ksz ...
vedno o teh porabah, ampak pomembno je tudi, kakšna je hitrost, oz. realno, kakšna je bila potovalna hitrost.
npr., sam imam za Priusa relativno visoko porabo, nekje med 5.6 in 5.8, ampak na AC se pač ne vozim 100 ali 120 (po možnosti po števcu). med F1 v Avstriji sem imel lepo AC od sobe do dirkališča, cca. 60 km v eno smer, parkiral tempomat ponavadi nekje na 135 in šel - poraba - 5,2. gre pa za precej razgibano relacijo, veliko vzponov in spustov, s kar nekaj predori (ponavadi iz predora ven pospeševanje v klanec) ...
se mi je pa zadnjič konkretno mudilo, pa sem ga malo bolj stiskal, vseeno čez 6 litrov ni prilezel, kar pa mi je bilo konkretno presenečenje ...
btw - CVT menjalnik - ena boljših rešitev te vrste menjalnika je bila pri Audiju (ne zdaj o zanesljivosti, govorim o tem, kako se avto pelje) - se strinjam, to bi lahko komot implementirali, mislim, da bi lahko šla poraba še bolj dol, sploh ob možnosti ročnega pretikanja ...
vedno o teh porabah, ampak pomembno je tudi, kakšna je hitrost, oz. realno, kakšna je bila potovalna hitrost.
npr., sam imam za Priusa relativno visoko porabo, nekje med 5.6 in 5.8, ampak na AC se pač ne vozim 100 ali 120 (po možnosti po števcu). med F1 v Avstriji sem imel lepo AC od sobe do dirkališča, cca. 60 km v eno smer, parkiral tempomat ponavadi nekje na 135 in šel - poraba - 5,2. gre pa za precej razgibano relacijo, veliko vzponov in spustov, s kar nekaj predori (ponavadi iz predora ven pospeševanje v klanec) ...
se mi je pa zadnjič konkretno mudilo, pa sem ga malo bolj stiskal, vseeno čez 6 litrov ni prilezel, kar pa mi je bilo konkretno presenečenje ...
btw - CVT menjalnik - ena boljših rešitev te vrste menjalnika je bila pri Audiju (ne zdaj o zanesljivosti, govorim o tem, kako se avto pelje) - se strinjam, to bi lahko komot implementirali, mislim, da bi lahko šla poraba še bolj dol, sploh ob možnosti ročnega pretikanja ...