Kamioni, sneg in ostalo

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
ki bi ga seveda čudežno rešile ...

Daj poglej malo višje gor - sem že navedel, kar je po moje, in mislim, da se ne motim, vzrok temu. Zimske gume še najmanj ...
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Te bom nsldnjil v nalivu ali sneženju poklical, da ji boš recimo iz kartona narejeno hišo nesel v šolo ...
A nimate vrečk za smeti doma ali nalašč delaš deco nesposobno?
evil.gif
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
V Sloveniji,čim začne snežiti bi se morali tovornjakarji TAKOJ izločati ! Ker ceste bodo zrihtane šele drugi dan !

Itak so pa vsi vozniki edino krivi in nikoli dars !
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
pri nas jih moraš v prvem razredu pospremiti v šolo ene 15 minut pred začetkom pouka, se prav okrog osmih - razen vozači z busom, ki imajo spremstvo
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.697
1.397
113
..
2636970-24300889_10210653897129774_1528106686132266161_n.jpg
 

Priponke

  • 2636970-24300889_10210653897129774_1528106686132266161_n.jpg
    2636970-24300889_10210653897129774_1528106686132266161_n.jpg
    82,5 KB · Ogledi: 233

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.050
119
63
Doma
SJTV; Pa so prave zimske garancija da se ti ne zgodi to kar se je temu vzhodnjaku? Jaz imam nove hankook, zmske glede na označbe, montirane na vodilni osi in pogonski.
 

Ales888

Pripravnik
22. jul 2010
87
0
6
Knežje mesto ***
Včeraj in danes sem naredil ene 800 km +/- po Sloveniji, od Radgone do Črnomlja in moram reč, da je na krožiščih in ovinkih blo ogromno ledu in snega, ki je padal s kamionov. Vsaj 5 ljudi je lahko res srečnih, da so ledene plošče zletele s strehe kakšen meter-dva pred ali za njimi.... Pa na avte zadaj in nasproti vozečih na ovinkih. Me je kar zmrazilo, ko sem to videl.
Kamione v tranzitu pa obvezno-poleti in pozimi, na vlake !!!!
Ampak cestnine za kamione DARS-u prinesejo, če imam prav podatek, 3 mil.€ na dan, tak da si bojo rajši luknjo v kolen zvrtal, kot pa to dopustil. So pa kamioni na vlakih edina prava, ekološka rešitev, pa še AC ne bo treba vsak teden flikat.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Dokler bodo železnice državne in posledično organizacijsko ter poslovno 100 let za luno, lahko pozabiš, da bi se tovorni promet spravil na vlake.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

"Kamioni na vlakih" ?
smile-1.gif
.

Od hudiča ste produktivni! Na vlak se da kontejner, ne pa celega voza! Voz se zna peljati sam, naj torej počaka na svoj tovor v Zidanem Mostu (Štainbrick po domače
grims-1.gif
), kjer ga bo naložil in peljal na vrh Lisce, kamor vlak ne more več, da bodo mestne srajce kot gostje imeli v nedeljo opoldne kaj jesti!

stupid-1.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.702
9.487
113
Ma pust sanjače. On bi rešil padanje leda s kamionov z vlakom....😨
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.332
9.563
113
EU
Počakaj naj pridejo na še bolj ekološko idejo:
Kamione na vlake, in vse skupaj z vlakom na ladje
zmaga.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Si ti prebral?

Kaj razbereš iz preglednice 3.13?

Osnovna ideja te (tvoje
17758-icon_confused.gif
) diplomske, da se s terminalom v Prekmurju rešuje tranzitni promet - preglednica 3.13 pa jasno prikazuje, da je glavna težava notranji promet (količinsko). Zdaj al je teza napačna ali se dela neprimerne primerjave in preglednice.
Pa da ne bo nesporazuma - preusmeritev na železnico je nujna - ampak ne obrtna rešitev, ampak celostna. Kar pa je iluzija dokler bo ajzenpon tako hiter in prilagodljiv kot je danes.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #9334

Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Počakaj naj pridejo na še bolj ekološko idejo:
Kamione na vlake, in vse skupaj z vlakom na ladje
zmaga.gif

