Sad ne doume, da ima hibrid pri nižjih hitrostih pač pomoč elektrike iz baterije. In gre na kolesa v paraleli moč tako motorja z notranjim izgorevanjem, kot elektro motorjev, ki za pospešek jemljejo energijo iz baterijskega zalogovnika energije.
Dejansko ima hibrid v špicah višjo moč, kot jo ima zgolj fosilni motor. Plus eCVT avtomatika naredi svoje, saj drži bencinski motor konstantno v območju najvišje moči.
Kjer hibrida zmanjka je pač kasneje, pri višjih hitrostih in ko je energija iz baterije izčrpana. Potem smo na točki, kjer šteje samo moč fosilnega motorja.
Skratka, za dirkanje ravno ni. Za odločno pospeševanje v križiščih, uvozih na avtocesto in prehiteti kako počasnelo, pa je.
Problem v sloveniji pa je, da je večina folka na ročnih "športnih" menjalnikih, kjer se je pač treba ekstra potrudit za pospeške, motor zavrtet na max obrate in menjavat. Celemu kupu folka pa zapovrh še crkne avto, ko je treba pospešit, pa je zmaga glede izpraznitve križišča.
Z vsem ostalim se strinjam, razen tega: jaz sem komentiral IZKLJUČNO tisti video zgoraj, kjer hibrid totalno uniči 1.8 bencinarko. In v videu lepo piše, da je hibrid tudi po začetnem štartu še POVEČEVALA razliko med obema voziloma. Na videu je tudi lepo vidno, da je ta razlika že konkretno znašala tik pred zaviranjem. In očitno bencinarka ne bi ujela hibridke do 100 km/h. Torej je nekaj s tem video posnetkom narobe ali pač Toyota laže v podatkih (yea right). Pa se ne bi niti spuščal v to, če ne bi bila ta razlika dejansko enormna.In v videu lepo piše na veliko, da je hibrid povečeval razliko tudi, če zanemarimo začetni štart, kjer je elektro navor naredil svoje.
Kdo sploh gleda potovalni računalnik. Še na peciklu ne gledam. To je bil hec.Moti me, da japonci ne zmorejo doumeti logike potovalnega računalnika.
Vsak vklop izklop resetira računalnik.
Se strinjam.Testi pospeškov so delani po nekih normativih. Pri vozilih z ročnim menjalnikom jih delajo praviloma poklicni dirkači.
Ko teste delajo laiki, po svojem normativu, so rezultati pač drugačni.
In za laika je pač hibrid z eCVT pač izi varijanta. Samo pritisne gas do tilta, ostalo opravi mikroprocesor.
... jih je strah iti prehitro čez 88Mph, da se ne znajdejo na neznanem kraju, v neznanem času in pred neznano napravo, ki te vseka po žepu in pol ni dnarja za obroke za kredit za avto ... pol je pa treba kolesarit ...Preveč razmišljate. ...
Ma niti ni. Če se je 140-150 peljal je to to. Ena današnja. Z tamalim sva se šla malo z aviončkom vozit na Brnik. Tamali peljal. Relacija Brežice-Brnik. Potek poti nekako takole 4 km jajcanja do AC. Potem na ac radar na 120. Z tem da je včasih za kamion prletu, pa ga je mal zabremzalo, pa spet nazaj na 120. Parkrat alter voznik v rit prletu na prehitevalnem, pa je potegnu do 140-150, da je prehitel kamion in nazaj na 120. Ljbljanska obvoznica 100-110, za šentviškim predorom 130 radar do izvoza Brnik, pa tam do letališča spet nekaj km jajcanja. Spomnil sem se na to temo in sem namenoma slikal. Časovno čisto OK vožnja, nobena ovira na cesti, glede na to da se cesta ves čas dviguje pa poraba, da se ti smeji. Avto polo 1.0 95KM, 5 prestav.Torej si 140km prevozil s povprečno hitrostjo 105km/h, ob tem, da je bila hitrost v obeh mestih (sploh v centru) konkretno nižja in še v LJ si stal. Hm, meni tole smrdi na prirejanje podatkov.
To je v resnici 5.6, kar pa ni tako grozno malo. Yeti 2.0 4x4 bi porabil 5.6. Pa je škatla s 4x4.Ma niti ni. Če se je 140-150 peljal je to to. Ena današnja. Z tamalim sva se šla malo z aviončkom vozit na Brnik. Tamali peljal. Relacija Brežice-Brnik. Potek poti nekako takole 4 km jajcanja do AC. Potem na ac radar na 120. Z tem da je včasih za kamion prletu, pa ga je mal zabremzalo, pa spet nazaj na 120. Parkrat alter voznik v rit prletu na prehitevalnem, pa je potegnu do 140-150, da je prehitel kamion in nazaj na 120. Ljbljanska obvoznica 100-110, za šentviškim predorom 130 radar do izvoza Brnik, pa tam do letališča spet nekaj km jajcanja. Spomnil sem se na to temo in sem namenoma slikal. Časovno čisto OK vožnja, nobena ovira na cesti, glede na to da se cesta ves čas dviguje pa poraba, da se ti smeji. Avto polo 1.0 95KM, 5 prestav.
Zanimivo. Nisem še vozil vw ki bi kazal manj. Očitno so popravili filozofijo. Bravo.Dejansko se na tej relaciji teren skozi vzpenja, nazaj je manj. Dejansko števec laže kontra. Lifetime avta je po kompjuterju 6,2, na roke pa 6,06. Se pa drka sam po mestu, občasno relacija. Tak da bo 5.2 kr držalo.
Moja Škoda v večini primerov kaže točno toliko porabe, kolikor izmerim "na roke". Zanemarljiva odstopanjaZanimivo. Nisem še vozil vw ki bi kazal manj. Očitno so popravili filozofijo. Bravo.