Hyundai IONIQ

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Šleperje z naloženimi shiny novimi ioniq-i že videvam na slovenskih avtocestah.
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
The 2017 Hyundai Ioniq fuel economy numbers are official, and impressive

Citat:
For reference, the 2017 Toyota Prius is no slouch, getting 50 mpg highway, 54 in the city, and 52 combined according to EPA testing. Now let's compare to the Ioniq, which in regular form gets 54 highway, 55 city, and 55 combined. It bests the traditional hybrid Prius most significantly on the highway.

Screen+Shot+2016-12-22+at+1.50.29+PM+copy.jpg


Mislim, da je tole tudi najboljši MPGe, ki sem jih do sedaj videl.

Impresivno!
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.666
6.526
113
pa še nečemu je podoben za razliko od konkurenčne grdobe

kdaj bo to naprodaj pri nas in ali bo cenejši od priusa?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Glede porabe je Hyundai imel samo en cilj, preseči Priusovo, to jim je kot kaže uspelo

Jaz sem skeptičen, da je ta razlika v EPA porabi pomembna, ker:
- ni velika (0,25 l/100 km)
- Hyunadai/KIA ima zgodovino nategovanja številk na EPA, očitno jim je ta številka prioriteta, pa četudi ni zgoljufana ni nujno tako realna kot Priusova
- Priusova EPA poraba se je izkazala kot zelo lahko dosegljiva v realnosti, to za prejšnjo generacijo ni veljalo

A gre kdo stavit, da čez eno leto na spritmonitor poraba IONIQa ne bo nižja o Priusa IV?

Cena v Nemčiji se začne pri 22k €, pri Prius pa 25k €.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Plug-in varianta naj bi imela 31 milj dosega po EPA?
shocked-1.gif

A je to pravi podatek? (za primerjavo: prvi Volt je imel 35 milj)

Se že ve koliko bo dražji od navadnega hibrida?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Res je, Hyunadai načrtuje 70.000 IONIQov na leto za cel svet, Toyota je Priusov letos prodala ca. 360.000, hibridnih Aurisov pa samo v Evropi 96.000 letno. Malo za perspektivo VW proda 900.000 Golfov po celem svetu letno.

Če je to res Prius killer, potem ne vem zakaj tako skromni cilji in nižja cena, v bistvu sem celo sam presenečen, da jim s to obliko Priusa in pri teh nizkih cenah nafte še vedno dokaj dobro uspeva.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.890
1.272
113
Saj ni vse v porabi.
Kaj pa vzdrževanje/obraba potrošnega materiala? Ali nima IONIQ "navadnega" (ne eCVT) menjalnika?
Kar potem za seboj potegne sčasoma menjavo sklopke, vztrajnika... pri Priusu tega ni...
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Po mojem je kar point v tem kar si napisal. Kompleksnost je pri Toyoti minimalna v primerjavi z vso konkurenco. Edino Toyota je šla iz okvirjev prakse klasičnih avtomobilov z avtomatskim ali pa dvosklopčnim menjalnikom, to je njihova največja prednost, ki se prodaja.
Vsi ostali so vzeli nek varčen motor, dvosklopčni menjalnik, tretjo sklopko, elektromotor in baterijo, kar poveča kompleksnost in tudi ceno izdelave, za povrh pa še ceno vzdrževanja.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.890
1.272
113
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Po mojem je kar point v tem kar si napisal. Kompleksnost je pri Toyoti minimalna v primerjavi z vso konkurenco. Edino Toyota je šla iz okvirjev prakse klasičnih avtomobilov z avtomatskim ali pa dvosklopčnim menjalnikom, to je njihova največja prednost, ki se prodaja.
Vsi ostali so vzeli nek varčen motor, dvosklopčni menjalnik, tretjo sklopko, elektromotor in baterijo, kar poveča kompleksnost in tudi ceno izdelave, za povrh pa še ceno vzdrževanja.

Tako je. Žal tega noben vrli novinar ne uvidi. Vsi pa znajo pljuvati po eCVT kako je zanič in glasen... Srednje in dolgoročno pa je to nekaj najboljšega kar je lahko.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Po mojem je kar point v tem kar si napisal. Kompleksnost je pri Toyoti minimalna v primerjavi z vso konkurenco. Edino Toyota je šla iz okvirjev prakse klasičnih avtomobilov z avtomatskim ali pa dvosklopčnim menjalnikom, to je njihova največja prednost, ki se prodaja.
Vsi ostali so vzeli nek varčen motor, dvosklopčni menjalnik, tretjo sklopko, elektromotor in baterijo, kar poveča kompleksnost in tudi ceno izdelave, za povrh pa še ceno vzdrževanja.

