Hyundai IONIQ

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
mah to kar vi tukaj pisete je sama zguba casa...jaz imam vec kot 95% avtoceste, povrečna skupna hitrost na 20.000 Km je 82 km/h, poraba pa je 6,2 - renojev 2.0 dizl, avto tehta 1600 kil. kadarkoli lahko je tempomat med 156 in 162 kilometri na uro...pri taksni porabi se mi ne splaca noben hibrid

Pri 82 povprečka moj prius+ ne porabi čez 5,5, običajen prius je z lahkoto pod 5, tako da sploh nisi impresioniral s to porabo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
ja jaz če pogledam povprečje pri enaki uporabi mam na prius+ pol litra manj kot Fiat Croma 1.9mjet.
Na AC je tam tam. Po mestu pa 1-1.5l manj
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
mah to kar vi tukaj pisete je sama zguba casa...jaz imam vec kot 95% avtoceste, povrečna skupna hitrost na 20.000 Km je 82 km/h, poraba pa je 6,2 - renojev 2.0 dizl, avto tehta 1600 kil. kadarkoli lahko je tempomat med 156 in 162 kilometri na uro...pri taksni porabi se mi ne splaca noben hibrid

Pri 82 povprečka moj prius+ ne porabi čez 5,5, običajen prius je z lahkoto pod 5, tako da sploh nisi impresioniral s to porabo.

nisem nič mislil impresionirat, če vozim zvezno 82 na uro je poraba z lahkoto pod 5...dejansko je ta podatek o povprečni hitrosti itak butast, ker dosti tudi stojim v kolonah ipd...v glavnem z mojim stilom vožnje sem tudi s priusom ziher na 6+ litrih
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.666
6.526
113
Pri meni je all time povprečna brzina po bc 84kmh, v realnosti to pomeni 98% vožnjo po ac s tempomatom 120km/h + kak semafor. Porabo kaže bc 4.6.

Ampak to je popolnoma irelevantno. Pri 120km/h je avto tiho in ko pritisnem na gas se približno nekaj zgodi. Dizel seveda. Toyota prius pa... kakor za koga.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
mah to kar vi tukaj pisete je sama zguba casa...jaz imam vec kot 95% avtoceste, povrečna skupna hitrost na 20.000 Km je 82 km/h, poraba pa je 6,2 - renojev 2.0 dizl, avto tehta 1600 kil. kadarkoli lahko je tempomat med 156 in 162 kilometri na uro...pri taksni porabi se mi ne splaca noben hibrid

Pri 82 povprečka moj prius+ ne porabi čez 5,5, običajen prius je z lahkoto pod 5, tako da sploh nisi impresioniral s to porabo.
Pri dobrih 100 povprečja (3/4 AC, pa vmes malo stanja na meji) C-HR 5,5 ... Hitrost na AC večinoma 150 po števcu kjer je bilo možno zaradi prometa (pa ne v C-HR, tam je malo več kazalo
grims-1.gif
)
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Aja, kdaj bo končno ioniq plugin v prodaji?

V Sloveniji nimajo še niti cene...
rolleyes-1.gif


V Nemčiji ga imajo avtohiše že na dvorišču:
https://suchen.mobile.de/fahrz...C&usage=NEW

V Avstriji ga tudi že ponujajo:
https://www.hyundai.at/Showroom/Cars/IONIQ-Plug-In.aspx

V obeh primerih torej začetna cena okoli 28.500 eur,kar bi pri nas zneslo 24.000 eur z odšteto subvencijo. Verjetno bo treba prištet vsaj še kakšnega jurja k tej ceni,ker vidim da je avstrijska cena že z odšteto neko subvencijo v višini 900 eurov...ampak s ceno 25.000 eurov bi bil še vedno 5k cenejši od Priusa Plug-in,plus to da ima še malenkost večji EV doseg.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Mene sicer pri pluginu skrbi elektromotor, a prav vidim da je samo 45kW? To je konkretno premalo za tak voz, razen "cruise" hitrost, vsako pospeševanje pa se mora vklopiti tudi ICE. Čeprav to potem ni plugin v smislu ampere, kjer ICE samo polni elektromotor, ampak ICE normalno žene kolesa?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Imaš prav. Po delovanju je Ioniq PHEV bolj podoben Prius Prime-u in ostalim PHEV-om, kjer se pri višji hitrosti in pri močnejšemu pospeševanju vklopi ICE.

Volt1,2/Ampera, i3 REX so dejansko REXEV (Range Extender EV), kjer do prazne baterije voziš na elektriko popolnoma v EV načinu.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Novi Prius PHV združi oba elektromotrja z dodatno sklopko, kar mu zagotavlja boljši 0-60 kmh čas kot s samim bencinskim motorjem, ampak potem se počasi konča in je do 100 kmh še vedno hitrejši na bencin. Sama moč ni več taka omejitev, večja omejitev je doseg iz 8,8 kWh baterije, ker jo je enostavno premalo za neko pametno razdaljo po AC.

IONIQ, je v EV načinu bolj omejen in tudi prve vožnje novinarjev so to pomankljivost izpostavljale.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ne morem zdaj gledam videa
smile-1.gif


ampak...če primarjamo tvojo ampero pri čistem ICE načinu in 130kmh na AC in mojega, bo imel moj manjšo porabo, pa je večji, višji in težji...dvomim da je prius toliko bolj optimiziran glede na ampero?


Ti imaš z avtom polne prtljage, 4 ljudi in 145km/h po števcu (140km/h po GPS) porabo po AC nižjo od 6.1l/100km (tako imam v 400km avtoceste v čistem hibridnem načinu)?

Tole sem še ti dolžan... 6.5 je bila poraba. Po moji oceni cca 1850 skupna teža vsega.
Pomeni da je ampera celo bolj varčna od dizla (pustimo zdaj tu tiste 1.6 dizle ki so verjetno bolj varčni), tako da super izdelek. Dejansko zelo uporaben voz in še bolj sem prepričan, da nabavim, ob priliki.

Danes ponovim test z ICE 1.2 turbo mlinček od PSA, avto pa P308.

Poraba 6.6, prazen avto, torej ene 400kg manj od ampere in kljub temu 0.5l višja poraba. Pomeni da je zadeva kar konkretno optimizirana v amperi. Avto je zgleda pred svojim časom?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Tale je malo smešna v članku: Like Toyota, Hyundai now appears to be backing away from hydrogen plans and shifting to electric. However, both automakers are behind the competition now and are racing to play catch up.

Hyundai zadaj pri štromu? Ob Ioniqu (in prihajajoči Koni BEV/PHEV)? V primerjavi s Toyoto, PSA, Fordom ipd je daleč spredaj, ne zadaj ... Vsekakkor pa med boljšimi.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Po številu prodanih enot oz. dosedanji proizvodnji so zadaj. Spredaj sta v bistvu samo Tesla in Renault-Nissan.