Hyundai IONIQ

hermann

Guru
19. mar 2014
9.666
6.526
113
evo cenika

mogoče pa jih bomo več videvali po cestah, zdaj, ko jih dejansko začenjajo prodajat
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
To s prodajo sem ciljal na Hyundai-jev plan prodaje 70.000 na leto za cel svet. Morda bo povpraševanje dvignilo te cilje, bomo videli.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Hyundai ioniq - prvi s tremi različnimi pogoni

Citat:
Hyundai ioniq je odgovor korejskega velikana na toyoto prius. A ni samo kopija, saj je to prvi avtomobil, ki ponuja tri različne pogone, tri značaje. Poleg hibridnega pogona in električne različice bo kasneje pri nas na voljo še priključni hibrid. Cene za klasični hibrid se s popusti začnejo pri 22.990 evrov, električna različica (brez vključene državne subvencije v višini 7.500 evrov) stane vsaj 35 tisočakov.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Oprema je v osnovi kar na nivoju, slišal sem hvale LKA sistema, ki aktivno drži avto na sredini pasu tudi pri ostrejših ovinkih. V osnovnem paketu manjka samo smart key in xenon (Prius ima oboje v osnovnem paketu), sicer pa zelo podobna in primerljiva oprema s Priusom, ki je 3k € dražji.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.890
1.272
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Se priporočam za link do raziskav na to temo, lahko na pm, da ne bova smetila te teme.

Lahko kar sem, tudi mene zanima kakšne raziskave so to.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Ni jih malo. Eno delamo tudi mi (v sklopu večje evropske raziskave). Ostale so pač raziskave, ki jih dajo proizvajalci naredit agencijam. Niso javne. Se pa tu in tam najde tudi kaj, kar se v medijih pojavi.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Sem sedaj malo bral link, ki sem ga dal zgoraj. .

A imam samo jaz slab spomin ali so PHEV verzijo spet prestavili za nekaj mesecev
Citat:
Hyundai will later (Q4 2017) introduce a plug-in hybrid version of the Ioniq (and Kia a PHEV version of Niro)
Konec leta naj bi bila šele predstavitev? Kdaj bodo začeli s prodajo?
Tudi elektro motor v EV načinu bo bolj švoh s 60 HP (Prius ~90 HP).

Pa argument da Hyundai/Kia sistem potrebuje samo en el. motor in da je to kao ceneje, mi tudi ni čisto logičen, že DCT kar nekaj stane. Če greš brat zgornji dokument, je zaslediti da je na motor preko jermena priklopljen dodaten generator (alternator?), nisem dobil podatka o moči, ampak kaj manj kot 5 kW ne more biti. Zakaj? V mestu, ko se voziš na baterijo in le -te zmanjka se zažene generator. Da bencinski motor lahko teče v učinkovitem območju, mora od sebe dajat neko moč, sicer je izgub na motorju preveč. Drugič, Prius PHEV ima "tipko" Charge Mode, Ampera pozna Mountain Mode, v tem načinu generator mora od sebe dati ranga 10kW. Bodo za PHEV verzijo poleg večjega glavnega el. motorja morali povečati še moč generatorja? Če je tako bo doplačilo za PHEV različico bistveno višje kot je to pri Priusu PHEV, ki ima oba MG in inverter praktično enak kot v navadnem, poleg vsega pa še večjo moč v EV.

Kot sem že večkrat pisal, PHEV se do voznika mora obnašati podobno zmogljivo v EV in HV načinu, pogon v EV načinu ne sme biti kastriran (prejšnji Prius PHEV), niti ne sme biti kastriran v HV načinu (i3 REX). Zmanjšana EV moč PHEV bi bila lahko samo v primeru cenenega PHEV, torej navaden HEV, z malenkost večjo baterijo in polnilcem, za ceno prejšnje generacije HEV (~20k €).
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ne.
Ta prvi resni poiskus je namreč 7 let za konkurenco (plugin) in očitno še vedno bolj Powerpoint kot realnost. Hibrid je pa itak 20 let za konkurenco. Še Francozi so ga imeli prej.
Na koncu šteje, kaj se serijsko proizvaja. Testna in par preprodukcijskih vozil bolj malo šteje.

Ampak konec koncev, se vsaj počasi dogaja in hibrid ni več neka obskurna zadeva. Težko pa lahko damo Hyundai med pionirje, ker to 20 let kasneje preprosto ni.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Sem sedaj malo bral link, ki sem ga dal zgoraj. .

A imam samo jaz slab spomin ali so PHEV verzijo spet prestavili za nekaj mesecev
Citat:
Hyundai will later (Q4 2017) introduce a plug-in hybrid version of the Ioniq (and Kia a PHEV version of Niro)
Konec leta naj bi bila šele predstavitev? Kdaj bodo začeli s prodajo?
Tudi elektro motor v EV načinu bo bolj švoh s 60 HP (Prius ~90 HP).

Pa argument da Hyundai/Kia sistem potrebuje samo en el. motor in da je to kao ceneje, mi tudi ni čisto logičen, že DCT kar nekaj stane. Če greš brat zgornji dokument, je zaslediti da je na motor preko jermena priklopljen dodaten generator (alternator?), nisem dobil podatka o moči, ampak kaj manj kot 5 kW ne more biti. Zakaj? V mestu, ko se voziš na baterijo in le -te zmanjka se zažene generator. Da bencinski motor lahko teče v učinkovitem območju, mora od sebe dajat neko moč, sicer je izgub na motorju preveč. Drugič, Prius PHEV ima "tipko" Charge Mode, Ampera pozna Mountain Mode, v tem načinu generator mora od sebe dati ranga 10kW. Bodo za PHEV verzijo poleg večjega glavnega el. motorja morali povečati še moč generatorja? Če je tako bo doplačilo za PHEV različico bistveno višje kot je to pri Priusu PHEV, ki ima oba MG in inverter praktično enak kot v navadnem, poleg vsega pa še večjo moč v EV.

Kot sem že večkrat pisal, PHEV se do voznika mora obnašati podobno zmogljivo v EV in HV načinu, pogon v EV načinu ne sme biti kastriran (prejšnji Prius PHEV), niti ne sme biti kastriran v HV načinu (i3 REX). Zmanjšana EV moč PHEV bi bila lahko samo v primeru cenenega PHEV, torej navaden HEV, z malenkost večjo baterijo in polnilcem, za ceno prejšnje generacije HEV (~20k €).

Nso prestavili, že stalno je plan (še od poletja lani) konec 2017. In Prius PHEV je v EV načino opazno "kastriran" proti HEV načinu. Zato pa se, tudi če ga imaš v EV mode, pri dovolj pritisnjeni stoplki plina prižge ICE. Samo v City EV načinu se ta prižge sam s kickdownom. Se pa, ker je le tako polna moč, razlika pa je opazna.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Sem sedaj malo bral link, ki sem ga dal zgoraj. .

A imam samo jaz slab spomin ali so PHEV verzijo spet prestavili za nekaj mesecev
Citat:
Hyundai will later (Q4 2017) introduce a plug-in hybrid version of the Ioniq (and Kia a PHEV version of Niro)
Konec leta naj bi bila šele predstavitev? Kdaj bodo začeli s prodajo?
Tudi elektro motor v EV načinu bo bolj švoh s 60 HP (Prius ~90 HP).

Pa argument da Hyundai/Kia sistem potrebuje samo en el. motor in da je to kao ceneje, mi tudi ni čisto logičen, že DCT kar nekaj stane. Če greš brat zgornji dokument, je zaslediti da je na motor preko jermena priklopljen dodaten generator (alternator?), nisem dobil podatka o moči, ampak kaj manj kot 5 kW ne more biti. Zakaj? V mestu, ko se voziš na baterijo in le -te zmanjka se zažene generator. Da bencinski motor lahko teče v učinkovitem območju, mora od sebe dajat neko moč, sicer je izgub na motorju preveč. Drugič, Prius PHEV ima "tipko" Charge Mode, Ampera pozna Mountain Mode, v tem načinu generator mora od sebe dati ranga 10kW. Bodo za PHEV verzijo poleg večjega glavnega el. motorja morali povečati še moč generatorja? Če je tako bo doplačilo za PHEV različico bistveno višje kot je to pri Priusu PHEV, ki ima oba MG in inverter praktično enak kot v navadnem, poleg vsega pa še večjo moč v EV.

