Kamioni, sneg in ostalo

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.702
9.487
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Renojevih
V renoju v franciji
Za cliote, twinge, kar je pac vozil.....
Je ze izracunal da so penali za zamudo drazji kot pa dve prikolici na dvoriscu.
Se je ze nekako zmenil kako jih je lahko drzal na lastnem dvoriscu.

Ja, par frgazerjev, tri turbine, ene 50 volanov, tri troblje, za vsak slučaj pa še par batnih obročkov.....
aplauz.gif
 
Nazadnje urejeno:

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.050
119
63
Doma
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Eurotek je imel (tako se je hvalili) doma na parkingu vedno prikolico ali dve rezervnih delov za Revoz ravno za primer težav na poti med Francijo in Slovenijo...
Ja je imel na dvorišču naložene prikolice za revoz na račun tega ker so se šoferji vozili direkt in prehitevali rok dobave in jih Rrevoz ni jeval za razklad, Branko pa k Branko je pa to natvezil.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kakorkoli, ampak en dan sneženja ga ni spravil v zadrego.
Očitno je pa udi zaposlenim tvezil.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Saj nobenega prevoznika "en dan sneženja" ne spravi v zadrego - če je seveda uradno prepovedan promet tovornih vozil.

Nerodno postane, ko moraš kot prevoznik dokazovati, da v "deželici" veljajo drugačna pravila in zaradi "samoizločanja" nisi mogel izpolniti pogodbenega roka dostave.

To je še en razlog več zakaj bi moral upravljalec "uradno" zapreti cesto, odseke itd.

Je pa to z roki dostave postalo dejansko že bolano - JIT je "nor", JIS pa ne dovoljuje več nikakršne "napake". To, da prevozne čase računa in določa kravatar v pisarni, ki se na šiht pripelje s kolesom ali vlakom, ter se potem čudi zakaj 80% kamionov "zamuja" (zaradi recimo dela na A9 - Selzthal) in ti pribija, da si najdi ustrezni obvoz, pa tudi ravno ne pomaga.
Seveda je povsem samoumevno, da se izhaja iz tega, da ima šofer vedno polnih10 ur vožnje na razpolago - j.ebeš to, da se je nekako moral pripeljati na naklad in j.ebeš ostale zakonske omejitve.

Pa da ne bo kdo razumel, da taka situacija daje voznikom kakršenkoli "greencard" za kršenje zakonov, bodisi časa vožnje in počitka, bodisi omejitev prometa ali hitrosti - povedati želim le, da je treba vseeno malo širše pogledati na situacijo.

Je pa seveda tudi med vozniki nekaj pravih asov, ki se požvižgajo na vse pravila - so pa ti v veliki manjšini, žal pa celi branži kvarijo imidž.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
No en velik problem je ze "arbeitzeit" ker ce zacne skladisce bluzit bos brez magneta enostavno parkiran ker bos prekoracil AZ....

Sam to folk ne ve in misli da pac kupis dve prikoli rezervnih delov in jih revozu na linijo dostavis ko ti kamion zamuja...
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.530
2.907
113
v lokalni ostariji
Jao jao.... Ta z evrotekom je pa dobra. Kako je pa en prevoznik vedel kaj rabijo v proizvodnji? Dejte no.

Drugače pa Hanzi kje pisem da dajem dovoljenje? Daleč od tega. A s prebral? Na začetek izločanja patruljo pa vsakega ki mimo hoče ornk strafnt
Firmo
Ne voznika. Ampak uradno prepoved ne samo izločanje ki ne funkcionira...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
A zdej bo ITjevc o tahografih pa arbeitzeit-u?
smile-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Ni lih čist tak - AZ teče od prvega “premika” ozr. dela delovnega dne voznika in ta se običajno ne začne lih na Tampi za naklad ozr. razklad. Če pa že - glej spodaj, je pa res, da bi v primeru “out of scope” moral naknadno vpisati drugo delo. In ja - ni samo vožnja, počitek - sam nisem hotel še bolj zakomplicirati, ker so že osnove za nekatere nedojemljive.
tongue-1.gif


Je pa po svoje žalostno, da veliko voznikov in tudi kontrolnih organov ne ve, da lahko voznik, kakor hitro zavije na področje firme, skladišče itd. (ozr. ni več na javnih cestah/prometnih površinah) enostavno potegne kartico in tahograf prestavi na “out of scope”, da si ne “kuri” po nepotrebne čas vožnje. Raje “magnetijo”.
stupid-1.gif
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Ne moreš kar tako prestavljati na out. Malo si zamešal zdaj. Lahko, če se voziš samo po skladišču gor in dol. Če pa je vsaj en del poti potekal po cestah pa več tega ne smeš uporabit. Kar je tudi prav. Sicer bi ja lahko bil v pogonu 50 ur če bi si nekdo tako zaželel.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Ni lih čist tak - AZ teče od prvega “premika” ozr. dela delovnega dne voznika in ta se običajno ne začne lih na Tampi za naklad ozr. razklad. Če pa že - glej spodaj, je pa res, da bi v primeru “out of scope” moral naknadno vpisati drugo delo. In ja - ni samo vožnja, počitek - sam nisem hotel še bolj zakomplicirati, ker so že osnove za nekatere nedojemljive.
tongue-1.gif


