Nobeden od električarjev se še ne "splača". To so geek avtomobili in nič drugega.
Leasing pa se "splača" le ko je omejen na 5000 km letno ali podobno. Drugače je znesek konkreten.
Tudi leasing bajte se zavedajo, da je električar po 5ih letih na prodajnem trgu vreden zelo malo. Posledično amortizacija/izguba vrednosti naredi računico negativno in to si leasing bajte vse vkalkulirajo, drugače propadejo.
Pa ne mislim nič negativnega. Saj ogromno folka si itak nabavi avto brez računice. Razne športne BMWje, MBje in podobno. Pa niso električarji.
Samo če je cilj res najnižji strošek, potem je v Sloveniji edino izplačljiv dizel, praviloma avta iz ranga "super mini" a la Polo, Yaris in podobno. Pa še to z neko srednjo opremo ali opremo po akcijski ceni. Vse drugo je na dolgi rok dražje. Od amortizacije, porabe, servisa, zimskih gum, zavarovanja, ...
Leasing pa se "splača" le ko je omejen na 5000 km letno ali podobno. Drugače je znesek konkreten.
Tudi leasing bajte se zavedajo, da je električar po 5ih letih na prodajnem trgu vreden zelo malo. Posledično amortizacija/izguba vrednosti naredi računico negativno in to si leasing bajte vse vkalkulirajo, drugače propadejo.
Pa ne mislim nič negativnega. Saj ogromno folka si itak nabavi avto brez računice. Razne športne BMWje, MBje in podobno. Pa niso električarji.
Samo če je cilj res najnižji strošek, potem je v Sloveniji edino izplačljiv dizel, praviloma avta iz ranga "super mini" a la Polo, Yaris in podobno. Pa še to z neko srednjo opremo ali opremo po akcijski ceni. Vse drugo je na dolgi rok dražje. Od amortizacije, porabe, servisa, zimskih gum, zavarovanja, ...
Nazadnje urejeno: