Brezveze je sedaj razpredati in se prepucavati.
Šele čez kako leto se bo skristaliziralo, kako se obnese Ioniq v praksi pri končnih uporabnikih. Od tega, če nategujejo pri deklarirani porabi, pa do stroškov vzdrževanja in drugih kolobocij.
Papir in powerpoint preneseta marsikaj, v praksi pa marsikaj pade tudi na malenkostih. In to se bo skristaliziralo z uporabo v praksi.
Sigurno pa je pozitivno že to, da se hibridi in električarji počasi dvigajo proti mainstreamu in niso zgolj samo niša enega proizvajalca. Sam sem sicer upal, da se bo to zgodilo že kakih 5 let prej, kot se je, ampak bolje sedaj, kot nikoli.
Hyundai je pa po mojem tudi spodbuda, da se je Toyota začela prebujati iz kome in se sedaj želi iti električarstva na veliko. Ker hibrid čez par let ne bo več nekaj s čim se bo lahko Toyota še diferencirala. Hibrid bo upam postal samoumeven, dizel pa upam da kmalu konča nekje v muzeju.