Hyundai IONIQ

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Jezos 2021, kaj res tak dolgo traja razvoj tako izdelanih tehnologij, kot je elektromotor, baterijski sklop in ICE? Al malo tipajo trg?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Po številu prodanih enot oz. dosedanji proizvodnji so zadaj. Spredaj sta v bistvu samo Tesla in Renault-Nissan.

Kar se mene je ravno Renault zadaj. En sam model, nobenega PHEV, nobenega HEV, sicer ne glih svež avto n ze glih svežo tehnologijo ...
Prodajne številke bodo še dolgo irelevantne. Važno je, da gre tehnika naprej.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Jezos 2021, kaj res tak dolgo traja razvoj tako izdelanih tehnologij, kot je elektromotor, baterijski sklop in ICE? Al malo tipajo trg?

Te tehnologije še zdaleč niso fajn razvite. Pa avto kot celoto tudi ne zna vsak narest. Poglej polizdelke od Tesle.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Takšen ali drugačen dostop do tehnike imajo vsi, lep primer je GM ki je lepo praktično cel pogon dal narediti LGju. Tehniko tako ali drugače lahko kažejo tudi v motošportu. Za nas smrtnike je pa pomembno samo, da pridemo do všečnega EVja po ugodni ceni. Renault Zoe in Nissna Leaf potem pa dolgo nič.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Po številu prodanih enot oz. dosedanji proizvodnji so zadaj. Spredaj sta v bistvu samo Tesla in Renault-Nissan.

Kar se mene je ravno Renault zadaj. En sam model, nobenega PHEV, nobenega HEV, sicer ne glih svež avto n ze glih svežo tehnologijo ...
Prodajne številke bodo še dolgo irelevantne. Važno je, da gre tehnika naprej.
PHEV in HEV je slepa ulica,
problem teh hibridov je premalo električnega dosega,
mogoče edino i3 rex s katerim narediš na elektriko več kot 100km
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Odvisno, kaj stejes pod premalo elektricnega dosega.

Za nekoga, ki 90% casa vozi na elektriko in ti hkrati ICE omogoca 470km v enem susu pri 130+ km/h brez vmesnega polnjena, brez problemov ob nedelujocih/zasedenih/zaparkiranih polnilnih postaj in cakanja, da se EV napolni, je PHEV oz REX nekaj najboljsega.

Trenutno imam narejenih 133.000+km, od tega 90% na elektriko. Edina alternativa Amperi mi je AmperaE, ki pa ni na voljo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Po številu prodanih enot oz. dosedanji proizvodnji so zadaj. Spredaj sta v bistvu samo Tesla in Renault-Nissan.

Kar se mene je ravno Renault zadaj. En sam model, nobenega PHEV, nobenega HEV, sicer ne glih svež avto n ze glih svežo tehnologijo ...
Prodajne številke bodo še dolgo irelevantne. Važno je, da gre tehnika naprej.
PHEV in HEV je slepa ulica,
problem teh hibridov je premalo električnega dosega,
mogoče edino i3 rex s katerim narediš na elektriko več kot 100km

PHEV in HEV sta nujno potrebna na poti do tega, da bomo vsi na BEV (in da se čimprej znebimo ICE only avtov, sploh dizlov).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Takšen ali drugačen dostop do tehnike imajo vsi, lep primer je GM ki je lepo praktično cel pogon dal narediti LGju. Tehniko tako ali drugače lahko kažejo tudi v motošportu. Za nas smrtnike je pa pomembno samo, da pridemo do všečnega EVja po ugodni ceni. Renault Zoe in Nissna Leaf potem pa dolgo nič.

Sorry, ampak nobeden od teh dveh v resnici ni všečen. Obakrat v resnici stara jajca. Če bo cenovno pozicioniran kot sedanji, si bi lahko pa novi Leaf rekel, da je všečen.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Zanimiv bi bil podatek koliko naredimo, povprečno, dnevno km tisti ki se vozimo "dlje" od meter do delovnega mesta.

Ampak pomoje kaj več kot 30min vožnja v eno smer, nima smisla, oz se je potem bolj pametno preseliti bližje, če seveda ne gre za občasno delo. Kar torej pomeni nekje 30 do 50km v eno smer.
Avto ki bi to zmogel na EV ob povprečni hitrosti nekje 90kmh, potovalni 130 in imel zraven še REX bi bil tako idealen. Ampera recimo z 20kWh baterijo in manjšim motorjem. Kak mlinček iz cestnega motorja bi lahko dali not, sigurno to vagne manj, kot pa 1.4 motor? Nekaj takega kot ima recimo i3, samo pač primerno močno zadevo.
Zato me čudi, da gre razvoj EV vstran od PHEV modelov, ker avta ki bi imel 500km+ na baterije ne vem če bi kupil, veliko raje bi 100km EV + REX, ker pri prvem modelu tovoriš zraven baterije, ki jih itak ne izkoristiš in samo dodajajo težo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Phev je konkretno kompleksnejši (ne dražji) za naredit. Pri njem ravno tako tovoriš mrtvo težo zraven, pa še koristen plac vzame, saj baterije lahko zložiš v tla pod kabino, motor pa nekako ne.
Se pa strinjam, da je zaradi trenutne tehnologije in cene baterij, trenutno REX optimalna izbira za take potrebe.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Že ja, samo kaj je večja mrtva teža, namenski REX ali dodatne baterije za 300km? Mislim seveda namenski, nek mali mlinček naredijo, navora verjetno ne rabi silnega, dovolj je, da se vrti do silnih obratov in tako hitro zgenerira potrebno energijo?

