Citat:
For reference, the 2017 Toyota Prius is no slouch, getting 50 mpg highway, 54 in the city, and 52 combined according to EPA testing. Now let's compare to the Ioniq, which in regular form gets 54 highway, 55 city, and 55 combined. It bests the traditional hybrid Prius most significantly on the highway.
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Po mojem je kar point v tem kar si napisal. Kompleksnost je pri Toyoti minimalna v primerjavi z vso konkurenco. Edino Toyota je šla iz okvirjev prakse klasičnih avtomobilov z avtomatskim ali pa dvosklopčnim menjalnikom, to je njihova največja prednost, ki se prodaja.
Vsi ostali so vzeli nek varčen motor, dvosklopčni menjalnik, tretjo sklopko, elektromotor in baterijo, kar poveča kompleksnost in tudi ceno izdelave, za povrh pa še ceno vzdrževanja.
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Po mojem je kar point v tem kar si napisal. Kompleksnost je pri Toyoti minimalna v primerjavi z vso konkurenco. Edino Toyota je šla iz okvirjev prakse klasičnih avtomobilov z avtomatskim ali pa dvosklopčnim menjalnikom, to je njihova največja prednost, ki se prodaja.
Vsi ostali so vzeli nek varčen motor, dvosklopčni menjalnik, tretjo sklopko, elektromotor in baterijo, kar poveča kompleksnost in tudi ceno izdelave, za povrh pa še ceno vzdrževanja.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Glede porabe je Hyundai imel samo en cilj, preseči Priusovo, to jim je kot kaže uspelo
Jaz sem skeptičen, da je ta razlika v EPA porabi pomembna, ker:
- ni velika (0,25 l/100 km)
- Hyunadai/KIA ima zgodovino nategovanja številk na EPA, očitno jim je ta številka prioriteta, pa četudi ni zgoljufana ni nujno tako realna kot Priusova
- Priusova EPA poraba se je izkazala kot zelo lahko dosegljiva v realnosti, to za prejšnjo generacijo ni veljalo
A gre kdo stavit, da čez eno leto na spritmonitor poraba IONIQa ne bo nižja o Priusa IV?
Cena v Nemčiji se začne pri 22k €, pri Prius pa 25k €.
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Po mojem je kar point v tem kar si napisal. Kompleksnost je pri Toyoti minimalna v primerjavi z vso konkurenco. Edino Toyota je šla iz okvirjev prakse klasičnih avtomobilov z avtomatskim ali pa dvosklopčnim menjalnikom, to je njihova največja prednost, ki se prodaja.
Vsi ostali so vzeli nek varčen motor, dvosklopčni menjalnik, tretjo sklopko, elektromotor in baterijo, kar poveča kompleksnost in tudi ceno izdelave, za povrh pa še ceno vzdrževanja.
Tako je. Žal tega noben vrli novinar ne uvidi. Vsi pa znajo pljuvati po eCVT kako je zanič in glasen... Srednje in dolgoročno pa je to nekaj najboljšega kar je lahko.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Po mojem je kar point v tem kar si napisal. Kompleksnost je pri Toyoti minimalna v primerjavi z vso konkurenco. Edino Toyota je šla iz okvirjev prakse klasičnih avtomobilov z avtomatskim ali pa dvosklopčnim menjalnikom, to je njihova največja prednost, ki se prodaja.
Vsi ostali so vzeli nek varčen motor, dvosklopčni menjalnik, tretjo sklopko, elektromotor in baterijo, kar poveča kompleksnost in tudi ceno izdelave, za povrh pa še ceno vzdrževanja.
Tako je. Žal tega noben vrli novinar ne uvidi. Vsi pa znajo pljuvati po eCVT kako je zanič in glasen... Srednje in dolgoročno pa je to nekaj najboljšega kar je lahko.
Kaj ti pomaga, da je simpl, če je pa tečno. V Priusu je fajn, ker je dobra izolacija in ker je sistem dobro nastavljen. V C-HR pa ni fajn, ker je nepotrebno glasno.
Osebno bi raje kupil Niro kot C-HR (če bi imeli normalne cene).
