Citat:
Hyundai ioniq je odgovor korejskega velikana na toyoto prius. A ni samo kopija, saj je to prvi avtomobil, ki ponuja tri različne pogone, tri značaje. Poleg hibridnega pogona in električne različice bo kasneje pri nas na voljo še priključni hibrid. Cene za klasični hibrid se s popusti začnejo pri 22.990 evrov, električna različica (brez vključene državne subvencije v višini 7.500 evrov) stane vsaj 35 tisočakov.
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
hm, biksenon ima namesto modernih led luči
katera varianta pije več?
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Se priporočam za link do raziskav na to temo, lahko na pm, da ne bova smetila te teme.
Konec leta naj bi bila šele predstavitev? Kdaj bodo začeli s prodajo?Citat:
Hyundai will later (Q4 2017) introduce a plug-in hybrid version of the Ioniq (and Kia a PHEV version of Niro)
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Sem sedaj malo bral link, ki sem ga dal zgoraj. .
A imam samo jaz slab spomin ali so PHEV verzijo spet prestavili za nekaj mesecev
Konec leta naj bi bila šele predstavitev? Kdaj bodo začeli s prodajo?Citat:
Hyundai will later (Q4 2017) introduce a plug-in hybrid version of the Ioniq (and Kia a PHEV version of Niro)
Tudi elektro motor v EV načinu bo bolj švoh s 60 HP (Prius ~90 HP).
Pa argument da Hyundai/Kia sistem potrebuje samo en el. motor in da je to kao ceneje, mi tudi ni čisto logičen, že DCT kar nekaj stane. Če greš brat zgornji dokument, je zaslediti da je na motor preko jermena priklopljen dodaten generator (alternator?), nisem dobil podatka o moči, ampak kaj manj kot 5 kW ne more biti. Zakaj? V mestu, ko se voziš na baterijo in le -te zmanjka se zažene generator. Da bencinski motor lahko teče v učinkovitem območju, mora od sebe dajat neko moč, sicer je izgub na motorju preveč. Drugič, Prius PHEV ima "tipko" Charge Mode, Ampera pozna Mountain Mode, v tem načinu generator mora od sebe dati ranga 10kW. Bodo za PHEV verzijo poleg večjega glavnega el. motorja morali povečati še moč generatorja? Če je tako bo doplačilo za PHEV različico bistveno višje kot je to pri Priusu PHEV, ki ima oba MG in inverter praktično enak kot v navadnem, poleg vsega pa še večjo moč v EV.
Kot sem že večkrat pisal, PHEV se do voznika mora obnašati podobno zmogljivo v EV in HV načinu, pogon v EV načinu ne sme biti kastriran (prejšnji Prius PHEV), niti ne sme biti kastriran v HV načinu (i3 REX). Zmanjšana EV moč PHEV bi bila lahko samo v primeru cenenega PHEV, torej navaden HEV, z malenkost večjo baterijo in polnilcem, za ceno prejšnje generacije HEV (~20k €).
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Sem sedaj malo bral link, ki sem ga dal zgoraj. .
A imam samo jaz slab spomin ali so PHEV verzijo spet prestavili za nekaj mesecev
Konec leta naj bi bila šele predstavitev? Kdaj bodo začeli s prodajo?Citat:
Hyundai will later (Q4 2017) introduce a plug-in hybrid version of the Ioniq (and Kia a PHEV version of Niro)
Tudi elektro motor v EV načinu bo bolj švoh s 60 HP (Prius ~90 HP).
