Saj nobenega prevoznika "en dan sneženja" ne spravi v zadrego - če je seveda uradno prepovedan promet tovornih vozil.
Nerodno postane, ko moraš kot prevoznik dokazovati, da v "deželici" veljajo drugačna pravila in zaradi "samoizločanja" nisi mogel izpolniti pogodbenega roka dostave.
To je še en razlog več zakaj bi moral upravljalec "uradno" zapreti cesto, odseke itd.
Je pa to z roki dostave postalo dejansko že bolano - JIT je "nor", JIS pa ne dovoljuje več nikakršne "napake". To, da prevozne čase računa in določa kravatar v pisarni, ki se na šiht pripelje s kolesom ali vlakom, ter se potem čudi zakaj 80% kamionov "zamuja" (zaradi recimo dela na A9 - Selzthal) in ti pribija, da si najdi ustrezni obvoz, pa tudi ravno ne pomaga.
Seveda je povsem samoumevno, da se izhaja iz tega, da ima šofer vedno polnih10 ur vožnje na razpolago - j.ebeš to, da se je nekako moral pripeljati na naklad in j.ebeš ostale zakonske omejitve.
Pa da ne bo kdo razumel, da taka situacija daje voznikom kakršenkoli "greencard" za kršenje zakonov, bodisi časa vožnje in počitka, bodisi omejitev prometa ali hitrosti - povedati želim le, da je treba vseeno malo širše pogledati na situacijo.
Je pa seveda tudi med vozniki nekaj pravih asov, ki se požvižgajo na vse pravila - so pa ti v veliki manjšini, žal pa celi branži kvarijo imidž.