Kamioni, kamioni, kamioni in gužva

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.403
4.926
113
Ko bodo obnavljali predore in viadukte med Tepanjem in Dramljami, bomo morali najti način, da jih "pol vrnemo". Ampak tudi to brez tovornjakov ne bo šlo skozi tisti čas, ko bo dvosmerni promet skozi en predor. Ne dvomim, da bo kolona od Trojan do Tepanja in obratno vsaj od Maribora do Dramelj. Tudi, če takrat ne bo nobenega tovornjaka na avtocesti. Bistveno je zrasel tudi promet osebnih vozil.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.097
635
113
men ni jasno. kam bojo speljali promet, ko se bo to obnavljalo.
ker se vsak dan vozim tam in bo res katastrofa.
verjetno bom prej preko dravograda v mb kot pa preko dramlje-ponikva-žiče.

@clio, zato pa je že ukinjen počasni pas na viaduktoma pred tuneli.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.403
4.926
113
Če bo dovolj velik zastoj, bi se res znalo zgoditi, da bo avtovlak konkurenčen. Ampak hitreje bi moralo biti čez Avstrijo ali čez Hrvaško z avtom.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.924
3.835
113
Če se pelješ od ŽP Maribor, do ŽP Celje z Avtom ali pa z vlakom si z avtom samo kakšnih 5 minut prej na cilju kot z vlakom.

Tak da ta pot je kar konkurenčna.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.924
3.835
113
No Google pravi isti čas, ampak to je za ICS.

Tak da samo kakšnih 10 minut več.
Screenshot_20240912_194628_Maps.jpg
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.403
4.926
113
Na avtovlak moraš avto najprej naložiti, potem bo vozil po pravilih tovornega prometa, potem ga moraš na cilju razložiti.
Povrhu pa bo šlo na avtovlak ravno toliko avtov kot jih po avtocesti pelje v kaki minuti. Zanemarljivo ...
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.924
3.835
113
No v Švici so naredili še zraven en predor in dodatni vijadukt.
Vem misija nemogoče pri nas.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe