Hyundai IONIQ

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
V primerjavi s Priusom je Ioniq pri močnejšem pospeševanju tišji, še posebej, če je bolj dolgtrajno. Delovanja DCT se skoraj ne zazna (kar je itak normalno za dvosklopčne menjalnike). Avto se tudi lepše pelje, ko je baterija prazna ...
Naravno je vsem, ki so navajeni menjalnikov s prestavami. To je še posebej pomembno za ZDA, kjer so CVTji problem. Zato je šel subaru na "stopenjski" CVT, recimo.

Preden kaj rečem bo treba sprobat IONIQ, ampak novi Prius je izredno tih tudi ob pospeševanju, močno dvomim da bo IONIQ tišji, morda bi bil boljši izraz "bolj prijeten zvok motorja". Ob dolgotrajnem konstantnem pospeševanju v kakšen AC klanec so obrati motorja pri obeh tipih menjalnika bolj kot ne stalni, vprašanje je samo koliko moči zmore eden in drugi pri nekih stalnih obratih. Tu verjamem da Priusov motor gre hitreje v višje obrate, ker ima izredno majhen navor za 1.8 motor, Hyundai je mogoče dosegel kaj več s pomočjo direktnega vbrizga.

Še veliko vode bo preteklo preden se bo Hyundai-jev hibridni sistem prijel, že sami ocenjujejo da bodo leta 2017 prodali zgolj 77.000 IONIQ-ov. Pri novostih je največji strah zanesljivost, to se pa lahko pokaže šele čez 5, 10 let.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Glede na to, da je trend vse močnejših onboard polnlcev, bi pričakoval več. i3 bo tudi dobil 11, recimo, kar je super za javne polnilne postaje (jo manj časa zasedaš, prav bendo se je prilopit na 22kW postajo, pa vlečt le 3 ali 6 kW)

Tesla je šla z 22kW polnjenjem z Dual Chargerjem, na 16.8kW polnjenje z Dual Chargerjem od facelifta Modela S naprej.

Ma pusti Teslo ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Se tipkao čez par let, ko bo se videlo kako zdržljiv je DCT. Kaj ti pomaga če je nekaj prijetneje, ko pa še ni preizkušeno. Za mene ,ki sem ziheraš bo CVT še vedno ok. Drugi pa prosim testirajte in prepričajte prepričanega in bom vsekakor pogledal tudi Ioniq.

In če je DSG pojem za dvosklopčno avtomatiko, potem je moj CVT iz leta 2009 še vedno korak dva pred njim v mestni uporabi.
Za AC pa je vsekakor prijetneje vozit ostale avtomatike.

Kakšna je primerjava npr Golfa DSG Phev in Ioniq DCT?

Je ali ni pred njim, odvisno od voznika oz načina vožnje. In če govoriva o priusu 2009: grdo glasno, tudi v mestu, čim malo bolj gas pritisneš.

DSG vs DCT: ne bi se upal sodit, nisem v vasj približno istem času vozil. GTEja sem nazadnje pred več kot enim letom ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
V primerjavi s Priusom je Ioniq pri močnejšem pospeševanju tišji, še posebej, če je bolj dolgtrajno. Delovanja DCT se skoraj ne zazna (kar je itak normalno za dvosklopčne menjalnike). Avto se tudi lepše pelje, ko je baterija prazna ...
Naravno je vsem, ki so navajeni menjalnikov s prestavami. To je še posebej pomembno za ZDA, kjer so CVTji problem. Zato je šel subaru na "stopenjski" CVT, recimo.

Preden kaj rečem bo treba sprobat IONIQ, ampak novi Prius je izredno tih tudi ob pospeševanju, močno dvomim da bo IONIQ tišji, morda bi bil boljši izraz "bolj prijeten zvok motorja". Ob dolgotrajnem konstantnem pospeševanju v kakšen AC klanec so obrati motorja pri obeh tipih menjalnika bolj kot ne stalni, vprašanje je samo koliko moči zmore eden in drugi pri nekih stalnih obratih. Tu verjamem da Priusov motor gre hitreje v višje obrate, ker ima izredno majhen navor za 1.8 motor, Hyundai je mogoče dosegel kaj več s pomočjo direktnega vbrizga.

Še veliko vode bo preteklo preden se bo Hyundai-jev hibridni sistem prijel, že sami ocenjujejo da bodo leta 2017 prodali zgolj 77.000 IONIQ-ov. Pri novostih je največji strah zanesljivost, to se pa lahko pokaže šele čez 5, 10 let.

Dejva rečt bobu bob: novi Prius ni izredno tih (razen ko gre le na štrom). Je nekje v povprečju, če ga primerjaš z malimi bencinci (recimo Golf TSI in podobno) ...

Preden se bo siem "prijel"? Prijel se že bo, samo proizvodnih zmogljivosti prej ne bo. Ne pozabit, da isti sistem uporablja še Niro ... In dokler bo največji trg ZDA (kar bo še lep čas), bo za povprečne tamkajšnje kupce DSG vedno v prednosti pred CVT.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Če ga primerjam z 1.6 TDI Passatom je Prius tišji, morda ne na AC ko piš vetra preglasi dizelski motor, ampak na neki relacijski vožnji so dizelski tresljaji in nizke frekvence moteče in zelo prisotne, da ne omenjam delovanja S&S. Ni mi pa jasno zakaj bi ga primerjal z malimi bencinci, ciljni kupci hibrida so dizelaši. Ne mislim na ljubitelje dizlov, ampak tiste, ki enostavno ne morejo kupit malega bencinca zardi veliko prevoženih km.

V ZDA prednjači zanesljivost pred vsem drugim, zato je tam klasična avtomatike še vedno pred DCT in CVT, in ravno zardi tega Toyotini/Lexus hibridi dobivajo na veljavi, kljub delovanju CVT. Zanimivo je tudi to da tam čez VW velja prej kot nezanesljiv avto kot pa pojem nemške kakovosti, tudi VW je previden v katerih modelih Američanom ponuja DSG in v katerih klasično avtomatiko.

No sicer pa 77.000 vozil na leto ni tako malo, če računamo da prodaja vseh hibridov močno pada, na račun poceni nafte. Bistvo hibridizacije je da pogon ponudiš v vsakem prodajanem modelu, tako kot je že dizel v vsakem modelu. Hyundai/Kia je tu na dobri poti, ampak do 1.3 miljona vozil letno so še zelo zelo daleč.
 

Pac_Man

⋆Распут&
10. maj 2014
2.211
0
36
ksz+leafa na hitro ne najdem, zato tule. Kolikor sem videl, velja tudi za Ioniq.

Gledam tole


in tole


Legacy proizvajalci delajo iz električnega sklopa nek blok motorja na notranje izgorevanje. Kar je delno logično - to poznajo in na to imajo prilagojene tovarne, ampak tu jih tesla lahko prehiti tako pri stroških, kot pri voznih lastnostih (nizko težišče) in uporabnosti (frunk).
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Če ga primerjam z 1.6 TDI Passatom je Prius tišji, morda ne na AC ko piš vetra preglasi dizelski motor, ampak na neki relacijski vožnji so dizelski tresljaji in nizke frekvence moteče in zelo prisotne, da ne omenjam delovanja S&S. Ni mi pa jasno zakaj bi ga primerjal z malimi bencinci, ciljni kupci hibrida so dizelaši. Ne mislim na ljubitelje dizlov, ampak tiste, ki enostavno ne morejo kupit malega bencinca zardi veliko prevoženih km.

V ZDA prednjači zanesljivost pred vsem drugim, zato je tam klasična avtomatike še vedno pred DCT in CVT, in ravno zardi tega Toyotini/Lexus hibridi dobivajo na veljavi, kljub delovanju CVT. Zanimivo je tudi to da tam čez VW velja prej kot nezanesljiv avto kot pa pojem nemške kakovosti, tudi VW je previden v katerih modelih Američanom ponuja DSG in v katerih klasično avtomatiko.

No sicer pa 77.000 vozil na leto ni tako malo, če računamo da prodaja vseh hibridov močno pada, na račun poceni nafte. Bistvo hibridizacije je da pogon ponudiš v vsakem prodajanem modelu, tako kot je že dizel v vsakem modelu. Hyundai/Kia je tu na dobri poti, ampak do 1.3 miljona vozil letno so še zelo zelo daleč.

