Vpogled v težave tradicionalnih proizvajalcev

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.022
11.145
113
glavni problem so vodstveni mba kader..sej tale čežana ni čez noč nastala... včasih je tehnika tempo narekovala, in če je nekaj bilo tehnično superiorno potem je tudi odtehtalo ceno in podobno. Danes pa šteje kolk je kdo woke, in ta agenda je danes in, jutri pa ne veš več kje si. Ko pa proizvodnjo planiraš in ponastaviš tovarno, pa ne gre čez noč.

Zato smo tam.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.396
1.388
113
Ja, MBA kader. Še inženirje, oz. tehnične kadre so poslali na prevzgojo na kvazi poslovne šole.
V firmah so se "nabubrili" netehnični bulšit kadri. Stroški, namesto, da bi šli dol, so šli gor. Pravna služba večja kot R&D oddelek. Marketing še večji.

Sedaj jih pa počasi jebe Elon Musk princip. Tehnični kadri spet harajo. Kitajci pa to logiko povzemajo. Najboljši marketing sta tehnologija in cena. Samo dva poslovna segmenta sta glavna na svetu. Isto za manj denarja, ali pa boljše, oz. posebno za več.
Namesto, da zapravljaš milijarde, da drek zaviješ v celofan, lahko znižaš cene ali pa nameniš denar za dejanski razvoj in boljše produkte.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon in sajkek

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.396
1.388
113
Ekonomije obsega so inženirske zadeve. Mešanje dreka z 270 znamkami, pa MBA zadeva.
Če bi Elon Musk prevzel tako firmo, koliko znamk bi dejansko preživelo leto dni?
To bi padlo na par glavnih znamk takoj. Kar se ne proda v več kot mio komadih letno, takoj ukinitev.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.130
10.992
113
kod Džej-Zija
Nope, niso. Inženir ne bi nikoli vtaknil downsizanega sranja v čezoceanko. To zahteva ekonomika, ne strojništvo. Zato ekonomija obsega, poenotenje mašin, ena mašina povsod, nižanje stroškov. Tu ni čisto nič inženirstva notri.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.002
9.527
113
Ekonomije obsega so inženirske zadeve. Mešanje dreka z 270 znamkami, pa MBA zadeva.
Če bi Elon Musk prevzel tako firmo, koliko znamk bi dejansko preživelo leto dni?
To bi padlo na par glavnih znamk takoj. Kar se ne proda v več kot mio komadih letno, takoj ukinitev.
A ti si ga vsako jutro šibneš na Muska? Musk bi brez špekulacij v realnem svetu pogorel v letu dni.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Holobist

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.002
9.527
113
Nope, niso. Inženir ne bi nikoli vtaknil downsizanega sranja v čezoceanko. To zahteva ekonomika, ne strojništvo. Zato ekonomija obsega, poenotenje mašin, ena mašina povsod, nižanje stroškov. Tu ni čisto nič inženirstva notri.
Al pa točil pivo v zelene flaše. To je vse marketing, ki nima veze z inžinirstvom.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.415
2.765
113
A ti si ga vsako jutro šibneš na Muska? Musk bi brez špekulacij v realnem svetu pogorel v letu dni.
Čaki, čaki malo.
Musk v realnem svetu šiba super stoječo firmo, Tesla, borza tako pravi.
Sateliti in rakete sploh še niso na borzi in zgleda da bo to posel prihodnosti.
Pa še igranje Z X-om.
Saj se strinjam da manipulira, špekulira, ampak to počne v realnem svetu. Možakar je trenutno nr. 1 na svetu verjetno.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.396
1.388
113
Že prejšnji direktor Stelantisa je imel "Musk" plan za bodoče. Znamke, ki ne bodo v letu dni dosegle določene prodaje, bodo ukinjene.
Zato je tudi letela njegova glava.
Na koncu, se bo pa zgodilo to, kar je že planiral Tavares. Ker drugače se zadeve pač ekonomsko ne izidejo.
Imet 25 marketingov, 25 različnih znamk, 25 logotipov na avtosalonih, 25 različnih dizajnov za osnovi isti segment vozila, pač ne gre ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Vadim

Guru
2. jul 2020
5.437
7.056
113
Ekonomije obsega so inženirske zadeve. Mešanje dreka z 270 znamkami, pa MBA zadeva.
Če bi Elon Musk prevzel tako firmo, koliko znamk bi dejansko preživelo leto dni?
To bi padlo na par glavnih znamk takoj. Kar se ne proda v več kot mio komadih letno, takoj ukinitev.

Smo te že pošolali, pa še vedno drgneš eno in isto.
Imeti 270 znamk ne pomeni, da delaš 270 različnih modelov. Še proizvajalci si med seboj odkupujejo pogonske sklope, ker bi bilo neracionalno razvijati nove motorje za majhen segment vozil (Mercedes z Reno motorji...). Podobno je z avtosaloni, kjer se ne gradi različne stavbe za različne modele, ampak se samo sprehodiš na drugi del stavbe. Iz tega vidika je že dovolj velika racionalizacija, da stvari tečejo.

Proizvajalci so propadali in še bodo v bodočnosti.

In seveda tvoji ljubi kitajci. Se boš čudil, veš koliko kitajskih proizvajalcev je že propadlo? Koliko jih je v državni lasti?

Vse kar naredijo je, da pogledajo zahodno tehniko, kaj kopirajo, kaj naredijo po svoje. Geely je kupil Volvo z razlogom, MG je sodeloval z GM pri razvoju motorjev... Lahko se sam sebe prepričuješ, ampak to ni prav nobena vrhunska tehnika. Celo sem šel se peljati z Cool Žarkom. Saj je kar luštev, škoda pa da se voziš kot v 2 generaciji starem Dusterju.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.002
9.527
113
Že prejšnji direktor Stelantisa je imel "Musk" plan za bodoče. Znamke, ki ne bodo v letu dni dosegle določene prodaje, bodo ukinjene.
Zato je tudi letela njegova glava.
Na koncu, se bo pa zgodilo to, kar je že planiral Tavares. Ker drugače se zadeve pač ekonomsko ne izidejo.
Imet 25 marketingov, 25 različnih znamk, 25 logotipov na avtosalonih, 25 različnih dizajnov za osnovi isti segment vozila, pač ne gre ...
Imaš prestižne znamke, imaš nizkocenovne znamke, z zamaknjeno tehnologijo visoko cenovcev, vse to je brez težav šibal in na področju počitniških vozil, bele tehnike, pa še česa še kar šiba. In bi še naprej, če se ne bi Tavares šel vsiljevanja nedelujočega podhranjenega motorja v vse možno od multikultivatorja do čezoceanke in je ljudem odnašal motorje po dveh letih. Kdo bo pol še to kupil? To je isto, kot bi se Musk na lepem spomnil, da bo v teslo letnik 2026 vgradil motor od kavnega mlinčka firme kavnih mlinčkov ki jo je kupil usput.
Musk sistem bo lepo počasi porinil svet v božjo mater, ker se nič več ne splača, vse se naredi sam da je največji dobiček, kvaliteta pa pada. Musk se pa smeji ja in misli verjetno, da patologu ne bo zasmrdel enako kot vsak zemljan, ko ga bo mel na obdukcijskimizi.