Garancija na zamenjani izdelek?

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.128
3.997
113
Če kaj od zadnjega leti name: Mimovrste ima na svojih straneh navodila kaj in kako v primeru servisa, garancije, stvarne napake,... Jaz sem se samo navodil držal, zato me je tudi jezilo, da je servis oz. dobavitelj izdal dokument za zamenjavo oni pa (kao) niso imeli na zalogi.

Mimogrede, če koga zanima insajderska iz Mimovrste: cene spreminjajo 2X dnevno - tako mi je rekla deklica v MB.
Proti Autodocu so Amaterji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

tomi

Guru
1. sep 2007
18.410
9.733
113
40
MB
Če kaj od zadnjega leti name: Mimovrste ima na svojih straneh navodila kaj in kako v primeru servisa, garancije, stvarne napake,... Jaz sem se samo navodil držal, zato me je tudi jezilo, da je servis oz. dobavitelj izdal dokument za zamenjavo oni pa (kao) niso imeli na zalogi.

Mimogrede, če koga zanima insajderska iz Mimovrste: cene spreminjajo 2X dnevno - tako mi je rekla deklica v MB.
Ni letelo na tebe.

trgovci se vedno asistirajo pri teh zadevah v 99% ceprav jim ni treba.

smesno je pac brat kak je prodajalec kriv ker noce zamenjat aparata, ceprav ni on ampak pooblascen servis dal izjavo o nepopravljivosti izdelka :D In podobne
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

gr69

Guru
15. dec 2009
11.550
2.606
113
še v SLO - ampak komaj
Daj si pogled ZVPOT-1 od 71. člena naprej.

Avtor ni uveljavljal garancijo, ampak jamstvo - in tu lepo prodajalec odgovorja.
Celo tako je, da bi kupec v skrajnem primeru lahko celo zahteval povrnitev škode - recimo strošek izpada dohodka zaradi nezmožnosti oddaje, ker ni mogel oddajati, ker ni štedilnika (ja vem - precej za raztegnjena zahteva in verjetno nerealna, ker prodajalca ščiti ZVPOT-1 pred takimi nerazumnimi zahtevami).
Zahteva po zamenjavi za enak izdelek, pa čeprav je ta v prodaji po višji ceni, je popolnoma legitimen.
V “urejeni EU” se ravno zaradi tega (naša zakonodaja je končno skladna z EU) ne spuščajo v debate in “takoj” ponudijo zamenjavo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

tomi

Guru
1. sep 2007
18.410
9.733
113
40
MB
Daj si pogled ZVPOT-1 od 71. člena naprej.

Avtor ni uveljavljal garancijo, ampak jamstvo - in tu lepo prodajalec odgovorja.
Celo tako je, da bi kupec v skrajnem primeru lahko celo zahteval povrnitev škode - recimo strošek izpada dohodka zaradi nezmožnosti oddaje, ker ni mogel oddajati, ker ni štedilnika (ja vem - precej za raztegnjena zahteva in verjetno nerealna, ker prodajalca ščiti ZVPOT-1 pred takimi nerazumnimi zahtevami).
Zahteva po zamenjavi za enak izdelek, pa čeprav je ta v prodaji po višji ceni, je popolnoma legitimen.
V “urejeni EU” se ravno zaradi tega (naša zakonodaja je končno skladna z EU) ne spuščajo v debate in “takoj” ponudijo zamenjavo.
Ja samo pri nas pa ko bo ugotovitev ugodna za stranko bi resitev takoj, se pravi da lahko kar trgovec odloci, ko pa se stranka boji da ne bo ugodno za njo pa se z lahkoto pocaka par dni da pooblascen serviser poda svoje ugotovitve :D Oz v tem primeru pa je trgovec itak glup pa more bit tiho.

vglavnem, balkan, na obeh straneh.