Hyundai IONIQ

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Še en first drive:
http://www.caranddriver.com/reviews/2018-hyundai-ioniq-plug-in-hybrid-first-drive-review
"Clearly, Hyundai’s dedicated eco warrior doesn’t behave like the Chevrolet Volt and the Toyota Prius Prime, which flaunt their capability to drive without tailpipe emissions, keeping their gasoline engines shut off as much as possible. It was an unexpected first impression."

Če povzamem, pri navadnem HEV so bili glasni kako so prišparali denar, ker ima manjši in samo en elektromotor. Pri PHEV se jim ta logika malo obrne na glavo, saj so morali el. motor povečati iz 32 kW na 44 kW, pa so zmogljivosti v EV še vedno bolj žalost.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.536
1.239
113
bog ne daj da bi se kaj pokvarilo na pogonskem sklopu.... nevem kdo bi to popravljal....
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
To bo pa samo čas pokazal.
Pri Priusu je zadeva tako preprosto narejena, da se preprosto ne kvari.

Pri Ioniqu je pa velik riziko že sam DCT menjalnik. Kako bo z njim v praksi, bo pa za videt. Ampak glede na dolge Hyundai garancije, to vsaj 5 let ne bo problem kupcev. Kasneje pa morda zna biti.
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Saj ga večina folka ne. Ampak kako se bo Ioniq obnašal 7 ali 12 let star, pač ne vemo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Jaz bi bil previden pri branju raznih novinarskih subjektivnih mnenj, enostavno greš na testno vožnjo in si ustvariš lastno mnenje. Sicer pa če se nekomu zdi Prius pregrd in predrag v primerjavi z IONIQom, ima Toyota vseeno še en cenejši in bolj konvecionalno oblikovan hibrid - Auris.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik disc pravi:
Sam , če bi gledal hibrida, se mi še vedno zdi ioniq best buy. Cenovno je dost ugoden, zgleda dos ok (ok, dost subjektivno), pa še na testih ga kr pohvalijo.

https://www.whatcar.com/news/hyundai-ioniq-vs-toyota-prius/

No ja, tole je zelo na splošno napisano. Ima Ioniq kar nekaj kiksov, ki niso omenjeni (pa Prius tudi kakega več), pa tudi znotraj je opazno manjši in manj udoben.
Sicer je pa na našem normnem imel enako porabo kot Prius - in res je, da je na AC varčnejši, v mestu pa manj varlen. Se je zgleda glih izenačilo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Primerjava pospeševanja s Priusom do max hitrosti:

Torej ni neke bistvene razlike, kljub temu, da ima Prius na papirju 19 konj manj.

SJTV1, ali testni krog odpeljete z optimalno ogretim motorjem pred štartom? Prius hladilno tekočino greje tudi preko izmenjevalca v izpuhu, ima IONIQ tudi kakšen podoben trik?

Lepo videti da "bencinarji" dosegajo enake rezultate kot Octavia Greenline na vašem testnem krogu.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Khm...zakaj nima smisla štartat z neogretim motorjem? Če želite prikazat porabo iz realnega sveta,potem bi morali štartat z neogretim motorjem
cool-1.gif

(ker v realnosti noben voznik ne ogreva motorja 2x na dan,ko se pelje v služb/opravkih in nazaj,ampak vsi štartajo s hladnim)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Mislim da je tu mislil na samo točnost meritev, ker pač na prostem ne moreš vedno imeti enake temperature okolice na kateri bi vsak testni avto štartal.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
To je res...mislil sem bolj na kakšen primerjalni test,ker je že veliko govora o primerjavi s Priusom in kateri se hitreje ogreje,recimo oba se štarta hkrati,z neogretim motorjem,in se z njima naredi 10 km,da se vidi učinkovitost segrevanja in poraba goriva.
To je samo btw,kot ideja...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Primerjava pospeševanja s Priusom do max hitrosti:
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/BGUPnx0Kj4c&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/BGUPnx0Kj4c&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>

Torej ni neke bistvene razlike, kljub temu, da ima Prius na papirju 19 konj manj.

SJTV1, ali testni krog odpeljete z optimalno ogretim motorjem pred štartom? Prius hladilno tekočino greje tudi preko izmenjevalca v izpuhu, ima IONIQ tudi kakšen podoben trik?

Lepo videti da "bencinarji" dosegajo enake rezultate kot Octavia Greenline na vašem testnem krogu.
Vprašanje je še točnost števca, imam enega avensisa doma, pa vem, kaj govorim...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Lažejo vsi števci, ne vem koliko laže IONIQ ampak manj kot 5 kmh ne laže noben novejši avto pri 100 kmh.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Avensis pri 130 več kot 10... Koliko točno sem že pozabil, preverim ob priliki...