PS: Toyotini hibirdi se ne porajajo zato, ker bi folk razmišljal, kako kompleksni so kateri sistemi, ampak ker imajo OK ceno in so OK za vozit (sploh v deželah, kot so ZDA). In ker so bili (no ja, glede na proizvodne cifre konkurence so še vedno) praktično edina izbira.
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Po mojem je kar point v tem kar si napisal. Kompleksnost je pri Toyoti minimalna v primerjavi z vso konkurenco. Edino Toyota je šla iz okvirjev prakse klasičnih avtomobilov z avtomatskim ali pa dvosklopčnim menjalnikom, to je njihova največja prednost, ki se prodaja.
Vsi ostali so vzeli nek varčen motor, dvosklopčni menjalnik, tretjo sklopko, elektromotor in baterijo, kar poveča kompleksnost in tudi ceno izdelave, za povrh pa še ceno vzdrževanja.
Tako je. Žal tega noben vrli novinar ne uvidi. Vsi pa znajo pljuvati po eCVT kako je zanič in glasen... Srednje in dolgoročno pa je to nekaj najboljšega kar je lahko.
Kaj ti pomaga, da je simpl, če je pa tečno. V Priusu je fajn, ker je dobra izolacija in ker je sistem dobro nastavljen. V C-HR pa ni fajn, ker je nepotrebno glasno.
Osebno bi raje kupil Niro kot C-HR (če bi imeli normalne cene).
PS: Toyotini hibirdi se ne porajajo zato, ker bi folk razmišljal, kako kompleksni so kateri sistemi, ampak ker imajo OK ceno in so OK za vozit (sploh v deželah, kot so ZDA). In ker so bili (no ja, glede na proizvodne cifre konkurence so še vedno) praktično edina izbira.
Meni kot lastniku je ključna zanesljivost in nizka cena vzdrževanja na dolgi rok. Pa raje v štartu dam jurja več in potem nimam težav...
Zakaj se pa lahko eni avti C razred prodajajo za 11 ali 12 K, eni pa za 16 ali več? In a res misiš da je 200-konjski turbobencinec opazno dražje naredit od enakega 150-konjskega? Stvar marketinga (torej cenovne umestitve), ne samo tehnike.Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Ravno cena me pri IONQ-u skrbi. Kako so prišli do te cene, če pa imajo hudičevo komplicirano tehnologijo? Ne more biti pri podobni tehnologiji tako velika razlika do Golfa GTE ali pa česa podobnega.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Po mojem je kar point v tem kar si napisal. Kompleksnost je pri Toyoti minimalna v primerjavi z vso konkurenco. Edino Toyota je šla iz okvirjev prakse klasičnih avtomobilov z avtomatskim ali pa dvosklopčnim menjalnikom, to je njihova največja prednost, ki se prodaja.
Vsi ostali so vzeli nek varčen motor, dvosklopčni menjalnik, tretjo sklopko, elektromotor in baterijo, kar poveča kompleksnost in tudi ceno izdelave, za povrh pa še ceno vzdrževanja.
Tako je. Žal tega noben vrli novinar ne uvidi. Vsi pa znajo pljuvati po eCVT kako je zanič in glasen... Srednje in dolgoročno pa je to nekaj najboljšega kar je lahko.
Kaj ti pomaga, da je simpl, če je pa tečno. V Priusu je fajn, ker je dobra izolacija in ker je sistem dobro nastavljen. V C-HR pa ni fajn, ker je nepotrebno glasno.
Osebno bi raje kupil Niro kot C-HR (če bi imeli normalne cene).
PS: Toyotini hibirdi se ne porajajo zato, ker bi folk razmišljal, kako kompleksni so kateri sistemi, ampak ker imajo OK ceno in so OK za vozit (sploh v deželah, kot so ZDA). In ker so bili (no ja, glede na proizvodne cifre konkurence so še vedno) praktično edina izbira.
Meni kot lastniku je ključna zanesljivost in nizka cena vzdrževanja na dolgi rok. Pa raje v štartu dam jurja več in potem nimam težav...
Si moreš mislit, da sem jaz tudi lastnik avta. Pa mi zgoraj opisano ni ključno (je pa pomembno). Kot večini ne (če ne verjameš, si poišči raziskave o nakupu avta). Mi je pomembneje, da se OK pelje in podobno. Jebiga, nakup avta je pač kompromis. Vsaj za relevantno večino.