Garancija na zamenjani izdelek?

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.295
4.114
113
Če kaj od zadnjega leti name: Mimovrste ima na svojih straneh navodila kaj in kako v primeru servisa, garancije, stvarne napake,... Jaz sem se samo navodil držal, zato me je tudi jezilo, da je servis oz. dobavitelj izdal dokument za zamenjavo oni pa (kao) niso imeli na zalogi.

Mimogrede, če koga zanima insajderska iz Mimovrste: cene spreminjajo 2X dnevno - tako mi je rekla deklica v MB.
Proti Autodocu so Amaterji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

tomi

Guru
1. sep 2007
18.592
9.812
113
40
MB
Če kaj od zadnjega leti name: Mimovrste ima na svojih straneh navodila kaj in kako v primeru servisa, garancije, stvarne napake,... Jaz sem se samo navodil držal, zato me je tudi jezilo, da je servis oz. dobavitelj izdal dokument za zamenjavo oni pa (kao) niso imeli na zalogi.

Mimogrede, če koga zanima insajderska iz Mimovrste: cene spreminjajo 2X dnevno - tako mi je rekla deklica v MB.
Ni letelo na tebe.

trgovci se vedno asistirajo pri teh zadevah v 99% ceprav jim ni treba.

smesno je pac brat kak je prodajalec kriv ker noce zamenjat aparata, ceprav ni on ampak pooblascen servis dal izjavo o nepopravljivosti izdelka :D In podobne
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

gr69

Guru
15. dec 2009
11.576
2.627
113
še v SLO - ampak komaj
Daj si pogled ZVPOT-1 od 71. člena naprej.

Avtor ni uveljavljal garancijo, ampak jamstvo - in tu lepo prodajalec odgovorja.
Celo tako je, da bi kupec v skrajnem primeru lahko celo zahteval povrnitev škode - recimo strošek izpada dohodka zaradi nezmožnosti oddaje, ker ni mogel oddajati, ker ni štedilnika (ja vem - precej za raztegnjena zahteva in verjetno nerealna, ker prodajalca ščiti ZVPOT-1 pred takimi nerazumnimi zahtevami).
Zahteva po zamenjavi za enak izdelek, pa čeprav je ta v prodaji po višji ceni, je popolnoma legitimen.
V “urejeni EU” se ravno zaradi tega (naša zakonodaja je končno skladna z EU) ne spuščajo v debate in “takoj” ponudijo zamenjavo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.229
2.507
113
Jaz sem uveljavljal stvarno napako - manjkajoč del pečice. Pečice sploh še nismo nikoli uporabljali.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.592
9.812
113
40
MB
Daj si pogled ZVPOT-1 od 71. člena naprej.

Avtor ni uveljavljal garancijo, ampak jamstvo - in tu lepo prodajalec odgovorja.
Celo tako je, da bi kupec v skrajnem primeru lahko celo zahteval povrnitev škode - recimo strošek izpada dohodka zaradi nezmožnosti oddaje, ker ni mogel oddajati, ker ni štedilnika (ja vem - precej za raztegnjena zahteva in verjetno nerealna, ker prodajalca ščiti ZVPOT-1 pred takimi nerazumnimi zahtevami).
Zahteva po zamenjavi za enak izdelek, pa čeprav je ta v prodaji po višji ceni, je popolnoma legitimen.
V “urejeni EU” se ravno zaradi tega (naša zakonodaja je končno skladna z EU) ne spuščajo v debate in “takoj” ponudijo zamenjavo.
Ja samo pri nas pa ko bo ugotovitev ugodna za stranko bi resitev takoj, se pravi da lahko kar trgovec odloci, ko pa se stranka boji da ne bo ugodno za njo pa se z lahkoto pocaka par dni da pooblascen serviser poda svoje ugotovitve :D Oz v tem primeru pa je trgovec itak glup pa more bit tiho.

vglavnem, balkan, na obeh straneh.
 

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.174
483
83
Jaz imam pa dobro izkušnjo z decathlonom.
Na strešnem šotoru manjša luknjica.
pošljem email, slike...
A: ja lahko pošljete šotor nazaj.
B: WTF?? Mah ne, da se mi zdej še s tem zajebavat... Mi lahko date kak dobropis pa kako fliko?
A: Lahko 50eur pa neke grde modre flike.
B: Flike mi niso všeč, lahko 100eur?
A: Lahko, povejte trr.

