Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
V primerjavi s Priusom je Ioniq pri močnejšem pospeševanju tišji, še posebej, če je bolj dolgtrajno. Delovanja DCT se skoraj ne zazna (kar je itak normalno za dvosklopčne menjalnike). Avto se tudi lepše pelje, ko je baterija prazna ...
Naravno je vsem, ki so navajeni menjalnikov s prestavami. To je še posebej pomembno za ZDA, kjer so CVTji problem. Zato je šel subaru na "stopenjski" CVT, recimo.
Preden kaj rečem bo treba sprobat IONIQ, ampak novi Prius je izredno tih tudi ob pospeševanju, močno dvomim da bo IONIQ tišji, morda bi bil boljši izraz "bolj prijeten zvok motorja". Ob dolgotrajnem konstantnem pospeševanju v kakšen AC klanec so obrati motorja pri obeh tipih menjalnika bolj kot ne stalni, vprašanje je samo koliko moči zmore eden in drugi pri nekih stalnih obratih. Tu verjamem da Priusov motor gre hitreje v višje obrate, ker ima izredno majhen navor za 1.8 motor, Hyundai je mogoče dosegel kaj več s pomočjo direktnega vbrizga.
Še veliko vode bo preteklo preden se bo Hyundai-jev hibridni sistem prijel, že sami ocenjujejo da bodo leta 2017 prodali zgolj 77.000 IONIQ-ov. Pri novostih je največji strah zanesljivost, to se pa lahko pokaže šele čez 5, 10 let.