Hyundai IONIQ

amaterB

Zelenc'
6. jan 2018
29
2
3
Na avto.net je en oglas za enak avto za 31.500. Minus subvencija = 27.000, to pa je že res ugodno.

Baterija je po mojem za poleti čisto dovolj velika (in prtljažnik čisto dovolj majhen...), pozimi pa itak bencin kuri za gretje in prav tako ne bi bilo izredne koristi od večje. Če kaj, bi si sam želel karavansko izvedbo (vem, porabil bi na avtocesti bistveno več) in možnost, da vzamem nižjo opremo in doplačam za posamezne bombončke najvišje.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.666
6.526
113
A sem prav izračunal, da pride phev po odšteti subvenciji 3 jurje več od navadnega?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Je spodaj v opisu pri obeh plug-inih:
Citat:
K serijski opremi Premium je vozilu dodano še:
- prevoz in priprava vozila 140 eur
- spominska nastavitev voznikovega sedeža 450 eur
- paket winter II 370 eur
- paket safety II 680 eur
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Citat:
Uporabnik amaterB pravi:


Baterija je po mojem za poleti čisto dovolj velika (in prtljažnik čisto dovolj majhen...), pozimi pa itak bencin kuri za gretje in prav tako ne bi bilo izredne koristi od večje.

V tem primeru je rabljena ampera/volt veliko cenejša in boljša izbira.

Je pa kot nov "EV" best buy, sigurno, le škoda da še niso tistih nekaj kwh dodali, ki ne bi bistveno vplivali na ceno, na končni rezultat pa. Glede na izkušnje z voltom je dobrodošlega vsaj 100km "poletnega dometa", da si lahko relativno komot.

Seveda, nekdo ki ima tedensko nekaj km "kuča poso", mu to ustreza, ampak ta pomoje sploh ne rabi avta
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Volt/Ampera se je prodajala za 40k€, na koncu so popustili na nekih 38k € če me spomin ne vara. Če se avto prodaja kot navaden hibrid dovolj dobro, potem del stroškov razvoja pade pri PHEV verziji, večja baterija bi za sabo potegnila še večji elektromotor (IONIQ nima polne moči v EV), verjetno bi bil tudi problem zapakirat večjo baterijo, ker avto v osnovi ni bil grajen okoli večje baterije tako kot Ampera.
To da je ta PHEV tako poceni je zgolj zardi tega ker so samo malo "sfrizirali" klasičnega hibrida, če bi šli v bolj zmogljiv EV sklop bi stroški narasli bolj kot se zdi na prvi pogled.

Če želiš max range na EV si pač moraš kupit i3 REX, drugega podobnega na trgu ni in nič ne kaže, da bi bilo kaj podobnega napovedanega v prihodnje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Seveda je, Volt2 je top, kar se tiče PHEV, edini problem ker se pač ne prodaja pri nas, na trgu pa je in čudi me, da ni recimo ioniq sledil temu, po mojih izkušnjah, je vsaj 100km električnega dosega tista primerna kapaciteta.
Po mojih, lahko da nekomu spet kaj drugega ustreza.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ehh, target group za plugine so trenutno predmestna deca večjih mest, ki se v center vozijo v službo in po špeceraj.
Lahko bi imela baterija tudi 2000 km dometa. Samo ne leta 2018 in ne pod 30 k EUR.
smile-1.gif

 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Ja saj to je to, jaz imam sicer kontra situacijo, da se iz mesta vozim na selo, ampak večina ljudi naredi obratno ja.

In meni je trenutna kapaciteta glih za glih dovolj v obe smeri, z nekaj prilagoditvami, zato pravim da bi bilo 100 idealka.

Recimo kranj LJ, kamnik LJ, grosuplje LJ...za to je vse pomoje 50km "poletnega" dometa premalo.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.666
6.526
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Je spodaj v opisu pri obeh plug-inih:
Citat:
K serijski opremi Premium je vozilu dodano še:
- prevoz in priprava vozila 140 eur
- spominska nastavitev voznikovega sedeža 450 eur
- paket winter II 370 eur
- paket safety II 680 eur

Pa tole tudi:

Polna cena vozila je 33.130 eur.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Tole ne pelje nikamor.

Pravo razliko v ceni boš dobil samo s konkretnimi ponudbami v salonu, vse ostalo je samo ugibanje.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Seveda je, Volt2 je top, kar se tiče PHEV, edini problem ker se pač ne prodaja pri nas, na trgu pa je in čudi me, da ni recimo ioniq sledil temu, po mojih izkušnjah, je vsaj 100km električnega dosega tista primerna kapaciteta.
Po mojih, lahko da nekomu spet kaj drugega ustreza.

Prodaja Volta v US je enaka kot Priusa z 8kWh baterijo, cenovno ni grozna razlika ker je na Volta večja subvencija, ker imajo Američani subvencijo glede na kapaciteto baterije. Po tvoje Priusa nihče nebi kupil pa se vendar prodaja enako dobro kot Volt.

Še ena stvar je zanimiva, rabljen Volt/Ampera pride 15k €, stari rabljen Prius plug-in z ubogo 4 kWh baterijo pa prav tako 15k €, WTF?

Menim da PHEV, ki so narejeni na osnovi klasičnega hibrida in če je ta klasičen hibrid dobro sprejet (IONIQ se mora še dokazat) na trgu pridejo veliko bolje skozi in je tudi izguba vrednosti veliko manjša.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
eh, rabljen volt je bolj 10, ampera še ima malo višjo ceno, ker je vseeno opel...ampak ne kaj bistveno

to samo kaže kak best buy je rabljen volt, ker se dobi veliko več, kot recimo za prius...recimo i3 rex pa lepo drži ceno, je pa res, da še rabljenih 2013 ni kaj dosti...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Danes videl v živo ioniqa, madona...tole je mislim da najlepši in najbolj "normalen" EV, PHEV, hibrid, ipd.. avto.

Zelo pozitivno presenečen, me res zanima če je tudi v drobovino enako kvaliteten.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.519
894
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Tole ne pelje nikamor.

Pravo razliko v ceni boš dobil samo s konkretnimi ponudbami v salonu, vse ostalo je samo ugibanje.

Po mojih informacijah brez popustov. Cakalne vrste so predolge...
Torej cena iz cenika minus subvencija
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Nobene info ne najdem, če bo hkrati z električno Kono povečana baterija v Ioniqu...