Hyundai IONIQ

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Primerjalni test hibridne verzije s Toyoto Prius:
http://www.autoexpress.co.uk/hyundai/ioniq/97628/hyundai-ioniq-vs-toyota-prius

Dobra stran IONIQa je Apple CarPlay/Android Auto (ni v osnovni opremi) in nižja cena (1-2k € - težko določit zaradi opreme).

Drugače pa zelo podobne zunanje dimenzije in enaka masa. Kljub manj moči na papirju (121 vs. 139 HP) je po zmogljivostih Prius celo malenkost v prednosti. Poraba na testu je bila tudi močno v korist Priusu (4,9 vs. 5,9 l/100 km).
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
To pa je kar konkretna razlika v porabi.. Nekje za generacijo ali skoraj dve Priusa nazaj.
No, saj jaz sem nekaj takega pričakoval.
Dobro je, da se končno premika. In upam, da se bo hibridizacija pri Hyundaiu nadaljevala.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ne vem no. Na koncu v praksi pri uporabnikih Prius zmaga.
Je v osnovi edini avto, ki je optimiran za porabo. Že z obliko in aerodinamiko, kar recimo en Niro ni in mi že pri temu konkretno smrdi.

EPA se pa tudi da manipulirat, kar je Hyundai že počel/lagal. Zato je za počakat statistike samih uporabnikov, da se vidi, kje se obračajo mediane porabe v praksi.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Tale poraba in meritve Autoexpress so zgleda bolj šala, saj je pri njih Niro porabil liter manj kot IONIQ, kar je skregano ne samo z logiko ampak s fiziko. Pač površne meritve v različnih pogojih, ko so primerjali Priusa so podatki enaki tako v primerjavi z IONIQ kot z Niro, kar da vedeti da gre dejansko za tri ločene teste in ne primerjalne teste.

Drugače pa na mobile.de že lahko vidimo kar nekaj ponudbe price range:
IONIQ hybrid: od 22k € do 30k €
IONIQ electric: od 28k € do 34k €
Kia NIRO: od 22k € do 33k €

Prius (mobile.de): 25k € do 33k €
C-HR hybrid (mobile.de): 25,5k € do 33k €

Bi bilo zanimivo videti razlike v opremi, ampak se mi res ne da poglabljat, na koncu je pa itak neprimerljivo, ker nek paket ima nekaj, drugi pa kaj drugega.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ne vem no. Na koncu v praksi pri uporabnikih Prius zmaga.
Je v osnovi edini avto, ki je optimiran za porabo. Že z obliko in aerodinamiko, kar recimo en Niro ni in mi že pri temu konkretno smrdi.

Še sreča, da ni. Ker vsi pač ne marajo limuzin. Križanci so vse bolj priljubljeni. Bo zanimvo videt razmerje prodaje Prius in C-HR, recimo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Še obsežen ADAC test:
https://www.adac.de/_mmm/pdf/AT5533%20Hyundai%20IONIQ%20Hybrid%20Premium_279230.pdf

in primerjava s Priusom:
https://www.adac.de/_ext/itr/t...d_Executive.pdf

- Prius za 1 liter nižja poraba (4,1 vs 5,1 l/100 km) - oba avta na 17"
- Emisije trdih delcev in CO bistveno višje pri IONIQ zaradi direktnega vbrizga:
Citat:
Ein stark erhöhter CO-Ausstoß beim anspruchsvollen Autobahnteil des EcoTests sowie nur mittelmäßig bewertete Partikelemissionen sorgen dafür, dass der Ioniq nur 21 Punkte in diesem Kapitel bekommt. Zusammen mit der Bewertung des CO2-Ausstoßes erreicht der Hyundai 59 Punkte und damit drei von fünf Sternen im EcoTest.
- V Priusu več prostora za potnike tako spredaj kot zadaj
- V Priusu boljši varnostno asistenčni sistemi (Prius opremljen za 32k €, IONIQ opremljen za 30,7k €)
- IONIQ boljše zmogljivosti (60-100 kmh)
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ne vem no. Na koncu v praksi pri uporabnikih Prius zmaga.
Je v osnovi edini avto, ki je optimiran za porabo. Že z obliko in aerodinamiko, kar recimo en Niro ni in mi že pri temu konkretno smrdi.


Še sreča, da ni. Ker vsi pač ne marajo limuzin. Križanci so vse bolj priljubljeni. Bo zanimvo videt razmerje prodaje Prius in C-HR, recimo.

CHR se bo dobro prodajal, to je jasno, razen če bodo navili cene.
Priusu pa po porabi težko, da bo prišel blizu.
Pa niti ni to namen Toyote. Namen je, da imajo avto za popularen segment trga in se dizlov ne bodo šli več. Hibridni model bo tu, da zamenja dizelsko opcijo. Še v Avensisa naj ruknejo hibridni pogon, po možnosti močnejšo varijanto iz Lexusa IS, pa bo pravo.
Na
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Točno to. Zato primerjat porabo s priusom itak nima smisla. Tudi pri Niru.
Še Ioniq v resnici nima čisto iste ciljne skupine, ker +cilja bolj na tiset, ki jim je pomembno, da je avto bolj klasične sorte, ne pa v poden nizka poraba.
Ampak: bom počakal s sodbo, dokler ne naredim normnega še z Ioniqoa. Pol pa vidimo ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Čestitke Hyundai/Kia inženirjem!

Zdaj naj pa naredijo še PHEV Tuscona in Sportage-a.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ki bosta z isto baterijo naredila le 15 km.
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ki bosta z isto baterijo naredila le 15 km.
smile-1.gif

Moja ideja je baterija od Kia Soul EV, to je 30kWh v poden in 1.6 litrski NA bencinski motor, ki se trenutno uporablja pri najcenejsem motorju pri Sportage-u.

Ali pa das tako konfiguracijo z malo vecjim NA motorjem v Santa Fe in imas resnega tekmeca z Outlanderjem PHEV, ki je na zalost obstal na mestu.
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Vse se konča pri teži. Na koncu ali avto ne sme bit krava, ali bo noter kavni mlinček od bencinskega motorja, ali pa bo pol navedene baterije manjkalo. Ali pa kar vsega po malem.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Čisto odvisno od posameznega kupca...jaz bi se z veseljem odpovedal nekaj notranjega prostora na račun večje baterije!