Hadova izkušnja z Oplnom

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Če bi si nabavo Kio Ceed ne bi imel teh težav. Tako pa ma.
tongue-1.gif
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.982
2.270
113
nihče se seveda ne vpraša če je to kar je napisal res...
glede na poznavanje njegovega stila se je zadeva resnično zgodila vendar doma zjutraj na parkir placu zaradi tega ni upal na planiran izlet in ostal doma zdaj pa bi rad iz tega naredil dramo...
drugi scenarij je da je vseeno šel ker se njegovmu zmešal, da ne more na izlet... ampak je bil celo pot posran zato se je odločil mal popljuvat
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.290
7.056
113
Smo se spraševali...preberi celo temo, en kup skeptikov se oglaša in pišemo v tej smeri, da je to pač had in rumen tisk, tako da je treba jemati njegoo zgodbo z rezervo
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.290
7.056
113
Preberi njegov blog, saj ni nič pametnega napisanega, samo natolcevanje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.290
7.056
113
ravno zaradi tega je njegova kredibilnost na ravni gostilniške debate.

Ti si vsaj verodostojen.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
jaz sem verodostojen..kle me zajebavaš.

nisem vedel, da je s hadom tko. ker je dost cenjen v 'neforumskih' debatah. v drugih spet nakladač..ne vem.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.290
7.056
113
ja saj veš kak je alter; na njem je zbrana največja možna stroka v sloveniji

to, kaj se debatira izven "foruma" niti približno ne more biti enako kvalitetu tu
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.202
3.828
113
Citat:
Uporabnik softi pravi:
zakaj ne marata Hada? a je nabijač, lažnjivec, al kaj?

Tip nabija na veliko. Lep primer je pisanje o ravno tem avtu, o katerem je napisal pomoje že ene deset prispevkov.

Recimo tole:

Malo reklame ne škodi:

Citat:
Razmišljanje o življenje je botrovalo odločitvi o novem avtu. Ker nama Opel Tigra služi odlično, je bila prva in hkrati zadnja destinacija, Avtotehna Vis na Celovški, kjer sva imela dobro izkušnjo že pri nakupu Tigre.
Presenečen sem bil nad dejstvom, da berejo fantje iz Avtotehne moj blog in da vedo, ko pridem v salon, da sem jaz had
smile-1.gif

Ermin Kurbegovič, ki je več kot samo prodajalec, zna odlično preceniti človeka, biti nevsiljiv, prisluhniti in šele v končni fazi in s svojim znanjem svetovati in ugoditi željam stranke, nama je naredil odločitev precej lahko.

Preden so dali popust na prepoznavnost je bilo pa takole:

Citat:
Dejstvo je, da se v Sloveniji vozila še vedno prodajajo sama. Kupec, ki pride v salon še vedno ni tretiran kot oseba, ki bo pustila 20 in več tisoč eurov za vozilo, ki ga bo naslednjih par let vozila v isto avtohišo na servise, predvsem pa bo omogočila trgovcu zelo lahek zaslužek pri prodaji novega vozila. Kupec je v večini primerov zgolj nebodigatreba, ki pride v salon in “teži”. O tem sem pisal o zapisu – mystery shopping – izkušnje s prodajalci v avtomobilskih salonih in bil krepko razočaran nad izkušnjo.

Zelo tehničen človek, res pravi ekspert. Ne vem zakaj je potem vzel so to tehniko (kot piše v enem od spodnjih citato). BTW, mislil sem da tako razmišljajo samo ženske.

Citat:
Pri Oplu sem bil v dvomih zaradi barve. Kajti najpomembnejša stvar pri avtomobilu je ravno barva. Svetlo modra barva! Vse ostalo mi je praktično vseeno.

In tak svetuje glede nakupa avta:

Citat:
Ko sem se odločil, da bo naslednji avto, ki ga bom vozil, Astra GTC, sem se odločil, da si vzamem en dan za to, da preverim ponudbe različnih trgovcev za vozilo z isto opremo. Vendar je pri tem potrebno biti pazljiv, saj je cel kup stvari, v njihovih ponudbah, ki mi še sedaj niso povsem jasne.

