Hyundai IONIQ

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Bo pa zanimvo, jutri greva oba na isto pot vsak s svojim avtom, ona s C-HR, jaz s 3008 1.2 Pure Tech avtomatik. Me zanima, kakšna bo razlika v porabi.

No evo: C-HR 5,5, 3008 7,5. povprečna hitrost je bila dobrih 100 na uro (z malček čakanja na meji ipd ..)
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.890
1.272
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Bo pa zanimvo, jutri greva oba na isto pot vsak s svojim avtom, ona s C-HR, jaz s 3008 1.2 Pure Tech avtomatik. Me zanima, kakšna bo razlika v porabi.

No evo: C-HR 5,5, 3008 7,5. povprečna hitrost je bila dobrih 100 na uro (z malček čakanja na meji ipd ..)

To je poraba po BC ali dejanska?
In kako se ti zdi rezultat? Si presenečen nad rezultatom ali si pričakoval tak izzid?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Pri 3008 je BC poraba zelo zelo primerljiva z dejansko, pri meni je bilo samo 0.1 odstopanja.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Drži. Pri točno tem še nismo izmerili odstopanja, pri prejšnjih je bilo 0,1 do 0,2
C-HR tudi nisem pomeril, pri prejšnjih je bilo 0,3

Kakorkoli obrneš na večinoma AC je dva litra razlike, v mestu pa slabe 4.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Jaz imam dizl hibrida in porabo pod 5l, pa vseeno pravim da ni za AC
wink-1.gif
oz bi navadni 1.6 dizl imel manjšo porabo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
ja za večinsko AC uporabo če gledamo samo porabo je itak dizl majn požrešn. To je dejstvo.

Jaz mam recimo na prius+ sam v avtu po tempomatu 135, tuneli 110 pot MB-LJ-MB na koncu 5.7. Sem tudi po pisanju "večine" pričakoval vsal liter pa pol več
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Kaj je to večinska uporaba?

Jaz sem pretekle dni naklepal skoraj 1400 km na avtocestah po Sloveniji, Avstriji in Nemčiji. Pa povprečna poraba s Priusom tam v rangu 4,2-4,3 l na 100 km.

Prej kot slej tudi na avtocestah nabašeš na zastoje, prideš v mesto na najmanj tri semaforje v vsako smer in tako naprej.

In tudi v veleopevani Nemčiji so povečini omejitve na tam 120 in 100 km/h, da niti ne omenjam kako je, ko pride do zastojev. Pol Avstrije je pa itak umwelt zona z omejitvijo 100 km/h.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.666
6.526
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ja za večinsko AC uporabo če gledamo samo porabo je itak dizl majn požrešn. To je dejstvo.

poraba ni niti pol posla oz. ni razlog zakaj so dizli bolj primerni za avtocesto
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Kaj je to večinska uporaba?

kaj je večinska uporaba? to ko avto leti 95% svojega življenja 130kmh ali gor.

 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ja za večinsko AC uporabo če gledamo samo porabo je itak dizl majn požrešn. To je dejstvo.

poraba ni niti pol posla oz. ni razlog zakaj so dizli bolj primerni za avtocesto

Tako je, poraba je samo del enačbe, hibrid se mora enostavno peljati bolje kot klasika. Moje mnenje je, da se bodo hibridi prej prijeli tam kjer je večji trg avtomatskih menjalnikov, ker elektrika lahko delovanje avtomatika zelo zelo močno zboljša.

Kar se AC tiče, nihče ampka res nihče nima 100% vožnje po AC, poleg tega tudi po AC in obvoznicah so zastoji, v takem primeru je edina rešitev avtomatik z radarskim tempomatom.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
No ja, odvisno od AC, relacija MB - Ptuj in obratno je gladko. MB LJ in pa MB primorska pa znana štorija.

ampak za AC hibrid v smislo "baterije samo za nekaj km" bo vedno porabil več, kot varčen dizl, IMO. Tu je edina rešitev avto v stilu ampere, ali pa čisti EV.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Poanta navadnega hibrida ni vožnja na elektriko, temveč optimizacija obstoječega motorja z notranjim izgorevanjem, da se iz slednjega iztisne čim več.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Seveda v vožnji po mestu. Na AC nima kaj optimizirat edino ko zaviješ iz nje (če je ravna brez zastojev)

PS in da regenerira drugače zgubljeno energijo ob zaviranju
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Res ne razumem prepričanja, da bo po AC hibrid porabil več. Darjan, tvoj hibridni Peugeot po AC mogoče porabi več kot 1.6 hdi, ampak to ni zaradi tega ker je tvoj hibrid, ampak zardi motorja in prenosa oz. celotnega designa točno tega sistema, to ni splošno pravilo, ki bi veljalo za vse hibride.

Jaz bi prej posplošil tako:
1. na AC v porabi ni bistvene razlike, razliko naredi sam motor (izkoristek) in izvedba prenosa do koles (menjalnik).
2. pri nizkih hitrostih je razlika tako v porabi kot v načinu vožnje, kar je velik plus v vožnji hibrida

Pod 1. bi dodal, da motor v hibridu tipično ni enak tistemu v klasičnem avtu ampak je optimiziran za večji termodinamični izkoristek, tako je vsaj pri Hyundaiu in Toyoti. Kako je to mogoče, zakaj tudi klasičen pogon nima takega motorja? Iz preprostega razloga - ker je tak motor kompromis kar se tiče voznih lastnosti (odzivnost, navor s spodnjem delu) in bi ga kupci v navezi z navadnim menjalnikom spljuvali. PSA pri dizel hibridu ni šla v to, VAG pri svojih bencinskih hibiridih (ja imajo tudi nepriključne) tudi ne, verjetno zato ker se R&D v nekaj kar prodaš v premajhni količini enostavno ne splača.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Koliko bolj pa je hibrid optimiziran, oz če bi primerjali s klasiko, koliko fora, v %, bi lahko dizel imel, da bi potem rekli da bo v hibridnem načinu boljši izkoristek? 20%? 30% ?

Toyota nima primerljivih modelov s priusom, ki bi pač imeli dizl motorje in bi lahko primerjali porabo?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Toyotin 1.2t motor 36% izkoristek, 1.8 v novem Priusu 40% izkoristek, nov 2.5 hibrid 41% izkoristek. Podobno ima Hyundai v hibridu 40% izkoristek, za ostale izdelke ne navajajo. VAG najnovejši 2.0 TSI B-cycle ima okrog 37% izkoristek (225 g/kWh).

Dizli so pri 42% do 44% izkoristkih.

Ko je dolžine enkrat dosti se potem ponavadi ne meri več kdo ima daljšega
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno: