Hyundai IONIQ

Generik

Guru
14. maj 2011
3.890
1.272
113
ja... ? si očitno pripravljen dati nekaj več za stroške vzdrževanja - kot si že sam napisal.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Brezveze je sedaj razpredati in se prepucavati.
Šele čez kako leto se bo skristaliziralo, kako se obnese Ioniq v praksi pri končnih uporabnikih. Od tega, če nategujejo pri deklarirani porabi, pa do stroškov vzdrževanja in drugih kolobocij.
Papir in powerpoint preneseta marsikaj, v praksi pa marsikaj pade tudi na malenkostih. In to se bo skristaliziralo z uporabo v praksi.

Sigurno pa je pozitivno že to, da se hibridi in električarji počasi dvigajo proti mainstreamu in niso zgolj samo niša enega proizvajalca. Sam sem sicer upal, da se bo to zgodilo že kakih 5 let prej, kot se je, ampak bolje sedaj, kot nikoli.

Hyundai je pa po mojem tudi spodbuda, da se je Toyota začela prebujati iz kome in se sedaj želi iti električarstva na veliko. Ker hibrid čez par let ne bo več nekaj s čim se bo lahko Toyota še diferencirala. Hibrid bo upam postal samoumeven, dizel pa upam da kmalu konča nekje v muzeju.
 
Nazadnje urejeno:

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Ravno cena me pri IONQ-u skrbi. Kako so prišli do te cene, če pa imajo hudičevo komplicirano tehnologijo? Ne more biti pri podobni tehnologiji tako velika razlika do Golfa GTE ali pa česa podobnega.
Zakaj se pa lahko eni avti C razred prodajajo za 11 ali 12 K, eni pa za 16 ali več? In a res misiš da je 200-konjski turbobencinec opazno dražje naredit od enakega 150-konjskega? Stvar marketinga (torej cenovne umestitve), ne samo tehnike.
Pa ne moreš primerjat Ioniq in GTE. Malo poglej specifikacije ...

Deloma se strinjam s tabo, čeprav mi je pa razlika zelo velika. Vseeno mi pa ne gresta skupaj cena Priusa in IONQ. Pričakoval bi, da je Hyundai dražji od Toyote.
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Lepo se pelje. V oko mi je padlo vmes, ko cisti brisalce... Pa se prevozil ze nekaj v nenajboljsih razmerah, ampak tolko ledu se mi pa se nikoli ni nardilo kar tak iz ljubega miru. Je to normalen pojav pri vseh avtih ali se pri EVju pozna da ma tolko manj toplotne izgube masina?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Sej, ce si videl v video posnetku, so tudi ICE vozniki ustavljali in drgnili led z brisalcev.

Ocitno je padal žled in do sedaj sem se pri vsakem avtu dozivel, da iz zracnikov toplota piha ravno na sprednjo sipo ravno tam nekje nad visino brisalcev.
Žled pa je zamrzoval pod brisalci. Žled se je nabiral na brisalce in na spodnji del sprednje sipe, ne na tisti visini, kjer gledas ven.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.785
6.768
113
pri taščici
A sodobni električni avto res rabijo take grille spredaj? Čemu so namenjeni.
Ajd če so neki hibridi v igri se nekako razumem. Pa še tam bi lahko Gril naredili nekako v stiku zaluzije če že ne kaj boljšega. Ko bi bila potreba pa hlajenju motorja bi se zaluzija odprla, sicer pa zaprta.
Res me zanima koliko zraka se ujame v takem.grilu.
Včasih so avti imel nekajkrat večjo porabo, pa so imeli manjše grile. Sedaj pa....
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Elektricni Ioniq ima zaprt gril. Zgoraj na fotki je hibrid ali pa phev.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Točno tako. In kot sem napisal, je takih večina kupcev novih avtomobilov . Precej stvari postavijo pred zanesljivost in ceno vzdrževanja.
Tako bo prav.
wink-1.gif

Pri rabljenih avtomobilih se pa lepo vidi, kako izvedenke, ki se izkažejo za problematične (npr. 2.0TDI proti 1.9TDI letnik 2006, 2.2dCi proti 1.9dCi iz zgodnih 2000 let) konkretno izgubijo vrednost, zato ker je zanesljivost in cena vzdrževanja dokaj visoko pri lastnostih.

Tudi pri novih avtomobilih, ko se gre za nove tehnologije, se ti dve lastnosti dvigneta bolj navzgor. Seveda ne pri early adopterjih, ampak potem, ko zadeva postane bolj množična.

Samo osebno sem sicer naklonjen ''enostavnosti'' Toyote.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Sem jaz tudi, ampak v delu, kjer trdiš, da postajata zanesljivost in cena vzdrževanja vse bolj pomembna, se motiš. Raziskave kažejo, da ni tako.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Zanesljivost ni pomembna dokler ne pride do nezanesljivosti
wink-1.gif


Sicer pa IONIQ, cenejši, lepši od Priusa pa poglejte prodajne številke, ljudje se ne podajo kar tako v neznano.