Kot sem že večkrat pisal, PHEV se do voznika mora obnašati podobno zmogljivo v EV in HV načinu, pogon v EV načinu ne sme biti kastriran (prejšnji Prius PHEV), niti ne sme biti kastriran v HV načinu (i3 REX). Zmanjšana EV moč PHEV bi bila lahko samo v primeru cenenega PHEV, torej navaden HEV, z malenkost večjo baterijo in polnilcem, za ceno prejšnje generacije HEV (~20k €).

Nso prestavili, že stalno je plan (še od poletja lani) konec 2017. In Prius PHEV je v EV načino opazno "kastriran" proti HEV načinu. Zato pa se, tudi če ga imaš v EV mode, pri dovolj pritisnjeni stoplki plina prižge ICE. Samo v City EV načinu se ta prižge sam s kickdownom. Se pa, ker je le tako polna moč, razlika pa je opazna.

Kaj si že novega Priusa PHEV vozil?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Sem sedaj malo bral link, ki sem ga dal zgoraj. .

A imam samo jaz slab spomin ali so PHEV verzijo spet prestavili za nekaj mesecev
Citat:
Hyundai will later (Q4 2017) introduce a plug-in hybrid version of the Ioniq (and Kia a PHEV version of Niro)
Konec leta naj bi bila šele predstavitev? Kdaj bodo začeli s prodajo?
Tudi elektro motor v EV načinu bo bolj švoh s 60 HP (Prius ~90 HP).

Pa argument da Hyundai/Kia sistem potrebuje samo en el. motor in da je to kao ceneje, mi tudi ni čisto logičen, že DCT kar nekaj stane. Če greš brat zgornji dokument, je zaslediti da je na motor preko jermena priklopljen dodaten generator (alternator?), nisem dobil podatka o moči, ampak kaj manj kot 5 kW ne more biti. Zakaj? V mestu, ko se voziš na baterijo in le -te zmanjka se zažene generator. Da bencinski motor lahko teče v učinkovitem območju, mora od sebe dajat neko moč, sicer je izgub na motorju preveč. Drugič, Prius PHEV ima "tipko" Charge Mode, Ampera pozna Mountain Mode, v tem načinu generator mora od sebe dati ranga 10kW. Bodo za PHEV verzijo poleg večjega glavnega el. motorja morali povečati še moč generatorja? Če je tako bo doplačilo za PHEV različico bistveno višje kot je to pri Priusu PHEV, ki ima oba MG in inverter praktično enak kot v navadnem, poleg vsega pa še večjo moč v EV.

Kot sem že večkrat pisal, PHEV se do voznika mora obnašati podobno zmogljivo v EV in HV načinu, pogon v EV načinu ne sme biti kastriran (prejšnji Prius PHEV), niti ne sme biti kastriran v HV načinu (i3 REX). Zmanjšana EV moč PHEV bi bila lahko samo v primeru cenenega PHEV, torej navaden HEV, z malenkost večjo baterijo in polnilcem, za ceno prejšnje generacije HEV (~20k €).

Nso prestavili, že stalno je plan (še od poletja lani) konec 2017. In Prius PHEV je v EV načino opazno "kastriran" proti HEV načinu. Zato pa se, tudi če ga imaš v EV mode, pri dovolj pritisnjeni stoplki plina prižge ICE. Samo v City EV načinu se ta prižge sam s kickdownom. Se pa, ker je le tako polna moč, razlika pa je opazna.

Kaj si že novega Priusa PHEV vozil?

Seveda.
https://www.avto-magazin.si/novice/toyota-prius-plugin-ze-od-manj-kot-30-tisocakov/
Več pa v naslednji reviji ... za ene tehnične detaljle dobit je bilo kot bi kamen ožemal.