Hm a ni Opel "one and only"

Citat:
Pred dvema dnevoma, ko sem imel par uric časa, sem se odločil za precej nenavadno zadevo – da preverim v avtomobilskih salonih različnih znamk odzivnost njihovih prodajalcev, oz. da se grem mystery shopping, vendar po svojih pravilih. Na žalost, ali mogoče srečo, ne bom omenjal avtomobilskih salonov z imeni, vendar bo verjetno marsikomu jasno za katere salone se gre. Izkušnje v dveh urah so precej zanimive in odražajo stanje na tem področju, ko si človek želi zapraviti 30.000 eurov in doživi precej zanimive stvari, predvsem pa sem se na koncu “šopinga” počutil precej “nekul” z odnosom nekaterih prodajalcev.

130 ali 150?

Citat:
Glede na to, da mi pri vozilu največ šteje poraba – ja, vseeno mi je za znamko, vseeno mi je za moč, vseeno mi je za to kaj piše na vozilu – je bila izbira vozila 1.7 dizel najbolj primerna. Sicer je bilo precej prepričevanja, da naj vzamem 2.0 dizel različico, ampak hej, pri nas se lahko maksimalno vozimo 130 km/h na avtocesti. To pa tudi 1.7 dizl mlinček zmore, kajne.

Ne kupuj tehnike če je ne znaš uporabljati (in si prelen da bi prebral navodila, ki jih je očitno prvič odprl ko je avto mrknil na avtocesti). Obisk servisa za vklop prostoročnega telefoniranja? Opel se bo moral res zamisliti nad svojimi avtomobili.

Citat:
Vozilo je zelo prijetno in udobno za vožnjo, vendar je par stvari, ki me motijo:
vozilo ima “avtomatske” luči, ki same preklapljajo med kratimi in dolgimi, kot se tudi avtomatsko prižigajo – v tunelih se lučke prižgejo po kakšni sekundi, ki že voziš v tunelu, oz. ponoči na ovinkasti cesti včasih preklopijo iz dolgih na kratke zelo počasi! Vem, obstaja ročna kontrola, ampak če je že ta “feature”, potem naj deluje!
ker sem očitno bil varčen in nisem kupil zadnjih led luči, je problem pri dnevni vožnji, ko so spredaj prižgane “ene lučke”, zadaj pa nič ne gori. Sicer mi je tole precej sporno in nesmiselno, ampak tako kot za naslednjo alinejo, bom moral it na servis
bluetooth prostoročno telefoniranje – ker sem naročil večji zaslon, oz. radio v vozilu, do sedaj še nisem ugotovil, kako se prižge prostoročno telefoniranje. V bistvu te funkcionalnosti niti ne potrebujem, ker skoraj nič več ne telefoniram. Ampak vseeno bo treba enkrat it na servis, da mi to razložijo.
tuljenje v vozilu – vse piska – nikoli več vozila s senzorji (ja, lahko jih izklopim), ki piska ko manevriraš na parkingu. Če sem lahko živel brez tega dolgih 18 let, bi verjetno tudi še sedaj. Predvsem pa pogrešam funkcijo, s katero ugasnem piskanje, če se ne “pripasam” v vozilu
avtomatska ročna zavora, ki za par sekund zadrži vozilo, da ne pobegne nazaj. Odlična stvar, vendar včasih zelo moteča – sploh ko se gre za par centimetrov naprej in nazaj in moraš čakati, da zavora sama po sebi popusti, ker če bi dodal gas, se mogoče ne bi končalo najboljše

Očitno lahko temu prodajalci uturijo kar hočejo:

Citat:
priznam, zame je avto zgolj in samo prevozno sredstvo iz točke A do točke B. In nikoli nisem imel fetiša, oz. sploh interesa vedeti vsega o avtomobilu. In to se pozna tudi ko kupujem vozilu, oz. ko ugotovim, da niti ne vem kaj vse sem naročil.

Potem pa še glede vožnje:

Citat:
Sobota. Vožnja z Astro GTC proti Benetkam (vozilo ima prevoženih 12.000 kilometrov in je bilo te dni staro 3 mesece) po avtocesti. Zaradi prehitevanja sem prekoračil dovoljeno hitrost in peljal okoli 150 km/h po prehitevalnem pasu mimo skupine tovornjakov. Ker sem navajen prehitevati z višjo hitrostjo in potem vključitve nazaj na vozni pas, me je presenetilo, ko je avto v trenutku izgubil hitrost – jeap, velika škatla in se dejstvo, če ti “nekaj odvzame” plin, precej pozna.