Je pa po svoje žalostno, da veliko voznikov in tudi kontrolnih organov ne ve, da lahko voznik, kakor hitro zavije na področje firme, skladišče itd. (ozr. ni več na javnih cestah/prometnih površinah) enostavno potegne kartico in tahograf prestavi na “out of scope”, da si ne “kuri” po nepotrebne čas vožnje. Raje “magnetijo”.
stupid-1.gif
Ce si ti zacel delovni dan in vozil po cesti potem nisi upravicen do out of scope... ker AZ je tisti ki varuje voznika da ga delodajalec ne pretera... je pa AZ velikrat vecji problem kot ure voznje...sploh ce te premikajo po skladiscu gor dol
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Si pameten ali bi samo rad bil?

Ja v tej temi si ti tisti ki si (vsaj dvakrat) hotel biti pa si neumnosti pisal. Drgac pa standardizirani testi pravijo da mi pameti ne manjka. Tko da ne skrbi. Edini minus ki ga mam je ena de.bilna zavest da je treba ljudem pomagat. Drgac bi manj delal pa vec sluzil.

P.S. pa dej nared prosim ze obracun sam s sabo. 6 let nazaj si bil TOP soforumas. Danes si zagrenjen in se z vsemi prepiras. Dej no...sej bo teb bolje ce se mal sprostis
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Imaš kakšen link ki potrjuje tvoje mnenje? Če te prav razumem, praviš da lahko npr. začnem zjutraj ob petih z vožnjo v recimo Fuldi, se vozim cel dan in pridem z 10 urami vožnje v Kranj v Savo(ali katerokoli drugo firmo). Tam prestavim taho na out of scope in se prestavljam od hale do hale še nadaljne 3 ure? In povsem legalno mi bo štelo samo tistih 10h vožnje ki sem jih naredil po cesti?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Po kateri logiki nisi upravičen za “out of scope”? Zato, ker naši ne znajo prevajati?

Področje veljave 3820/85 je na JAVNIH prometnih površinah - in to pač niso skladišča in področja firm itd. To pomeni da, ko je vozilo in voznik na takem področju, ni dolžan uporabljati tahografa - potegne kartico in postavi na “out of scope” (izven področja uporabe) - ergo ne kuri časa vožnje, čeprav dela kroge po firmi.
Je pa seveda dolžan, da ta čas naknadno zavede preko tahografa, kot drugo delo, vkolikor je kaj delal (vozil, nalagal, pisal naloge) - sicer se mu ta čas šteje kot počitek.

Seveda mu taka prekinitev ne prekine AZ - še vedno je “konec” dela po 13 ozr. 15 urah od začetka dela. To preračunavanje AZ, počitkov, skrajšanih počitkov je pa spet druga matematika - in so se nekateri že ujeli v past, da so plačali kazen, čeprav po njihovem še sploh ni bilo prekrška (pozabili, da se šteje “dan” 24 ur od polnoči, skrajšali prejšnji dan počitek, pokurili vse skrajšitve dnevnega počitka, začeli zgodaj voziti, vmes “stali” ker čakali na naklad/razklad in potem prepozno ustavili in tako niso imeli več dovolj ur za dovolj dolgi počitek do konca delovnega dne (najmanj 9 ur v komadu)).
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Da. Glej uredba 3820/85 po možnosti nemško izdajo, ker so naši za.jebali s prevodom.

Ampak pozor - ta čas moraš seveda, po črki zakona, zavesti kot drugo delo, če si sam premikal kamion. Vsekakor pa profitiraš, ker si nisi pokuril časa vožnje.
Aja - vedno več firm ima zaposlene “ranžirce”, ki pač premikajo takšne kamione.
grims-1.gif


Edit: je pa res, da se boš moral bosti z določenimi policisti, ki jim “out of scope” ni jasen, ozr. jim celotna uredba ni jasna. Žal.
 
Nazadnje urejeno:

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Si bom prebral. Sicer sem tudi sam uporabljal ta out of scope, ampak vedno s cmokom v grlu. Nemške verzije res nisem bral, ko sem preverjal po netu glede tega sem vedno iskal v angleščini. Pri šoferjih pa je itak tako, da pri treh dobiš šest mnenj
grin1.gif

Zanimivo je tudi pri teh javnih površinah. Luka koper verjetno ne spada pod out of scope?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Seveda tudi luka Koper NI javna prometna površina. Ne more se vsak prosto not zapeljat - ali?

Tudi angleška verzija uredbe je OK. Saj pravim - naši so pač loleki in ne znajo prevajati.

Poglej si prvi odstavek člena 1, in prvi odstavek člena 2 in ti bo takoj jasno. Uredba govori o prevozih po cestah danih v javni promet, naši pa “prevoz po cesti” enačijo z vsakim prevozom polnega ali praznega vozila.
stupid-1.gif