Hyundai IONIQ

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Takšen ali drugačen dostop do tehnike imajo vsi, lep primer je GM ki je lepo praktično cel pogon dal narediti LGju. Tehniko tako ali drugače lahko kažejo tudi v motošportu. Za nas smrtnike je pa pomembno samo, da pridemo do všečnega EVja po ugodni ceni. Renault Zoe in Nissna Leaf potem pa dolgo nič.

Sorry, ampak nobeden od teh dveh v resnici ni všečen. Obakrat v resnici stara jajca. Če bo cenovno pozicioniran kot sedanji, si bi lahko pa novi Leaf rekel, da je všečen.

Vzemimo tri najboljše Evropske avte(4 sedeži) na elektriko
Renault Zoe
BMW i3
VW e-golf

Nasprotnik električnih vozil ne bo nobenega od teh kupil, bo že kaj našel razlog da mu ni všeč.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Če v resnici pogledaš skozi oči normalnega kupca (ne EV ljubitelj / first adopterja in ne skozi oči BMW loverja), je edini med tem tremi OK e-Golf. BMW je predrag, glasen, ima ubogo zavrono razdaljo zaradi preozkih gum, Zoe je pač star in temu primerno tehnično ubog ...
Novi Leaf bo enako normalno fajn avto, in seveda vse ostalo, kar bo prišlo na trg v prihodnosti. Večina sedanje generacije je pač bila zasnovana precej daleč nazaj in to se pozna.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Glede na tvoje besede sklepam da pri zaviranju ni nadomestila za sirino gume?
 

bev

Majstr
25. apr 2017
385
261
63
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Če v resnici pogledaš skozi oči normalnega kupca (ne EV ljubitelj / first adopterja in ne skozi oči BMW loverja), je edini med tem tremi OK e-Golf. BMW je predrag, glasen, ima ubogo zavrono razdaljo zaradi preozkih gum, Zoe je pač star in temu primerno tehnično ubog ...
Novi Leaf bo enako normalno fajn avto, in seveda vse ostalo, kar bo prišlo na trg v prihodnosti. Večina sedanje generacije je pač bila zasnovana precej daleč nazaj in to se pozna.

A to si izmeril al prebral v kakšnem tujem testu?

zavore.jpg
 

bev

Majstr
25. apr 2017
385
261
63
Ja sam pisat o zavorni razdalji kot nekem strašnem minusu je traparija. Pogosto vozim ducata s 4t, ki ima še precej daljšo zavorno pot. In kaj zdaj? Najbrž se mora šofer zavedati omejitev avta in se jim prilagodit. Ker samo en avto ima najkrajšo zavorno pot.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik bev pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Če v resnici pogledaš skozi oči normalnega kupca (ne EV ljubitelj / first adopterja in ne skozi oči BMW loverja), je edini med tem tremi OK e-Golf. BMW je predrag, glasen, ima ubogo zavrono razdaljo zaradi preozkih gum, Zoe je pač star in temu primerno tehnično ubog ...
Novi Leaf bo enako normalno fajn avto, in seveda vse ostalo, kar bo prišlo na trg v prihodnosti. Večina sedanje generacije je pač bila zasnovana precej daleč nazaj in to se pozna.

A to si izmeril al prebral v kakšnem tujem testu?

Sprobal, seveda. Naravnost na dobrem asfaltu bremza OK (oziroma glede na širino gum odlično), ko pa je treba zraven zavijat, ali na kakem gldkem asfaltu, je pa konec zabave.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Še vedno ni to to, ker daš za avto toliko več, kot bi za enokovrednega ICEja, kaj šele kakšneg rabljenega ICEja za par jurijov.

Moj primer je lep prinhranka, ko sem nabavil rabljenega volta za smešno nizko ceno in se mi je neto plača sunkovito povišala za 100€
smile-1.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Manjka še stolpec primerjave z dizelskim motorjem. Tam bi pa končna ocena po 8 letih bil strošek 27.-28.000eur.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Saj to mislim ja...

torej EV je super v vseh pogledih, samo ko narediš primerjavo pri nakupni ceni
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Sniper pravi:
Hybrid ima bi-xenon, electric pa LED.

Poleg tega ima še BEV verzija najboljše podvozje od vseh treh, Menda nekaj v zvezi z neodvisnim vzmetenjem - ne spoznam se na to najbolje.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Še vedno ni to to, ker daš za avto toliko več, kot bi za enokovrednega ICEja, kaj šele kakšneg rabljenega ICEja za par jurijov.

Moj primer je lep prinhranka, ko sem nabavil rabljenega volta za smešno nizko ceno in se mi je neto plača sunkovito povišala za 100€
smile-1.gif

Najbolj se splača imeti leasing, kot ga imajo američani, kjer vzameš nov EV za smešno nizko ceno leasinga na mesec, ga po treh letih vrneš in te boli za baterijo, po treh letih pa vzameš novega.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
To že jaz en čas govorim, tako je recimo v tujini, zato se po 3 letih splača jemati rabljena vozila, ki ravno pridejo "ven iz lizinga" in so tudi top vzdrževana, zato ker tak lizing zajema obvezno in tudi "brezplačno" all inclusive servisiranje in vzdrževanje.

Neke vrste lizing s preostankom vrednosti torej in da ga potem po 3 letih lizing hiša odkupi in proda. Žal pa so pri nas takšne cene, da so dokaj podobne navadnemu lizingu, ne vem kako tako, očitno še ni prišla lizing hiša ki bi predstavila primeren finančni produkt ali pa ni zanimanja.

Lahko pa se gre nekdo sam tega, pač vzame klasični lizing, potem pa po 3 letih proda avto avtohiši, ki izvede odkup in zamenjavo za novega. Se naredi v bistvu vse v manj kot urci.