Ha ha, to mi je pa čista asociacija na sosedovo punco, ko so dobili računalnik v bajto in na njem vindowse 3.1 (ali 3.11 ?). Je z miško prijela prvo ikono na monitorju in jo vrgla v koš. Pa drugo, pa tretjo ... pa C: disk, ter koš izpraznila
hysterical-1.gif
 

Ales888

Pripravnik
22. jul 2010
87
0
6
Knežje mesto ***
Teza sledi usmeritvam EU, da se do l.2030 spravi dodatnih 60% prometa tovornjakov na vlakovne kompozicije. V ta namen se gradijo tuneli in terminali po večini držav, sistemi nakladanja so že izredno hitri in preprosti. Tranzit tovornjakov, ki so namenjeni v Avstrijo, Slovaško, Madžarsko in Hrvaško je glavni krivec za sesute AC, obenem se ta delež povečuje.
Seveda, tovor, ki se razloži v Slo ne gre na vlake.
A res verjamete, da verige in zgodnje izločanje iz primeta rešuje problematiko zdrsov in zapor cest? Koliko sem se jaz pogovarjal s šoferji, je tkole, Slovaki, Grki, Makedonci, Romuni večinoma ne znajo vozit po snegu, kje šele natakniti verige. In ker so skozi našo kratko državo zgolj v tranzitu, jo prepeljejo brez pavz in predpisanih počitkov.
A si predstavljate naše ceste brez kolon šleperjev? 80% evropejcev pravi, DA.

https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/SR16_08/SR_RAIL_FREIGHT_EN.pdf

https://www.shoeman.eu/put-truck-train-2/

https://www.allianz-pro-schiene.de/wp-content/uploads/2015/09/from-truck-to-train.pdf
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Bo treba sprivatizirat železnice prej. Drugače ti kar piši znanstvene elaborate, tovor bo pa šel še vedno po najbolj učinkoviti poti, to je daleč stran od SŽ.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
No ja - nekaj je sprivatizirati "tire", drugo pa storitev. In niti drugega v Evropi ni možno speljati na neki pametni način, ker se "železnice" med sabo omejujejo.

Kot prvo se bo treba "odločiti" nad katero razdaljo se naj bi šlo na železnico (mimogrede - vsaka ideja pod razdaljo, ki jo kamion zvozi v enem "šihtu" je neumnost - razdalja "enega šihta" pa je že nad 700 km).
Naslednje je se končno zavedati, da je kamion na želenici precej neumna rešitev - predvsem, ker ni ne ekonomsko, ne časovno ustrezna rešitein treba je začeti delati na popolni spremembi tovorišč in čimbolj forsirati snemljiva tovorišča.

Potem se je treba odločiti kje bodo terminali in urediti ustrezno dostopnost in ustrezno povezavo med njimi.
Pa spremeniti logiko, da imajo potniški vlaki popolno prednost pred tovornimi.

Vse skupaj pa pade dokler železniško omrežje nima dovolj velike (enotne) nosilnosti po celotnem omrežju. In tu moramo najprej pred svojim pragom pomesti saj dosegamo "D" nosilnost samo na tranzitnih rutah Divača - Sežana in Jesenice - Divača - na najbolj tranzitno obremenjeni ruti vzhod - zahod pa ne - a ravno tam sanjamo o premiku tovora iz ceste na tire.

In dokler kravatarjem v Bruslju (pa i malo bliže- tj. u Ljubljan) to ne bo jasno, bomo še največ pripomogli k manj prometa, če se bomo držali tega:
some-problems-have-an-easy-solution-277840.jpg


Aja - pa še nekaj - ne živeti v iluziji, da so avtoceste zgrajene za osebna vozila.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Avtoceste so zgrajene za vse skupaj.
Sigurno pa ni v interesu Slovenije, da doživi prometni kaos zaradi tranzita, ki niti ne originira, niti ne terminira k nam ter posledično ohromi slovensko gospodarstvo in življenje ljudi, brez da bi nam prinašal dodano vrednost,. Takih avtocest ne rabimo. Jih z dinamitom lahko razfukamo in je mir, vsaj stroška vzdrževanja ne bo več.

In mi je tudi jasno, da železnice, takšne kot so, niti teoretično ne morejo konkurirat tovornjakarjem. Lahko naredimo še 27 tirov do Kopra, pa ne bo nič boljše. Ker so najmanj sto let za Luno.