Pa so res ciljni kupci "dizelaši"? Kakšna je prednost hibridnega pogona na AC, ko pelješ 100/200/500 ali več km relacijo z več ali manj konstantno hitrostjo? Za jajcanje po mestu mi je jasno, da je hibrid super, ampak za ta namen ponavadi ne kupiš dizla.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
In kaj točno misliš, da je slabost hibrida na AC? Na AC pač ni toliko očitnih prednosti, slabši od klasike pa IMO vseeno ni.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
V mislih sem imel predvsem porabo. Ne da bi bil hibrid slabši od klasičnega bencinarja, samo če je govora o veliki količini kilometrov, kjer tudi klasičen bencinar ni več smiselen (da se potem kupi dizla), je potem vprašanje če bo pri takšni vožnji hibrid smiselen.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Večina hibridov ima atkinskonov bencinar, skratka bencinski motor z višjim izkoristkom. Varijante kot Prius pa tudi izredno dobro aerodinamiko, kar se pošteno pozna pri porabi na avtocesti.

Zapovrh, pa ne poznam avtoceste, kjer bi lahko 700 km divjal 160 km/h brez ovir. Praviloma ne mine 20 km, da ne bi korenito moral znižat hitrosti. Ko padeš v gužve na raznih mestnih obvoznicah, si pa itak na čistem teritoriju električarjev in hibridov in v povprečju porabe se potem to korenito pozna. V zastojih, pa da ne govorimo. Dizel poraba neskončno litrov na 100 km, da vrti klimo, da se ne skuhaš v avtu.
 

Filipides

Pripravnik
20. jun 2014
129
3
18
Ždet v poletnem zastoju v prijazni tišini ohlajenega avta, ne da bi zasmrajal okoliški zrak in zgolj za potrebe hlajenja avta kuril gorivo je en od bombončkov hibridnih avtov, ja. In tud če ni potrebe po hlajenju, ni treba poslušat in trpet zaganjanja start-stop motorja za vsakih par metrov. V teh okoliščinah še zastoj popije malo manj živcev.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
V mislih sem imel predvsem porabo. Ne da bi bil hibrid slabši od klasičnega bencinarja, samo če je govora o veliki količini kilometrov, kjer tudi klasičen bencinar ni več smiselen (da se potem kupi dizla), je potem vprašanje če bo pri takšni vožnji hibrid smiselen.

Tukaj imaš nek del odgovora,kjer so testirali relacijo:

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/test-ford-mondeo-hybrid-titanium/

S tem da je tukaj šlo za navadni hibrid...priključni bi porabil še manj
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
V mislih sem imel predvsem porabo. Ne da bi bil hibrid slabši od klasičnega bencinarja, samo če je govora o veliki količini kilometrov, kjer tudi klasičen bencinar ni več smiselen (da se potem kupi dizla), je potem vprašanje če bo pri takšni vožnji hibrid smiselen.

Tukaj imaš nek del odgovora,kjer so testirali relacijo:

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/test-ford-mondeo-hybrid-titanium/

S tem da je tukaj šlo za navadni hibrid...priključni bi porabil še manj

Zanimiv test in ni švoh poraba, glede na to da naj bi se kar hitro vozili, bi bilo pa zanimivo videt primerjavo z dizlom pri isti vožnji. Letos, ko smo šli v hanover na Cebit sem imel z 2.0 dizlom višjo kot tole, je par res, da bo moj traktor počasi star 7 let in da je bilo kar nekaj odsekov autobahna relativno praznih (poslednično prevoženih pri 180-230, tudi kak km čez).
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.553
927
113
Prejšnji teden sem enega videl v Medvodah. Kdaj se to začne pri nas prodajat?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Na hyundai.si je Ioniq temeljito opisan,iz tega skepam da bo vsak čas naprodaj,čeprav trenutno cenika še ni gor...
Je pa zanimivo,da so napisali da ima plug-in model EV hitrost "do 51 km/h" (?)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Res čuden podatek, se pa zna to še spremenit, saj PHEV model pride šele konec leta 2017.

Na papirju je vse top, bo pa zanimivo videti kako bo z zanesljivostjo hibrida, predvsem DI v kombinaciji z agresivnim do 20% hlajenim EGR zna zapacat ventile, pa seveda DCT, ki je vsem novinarjem blazno všeč.