Pa argument da Hyundai/Kia sistem potrebuje samo en el. motor in da je to kao ceneje, mi tudi ni čisto logičen, že DCT kar nekaj stane. Če greš brat zgornji dokument, je zaslediti da je na motor preko jermena priklopljen dodaten generator (alternator?), nisem dobil podatka o moči, ampak kaj manj kot 5 kW ne more biti. Zakaj? V mestu, ko se voziš na baterijo in le -te zmanjka se zažene generator. Da bencinski motor lahko teče v učinkovitem območju, mora od sebe dajat neko moč, sicer je izgub na motorju preveč. Drugič, Prius PHEV ima "tipko" Charge Mode, Ampera pozna Mountain Mode, v tem načinu generator mora od sebe dati ranga 10kW. Bodo za PHEV verzijo poleg večjega glavnega el. motorja morali povečati še moč generatorja? Če je tako bo doplačilo za PHEV različico bistveno višje kot je to pri Priusu PHEV, ki ima oba MG in inverter praktično enak kot v navadnem, poleg vsega pa še večjo moč v EV.
Kot sem že večkrat pisal, PHEV se do voznika mora obnašati podobno zmogljivo v EV in HV načinu, pogon v EV načinu ne sme biti kastriran (prejšnji Prius PHEV), niti ne sme biti kastriran v HV načinu (i3 REX). Zmanjšana EV moč PHEV bi bila lahko samo v primeru cenenega PHEV, torej navaden HEV, z malenkost večjo baterijo in polnilcem, za ceno prejšnje generacije HEV (~20k €).
Nso prestavili, že stalno je plan (še od poletja lani) konec 2017. In Prius PHEV je v EV načino opazno "kastriran" proti HEV načinu. Zato pa se, tudi če ga imaš v EV mode, pri dovolj pritisnjeni stoplki plina prižge ICE. Samo v City EV načinu se ta prižge sam s kickdownom. Se pa, ker je le tako polna moč, razlika pa je opazna.
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Sem sedaj malo bral link, ki sem ga dal zgoraj. .
A imam samo jaz slab spomin ali so PHEV verzijo spet prestavili za nekaj mesecev
Konec leta naj bi bila šele predstavitev? Kdaj bodo začeli s prodajo?Citat:
Hyundai will later (Q4 2017) introduce a plug-in hybrid version of the Ioniq (and Kia a PHEV version of Niro)
Tudi elektro motor v EV načinu bo bolj švoh s 60 HP (Prius ~90 HP).
Pa argument da Hyundai/Kia sistem potrebuje samo en el. motor in da je to kao ceneje, mi tudi ni čisto logičen, že DCT kar nekaj stane. Če greš brat zgornji dokument, je zaslediti da je na motor preko jermena priklopljen dodaten generator (alternator?), nisem dobil podatka o moči, ampak kaj manj kot 5 kW ne more biti. Zakaj? V mestu, ko se voziš na baterijo in le -te zmanjka se zažene generator. Da bencinski motor lahko teče v učinkovitem območju, mora od sebe dajat neko moč, sicer je izgub na motorju preveč. Drugič, Prius PHEV ima "tipko" Charge Mode, Ampera pozna Mountain Mode, v tem načinu generator mora od sebe dati ranga 10kW. Bodo za PHEV verzijo poleg večjega glavnega el. motorja morali povečati še moč generatorja? Če je tako bo doplačilo za PHEV različico bistveno višje kot je to pri Priusu PHEV, ki ima oba MG in inverter praktično enak kot v navadnem, poleg vsega pa še večjo moč v EV.
Kot sem že večkrat pisal, PHEV se do voznika mora obnašati podobno zmogljivo v EV in HV načinu, pogon v EV načinu ne sme biti kastriran (prejšnji Prius PHEV), niti ne sme biti kastriran v HV načinu (i3 REX). Zmanjšana EV moč PHEV bi bila lahko samo v primeru cenenega PHEV, torej navaden HEV, z malenkost večjo baterijo in polnilcem, za ceno prejšnje generacije HEV (~20k €).
Nso prestavili, že stalno je plan (še od poletja lani) konec 2017. In Prius PHEV je v EV načino opazno "kastriran" proti HEV načinu. Zato pa se, tudi če ga imaš v EV mode, pri dovolj pritisnjeni stoplki plina prižge ICE. Samo v City EV načinu se ta prižge sam s kickdownom. Se pa, ker je le tako polna moč, razlika pa je opazna.
Kaj si že novega Priusa PHEV vozil?