Khm, Volt1/Ampera, Volt2, ELR, Malibu hybdrid, mislim, da tudi Ford-i HEV in PHEV-ji imajo tudi planetarni menjalnik.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Glede porabe je Hyundai imel samo en cilj, preseči Priusovo, to jim je kot kaže uspelo

Jaz sem skeptičen, da je ta razlika v EPA porabi pomembna, ker:
- ni velika (0,25 l/100 km)
- Hyunadai/KIA ima zgodovino nategovanja številk na EPA, očitno jim je ta številka prioriteta, pa četudi ni zgoljufana ni nujno tako realna kot Priusova
- Priusova EPA poraba se je izkazala kot zelo lahko dosegljiva v realnosti, to za prejšnjo generacijo ni veljalo

A gre kdo stavit, da čez eno leto na spritmonitor poraba IONIQa ne bo nižja o Priusa IV?

Cena v Nemčiji se začne pri 22k €, pri Prius pa 25k €.

Pri Optimi PHEV, recimo, je EV rang praktično enak deklariranemu. Sprobal.
s HEV Ioniqom sem naredil le nekaj 10 km, ampak je bila poraba glede na ceste nizka.
No ja, kmalu bo prišel na test, pa bomo na normnem videli, ali bo boljši od Priusa.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Po mojem je kar point v tem kar si napisal. Kompleksnost je pri Toyoti minimalna v primerjavi z vso konkurenco. Edino Toyota je šla iz okvirjev prakse klasičnih avtomobilov z avtomatskim ali pa dvosklopčnim menjalnikom, to je njihova največja prednost, ki se prodaja.
Vsi ostali so vzeli nek varčen motor, dvosklopčni menjalnik, tretjo sklopko, elektromotor in baterijo, kar poveča kompleksnost in tudi ceno izdelave, za povrh pa še ceno vzdrževanja.

Tako je. Žal tega noben vrli novinar ne uvidi. Vsi pa znajo pljuvati po eCVT kako je zanič in glasen... Srednje in dolgoročno pa je to nekaj najboljšega kar je lahko.

Kaj ti pomaga, da je simpl, če je pa tečno. V Priusu je fajn, ker je dobra izolacija in ker je sistem dobro nastavljen. V C-HR pa ni fajn, ker je nepotrebno glasno.
Osebno bi raje kupil Niro kot C-HR (če bi imeli normalne cene).

PS: Toyotini hibirdi se ne porajajo zato, ker bi folk razmišljal, kako kompleksni so kateri sistemi, ampak ker imajo OK ceno in so OK za vozit (sploh v deželah, kot so ZDA). In ker so bili (no ja, glede na proizvodne cifre konkurence so še vedno) praktično edina izbira.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.890
1.272
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Po mojem je kar point v tem kar si napisal. Kompleksnost je pri Toyoti minimalna v primerjavi z vso konkurenco. Edino Toyota je šla iz okvirjev prakse klasičnih avtomobilov z avtomatskim ali pa dvosklopčnim menjalnikom, to je njihova največja prednost, ki se prodaja.
Vsi ostali so vzeli nek varčen motor, dvosklopčni menjalnik, tretjo sklopko, elektromotor in baterijo, kar poveča kompleksnost in tudi ceno izdelave, za povrh pa še ceno vzdrževanja.

Tako je. Žal tega noben vrli novinar ne uvidi. Vsi pa znajo pljuvati po eCVT kako je zanič in glasen... Srednje in dolgoročno pa je to nekaj najboljšega kar je lahko.

Kaj ti pomaga, da je simpl, če je pa tečno. V Priusu je fajn, ker je dobra izolacija in ker je sistem dobro nastavljen. V C-HR pa ni fajn, ker je nepotrebno glasno.
Osebno bi raje kupil Niro kot C-HR (če bi imeli normalne cene).

PS: Toyotini hibirdi se ne porajajo zato, ker bi folk razmišljal, kako kompleksni so kateri sistemi, ampak ker imajo OK ceno in so OK za vozit (sploh v deželah, kot so ZDA). In ker so bili (no ja, glede na proizvodne cifre konkurence so še vedno) praktično edina izbira.

Meni kot lastniku je ključna zanesljivost in nizka cena vzdrževanja na dolgi rok. Pa raje v štartu dam jurja več in potem nimam težav...
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Ravno cena me pri IONQ-u skrbi. Kako so prišli do te cene, če pa imajo hudičevo komplicirano tehnologijo? Ne more biti pri podobni tehnologiji tako velika razlika do Golfa GTE ali pa česa podobnega.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Po mojem je kar point v tem kar si napisal. Kompleksnost je pri Toyoti minimalna v primerjavi z vso konkurenco. Edino Toyota je šla iz okvirjev prakse klasičnih avtomobilov z avtomatskim ali pa dvosklopčnim menjalnikom, to je njihova največja prednost, ki se prodaja.
Vsi ostali so vzeli nek varčen motor, dvosklopčni menjalnik, tretjo sklopko, elektromotor in baterijo, kar poveča kompleksnost in tudi ceno izdelave, za povrh pa še ceno vzdrževanja.

Tako je. Žal tega noben vrli novinar ne uvidi. Vsi pa znajo pljuvati po eCVT kako je zanič in glasen... Srednje in dolgoročno pa je to nekaj najboljšega kar je lahko.

Kaj ti pomaga, da je simpl, če je pa tečno. V Priusu je fajn, ker je dobra izolacija in ker je sistem dobro nastavljen. V C-HR pa ni fajn, ker je nepotrebno glasno.
Osebno bi raje kupil Niro kot C-HR (če bi imeli normalne cene).

PS: Toyotini hibirdi se ne porajajo zato, ker bi folk razmišljal, kako kompleksni so kateri sistemi, ampak ker imajo OK ceno in so OK za vozit (sploh v deželah, kot so ZDA). In ker so bili (no ja, glede na proizvodne cifre konkurence so še vedno) praktično edina izbira.

Meni kot lastniku je ključna zanesljivost in nizka cena vzdrževanja na dolgi rok. Pa raje v štartu dam jurja več in potem nimam težav...

Si moreš mislit, da sem jaz tudi lastnik avta. Pa mi zgoraj opisano ni ključno (je pa pomembno). Kot večini ne (če ne verjameš, si poišči raziskave o nakupu avta). Mi je pomembneje, da se OK pelje in podobno. Jebiga, nakup avta je pač kompromis. Vsaj za relevantno večino.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Ravno cena me pri IONQ-u skrbi. Kako so prišli do te cene, če pa imajo hudičevo komplicirano tehnologijo? Ne more biti pri podobni tehnologiji tako velika razlika do Golfa GTE ali pa česa podobnega.
Zakaj se pa lahko eni avti C razred prodajajo za 11 ali 12 K, eni pa za 16 ali več? In a res misiš da je 200-konjski turbobencinec opazno dražje naredit od enakega 150-konjskega? Stvar marketinga (torej cenovne umestitve), ne samo tehnike.
Pa ne moreš primerjat Ioniq in GTE. Malo poglej specifikacije ...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.890
1.272
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Po mojem je kar point v tem kar si napisal. Kompleksnost je pri Toyoti minimalna v primerjavi z vso konkurenco. Edino Toyota je šla iz okvirjev prakse klasičnih avtomobilov z avtomatskim ali pa dvosklopčnim menjalnikom, to je njihova največja prednost, ki se prodaja.
Vsi ostali so vzeli nek varčen motor, dvosklopčni menjalnik, tretjo sklopko, elektromotor in baterijo, kar poveča kompleksnost in tudi ceno izdelave, za povrh pa še ceno vzdrževanja.

Tako je. Žal tega noben vrli novinar ne uvidi. Vsi pa znajo pljuvati po eCVT kako je zanič in glasen... Srednje in dolgoročno pa je to nekaj najboljšega kar je lahko.

Kaj ti pomaga, da je simpl, če je pa tečno. V Priusu je fajn, ker je dobra izolacija in ker je sistem dobro nastavljen. V C-HR pa ni fajn, ker je nepotrebno glasno.
Osebno bi raje kupil Niro kot C-HR (če bi imeli normalne cene).

PS: Toyotini hibirdi se ne porajajo zato, ker bi folk razmišljal, kako kompleksni so kateri sistemi, ampak ker imajo OK ceno in so OK za vozit (sploh v deželah, kot so ZDA). In ker so bili (no ja, glede na proizvodne cifre konkurence so še vedno) praktično edina izbira.

Meni kot lastniku je ključna zanesljivost in nizka cena vzdrževanja na dolgi rok. Pa raje v štartu dam jurja več in potem nimam težav...

Si moreš mislit, da sem jaz tudi lastnik avta. Pa mi zgoraj opisano ni ključno (je pa pomembno). Kot večini ne (če ne verjameš, si poišči raziskave o nakupu avta). Mi je pomembneje, da se OK pelje in podobno. Jebiga, nakup avta je pač kompromis. Vsaj za relevantno večino.

Tudi meni ne bi bilo ključnega pomena, če bi na max. 5 let kupoval nov avto.
smile-1.gif
Prvih par let bi morali vsi biti ok, pa žal kakšni še to niso.