Je pa res še nekaj...dokler imamo mrežo pump, je REX ok, če pa gledamo enkrat v daljno prihodnost, kjer fosilnega goriva več ne bo, pa so baterija edina rešitev. Ampak takrat ko bo, bo tudi verjetno baterija/naprava velikost telefona dovolj da bo gnala avto par 1000 km, če ne še več
wink-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:

Zato me čudi, da gre razvoj EV vstran od PHEV modelov, ker avta ki bi imel 500km+ na baterije ne vem če bi kupil, veliko raje bi 100km EV + REX, ker pri prvem modelu tovoriš zraven baterije, ki jih itak ne izkoristiš in samo dodajajo težo.

Tole bi se pa strinjal s tabo,in mene tudi čudi,kako da je i3 edini avto na trgu z ReX-om...
sprasujem se.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Saj i8 ga tudi ima
wink-1.gif


Upam da bo peugeot naredil kaj pametnega ven, glede na to da so bili med redkimi z dizel hibridom, mogoče tudi tu kaj uspejo, ker tokrat gredo na podobno varianto kot je ampera (itak so kupli opla se mi zdi). Samo da bi šel razvoj v smeri manjšega REXa in s tem prihranek pri teži...no saj bo, enkrat, malo smo nestrpni edino
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Saj i8 ga tudi ima
wink-1.gif

glede na to da so bili med redkimi z dizel hibridom, mogoče tudi tu kaj uspejo,

misliš rečt da so bli edini tak zabiti, da so šli delat dizl hibrida.
 
Nazadnje urejeno:

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:... Poglej polizdelke od Tesle.
... snoči se je en "policijski funkcionar" z motornim spremstvom vozil po Barceloni s Teslo s plavimi lučmi na strehi ... mogoče pa niso tako zanič
rolleyes-1.gif
zadnje verzije (T2) ....
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Saj i8 ga tudi ima
wink-1.gif

i8 nima ReX-a kot i3,ampak pravi motor,ki poganja kolesa.
ReX v i3,ki izključno samo polni baterijo,je lažji in bistveno manj kompliciran,kot nek motor za fizičen pogon koles,poleg tega je lahko lociran skoraj kjerkoli v vozilu,pa lahko je tudi kakšna varianta plinske turbine,itd...skratka res me preseneča,da je i3 edini s to vrsto pogona na trgu
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Aja, nisem vedel. No saj ja, da ima i8 performance je logično da gre direktno na kolesa...:)

Se pa spomnim, da so za rexa v bmw govorli da je prešvoh in v določenih pogojih poklekne, da ne dovaja dovolj energije? Mogoče je zato edini. Verjetno treba naredit nek namenski mlinček ki je primeren samo za proizvajanje elektrike, takšnega pa verjetno še ni in razvoj bi bil predrag. Upam pa da kdaj bo
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Spajky pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:... Poglej polizdelke od Tesle.
... snoči se je en "policijski funkcionar" z motornim spremstvom vozil po Barceloni s Teslo s plavimi lučmi na strehi ... mogoče pa niso tako zanič
rolleyes-1.gif
zadnje verzije (T2) ....

Vse kar sem vozil (nazadnje X lani oktobra par 100 km) je bil obup pri kvaliteti izdelave.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:

Zato me čudi, da gre razvoj EV vstran od PHEV modelov, ker avta ki bi imel 500km+ na baterije ne vem če bi kupil, veliko raje bi 100km EV + REX, ker pri prvem modelu tovoriš zraven baterije, ki jih itak ne izkoristiš in samo dodajajo težo.

Tole bi se pa strinjal s tabo,in mene tudi čudi,kako da je i3 edini avto na trgu z ReX-om...
sprasujem se.gif

Verjetno je najboljši hibrid BMW i3,
doseg več kot 100km
hitro polnjenje
bencinski motor s 10 do 15 litrov bencina

Ko se voziš kjer ni polnilnih postaj, laufa agregat in tankaš bencin vsakih 100 km. Rezeorvar večji od 15 litrov je nesmiselen.