznikom ne težijo, da naj rinejo naprej mimo zapore.

Ni treba tako “na nož” (pa ne razumet, da zagovarjam kršitve). Bistveno več bo prineslo zavedanje, da bo 70 do 80% kršitev zaznanih in takoj kaznovanih - se bo bistveno več voznikov, in ne samo kamionskih, držalo predpisov.

Ne pa da na parkiriščih še danes slišiš: “Zlovenija gud, niks policaj.” Po drugi strani se pa domači šoferji tresejo, ker doma fašejo enormne kazni in to za prekrške, za katere jih “zunaj” sicer tudi pokasirajo, a vsaj v nekem sorazmerju s prekrškom, ki so ga storili.

Ta, de se kamion zatakne počez čez cesto, je 100% zaznana. Dodaš še kazen in je problem rešen, ko se razve.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Če si slučajno spregledal posnetek iz počivališča Šmarje Sap kako je jugovæ jokal da mu delodajalec ne bo plačal prisilnega čakanja zaradi izločanja... Kakšen Romun ali pa Bolgar pa je enostavno na uvozu obvezno na počivališče in potem gasa naprej. Do klanca.
In kaj boš proti takim pacientom? Zaplenit tovornjak in robo na njemu dokler ne bo plačal nekaj 10k stroškov zaradi tega ker ne upošteva navodil policije?

Odlična rešitev. Plus vozniku prepoved vožnje po SLO za par let ... Prvi del bo pa delodajalce prepričal, da voznikom ne težijo, da naj rinejo naprej mimo zapore.
Plus seveda vračilo že plačane cestnine, ker storitev, ki jo prodaja DARS trenutno ne deluje.

Če boš zato bolje spal, tudi lahko. Ampak ne pozabit. tule je govora o kamionarju, ki pelje mimo zanka za izločanje (torej prepoved vožnje s kamionom od tam naprej).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Če si slučajno spregledal posnetek iz počivališča Šmarje Sap kako je jugovæ jokal da mu delodajalec ne bo plačal prisilnega čakanja zaradi izločanja... Kakšen Romun ali pa Bolgar pa je enostavno na uvozu obvezno na počivališče in potem gasa naprej. Do klanca.
In kaj boš proti takim pacientom? Zaplenit tovornjak in robo na njemu dokler ne bo plačal nekaj 10k stroškov zaradi tega ker ne upošteva navodil policije?

Odlična rešitev. Plus vozniku prepoved vožnje po SLO za par let ... Prvi del bo pa delodajalce prepričal, da voznikom ne težijo, da naj rinejo naprej mimo zapore.

Ne vozniku prepovedi, delodajalec voznika enostavno zamenja. Firmi, ki sili voznike v tako vožnjo, je treba prepovedati vožnjo skozi SLO

Ja, tudi dobra rešitev.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Govoriva en mimo drugega ...

Kako ti lahko v skladišču “podaljšujejo AZ”?

Pa pozabi AZ kot taki - danes je treba gledati, da imaš dovolj počitka v 24 urnem obdobju - iz tega se izračunava “AZ”, ki ga večina uporablja kot pojem, ker je lažje razumeti, da ne smeš “dlje delati kot 15 ozr. 13 ur”, da bi imel potem še dovolj časa za dnevni počitek. To špila, če začneš dovolj zgodaj ali dovolj pozno voziti (da imaš prej ali potem vsaj 9 ur neprekinjenega počitka, ki je eden od pogojev, da se šteje kot opravljen dnevni počitek) in da ne izgubljaš časa s čakanjem.

In ja - zjaha te čakanje v skladišču - ampak predvsem zaradi tega, ker ne moreš zvoziti svoji 9/10 ur, ker ti “zmanjka AZ” (in ne, ker so ti ga “podaljšali”, kot ti praviš”).
Začneš voziti ob 5:00 od tega trenutka ti teče 24 rok, v katerem moraš imeti najmanj 11 ur neprekinjenega počitka, ali 3x skrajšanega tedensko na 9 ur, ali 12, kjer lahko pa deliš na vsaj 4+8, kjer je pogoj, da vsaj 8 mora biti v komadu.
Voziš 3 ure, priletiš na razklad, tam te pustijo čakati 3 ure, 1 uro razlagaš in ob 12 gasa naprej, dovoljene vožnje imaš še 7 ur (koristiš eno od dveh podaljšanj na 10 ur), med temi 7 urami moraš narediti vsaj 45 minutno pavzo (zakrožimo na 1 uro), torej 8 ur - torej ga lahko pičiš do 20:00 (kar je tudi končni čas po računici 15 ur AZ (5:00 + 15 ur)). Kruto je, da si od 18:00 naprej v prekršku, ker bi moral od 18:00 naprej začeti s počitkom, da zadostiš vsaj 11 uram do konca 24 urnega obdobja.
Ko pa dodaš potem še tedenske, dvotedenske dovoljene časa vožnje in/ali dela in nadomeščanje skrajšitev do konca 3. delovnega tedna, se pa itak vsi zgubijo.
Na koncu pa se ne bi smelo pozabiti tudi na 3 in 6 mesečno povprečje delovnega časa iz delovno pravne zakonodaje in seveda nočno delo. Komur tole vse uspe slediti in trditi, da ima vse “čisto” - vsaka čast.
Aja - pa še jajc z kje in kako lahko voznik opravlja redni tedenski pocitek ...
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Ja kdo te je pa silil da se preseliš iz lublane?
Ja ful je težko nataknit verige če imaš v swlanici dvigalo.

Pri nas spucano .