In pa tole:

Citat:
Ko sem par metrov za Audijem, le ta nenadoma precej sunkovito zavije na prehitevalni pas. V tistem trenutku reagiram nagonsko in ne razmišljam. Do konca udarim po zavori, kar se takoj pozna pri zanašanju avtomobila in čas začne dobivati drugo razsežnost. Ko vidim, da me nese proti ograji, sučem volan, da bi popravil smer vožnje. In v tistem trenutku z delčkom očesa opazim, da je Audi oddaljen vsega nekaj 10cm. Potegnem še ročno zavoro in čutim bolečino v prsih, ko se varnosti pas zažre v meso.

Potegnem še ročno zavoro
bonk.gif


Naprej:

Citat:
Obstanem na prehitevalnem pasu avtoceste in prižgem vse štiri smerokaze, ko opazim, da se Audi z zmanjšano hitrostjo pelje naprej. Tresem se. Ne razmišljam ravno najbolj prisebno, zato odprem okna. Na srečo je bila avtocesta povsem prazna, da ni prišlo do naleta.

Had interceptor (presretač, hehe):

Citat:
Odločim se, da ga na vsak način ustavim. Ker je bilo njegovo vijuganje v predoru precej samomorilsko dejanje in število mrtvih na naših cestah je vsak dan večje, sem ga pred koncem predora, ko je bila za njim že precejšnja kolona, prehitel. Zapeljal sem pred njega z vklopljenimi smerokazi in tokrat me je očitno razumel. Pričakoval sem, da bo ustavil. Vendar je odpeljal mimo in zavijal proti Trojanam. Ali naj grem za njim ali naj se odpeljem domov? Odločitev je bila preprosta. Grem za njim.

In tega je še precej...

Saj ne rečem, kakšno zadevo ima prav, ampak vseeno se vidi zakaj ljudje o njem mislijo kar si mislijo (kot je razvidno tudi tukaj gor).

Sicer pa glede na to da je bil včasih dokaj aktiven tukaj gor ne dvomim da ima še vedno tukaj kje kakšnega alterja...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
ok. model opisuje svoje izkušnje.
prodajalci so tepci. k ugotovijo, da si an netu, so prijazni. a je lagal?
govori o tem in onem, malce začini. z blogom kaj zasluži, predvsem pa na povsem poljuden način razlaga o vsakodnevnih tegobah in težavah.

zanimivo je brati kako se zadeve, odnos spremeni, ko vidiš kdo in kaka moč stoji pred teboj. in to so dejstva, ki jih skozi zgodbice razlaga.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.202
3.828
113
Citat:
S povišanim tonom vprašam gospoda, če se mu zdi moje življenje res tako malo vredno, da se je odločil, da mi ga na avtocesti odvzame, ker ima pač močnejši avto in ker si lahko privošči da vozi “mrtvo pijan”.
Gleda me začudeno in poskuša spregovoriti. Besed ni. Je samo momljanje in globoko dihanje.
Še enkrat ponovim vprašanje, ali mu je res vseeno, če bi me ubil na avtocesti?
Tokrat me pogleda in v njegovih rdečih očeh vidim, da me ne razume. Še enkrat mu povem, kaj se je zgodilo na avtocesti in takrat spregovori:”A to sem bil jaz? Nisem bil! Jaz letno delam po 200.000km in sem vedno pazljiv!”

blah blah blah....

Citat:
Pogleda me in se mi še enkrat opraviči. Ko se odpeljem s Twingom, se začnem močno tresti. Strah prihaja za menoj in misel, da bi me nekdo umoril na avtocesti, ni prijetna.

Skratka, ni ga focnil, oni ga pa tudi ni (ker je bil preveč pijan).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.302
1.925
113
Podobno se je meni zgodilo z Uno-tom..prehitevam kamion (ob. cca. pol štitih že v ponedeljek nma poti domov) ko naenkrat (ravno vzporednoob tovornjaku) se začne avto prisilno ustavljat - lučk seveda nobenih, ker jih ni imel, volan trd (ker itak ni imel serva), gad do daske a ga je dušilo...tovornjak me prehiti nazaj, jaz se umaknem na odstavni pas...in zgoržen ugotovim da sem ostal brez bencina - zajebal me je Fiat, ker mi je kazal, daje goriva še črtico in pol nad nulo (Stoenko si lahko vozil še cca. črtico in pol pod nulo!).

Imel je a prevoženih kakih 180.000 km kar mi v tistem trenutku ni dosti pomagalo. Moral sem peš do črpalke (k sreči 20 minut hoda v eno smer).

Drama. Pa še ful zaspan sem bil.