Flike prozorne sem pa na aliju dobil:)
 
  • Haha
Reactions: Samo Svoj

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.719
6.726
113
pri taščici
Imam tudi sam eno "situacijo":

Žena si je zaželela novih kuhinjskih stolov. Imela je nekaj "pogojev", da bo pač nekako šlo zraven sedežne (barva/material in podnožje). Najde ene primerne v Rutarju. Redna cena slabih 300eur/kos. Naročimo.

Po dobavi pa:
- 3 kovinska podnožja imajo globoke rise
- stoli niso enake višine (2cm med enim in drugim)
- blago v šivu na 2 stolih "pretegnjeno", toliko, da je struktura deformirana

Reklamacija, kjer so priznali menjavo vseh 4 stolov.
Naročijo, pridejo in sestavijo.

Na novih stolih še slabše:
- 1 podnožje barva ni "fiksirana" (prašno lakiranje in lahko obrišeš z roko)
- višina stolov ni enaka
- stoli se "zibajo", ker noge niso enako dolgo

Reklamacija reklamacije, kjer zahtevam znižanje kupnine (bom sam uredil težave s kovinskimi deli).

Dobim pa rešitev "vrnite v trgovino, mi pa vam vrnemo denar". Kar mi seveda ne ustreza in sem zavrnil. Stoli bi načeloma bili OK, če bi odpravili težave in pa konec koncev en kup potov in pisarjenja sem imel zaradi tega. Bi tudi pogoltnil napake in jih popravil, ampak ne, ko govorimo o stolu s ceno 300EUR!

Kam je šla kvaliteta zadnje čase... Ali pa sem jaz vedno bolj čuden, ker gledam takšne malenkosti...
Si ze vzel najcenejse. Bi rekel sad
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.719
6.726
113
pri taščici
Moja izkušnja, morda smo že o tem pisali. Kupil v Nemčiji Grohe armaturo, cel sistem v rangu 1000+€. Garancija 5 let. Po kakšnem letu problem, kličem tukaj servis, skeniram račun, pošljem, človek pride in s seboj prinese cel nov sistem pa čeprav bi šlo menjati samo del. Ker sem imel občutek da se bo zadeva ponavljala (pač konstrukcijski feler) sem ga vprašal kako je zdaj to, ali imam z delovnim nalogom zopet 5 letno garancijo na celotno armaturo glede na to da je bila CELA zamenjana in je bil odgovor da ne, da je še 3,5 leta preostanka garancije. Torej...?
Strosek amortizacije pipe 200€/leto
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.601
1.206
113
Celje
Imam tudi sam eno "situacijo":

Žena si je zaželela novih kuhinjskih stolov. Imela je nekaj "pogojev", da bo pač nekako šlo zraven sedežne (barva/material in podnožje). Najde ene primerne v Rutarju. Redna cena slabih 300eur/kos. Naročimo.

Po dobavi pa:
- 3 kovinska podnožja imajo globoke rise
- stoli niso enake višine (2cm med enim in drugim)
- blago v šivu na 2 stolih "pretegnjeno", toliko, da je struktura deformirana

Reklamacija, kjer so priznali menjavo vseh 4 stolov.
Naročijo, pridejo in sestavijo.

Na novih stolih še slabše:
- 1 podnožje barva ni "fiksirana" (prašno lakiranje in lahko obrišeš z roko)
- višina stolov ni enaka
- stoli se "zibajo", ker noge niso enako dolgo

Reklamacija reklamacije, kjer zahtevam znižanje kupnine (bom sam uredil težave s kovinskimi deli).

Dobim pa rešitev "vrnite v trgovino, mi pa vam vrnemo denar". Kar mi seveda ne ustreza in sem zavrnil. Stoli bi načeloma bili OK, če bi odpravili težave in pa konec koncev en kup potov in pisarjenja sem imel zaradi tega. Bi tudi pogoltnil napake in jih popravil, ampak ne, ko govorimo o stolu s ceno 300EUR!

Kam je šla kvaliteta zadnje čase... Ali pa sem jaz vedno bolj čuden, ker gledam takšne malenkosti...
Je pošteno, da napišem še zaključek zgodbe.

Po klicu ne oddelek reklamacij, smo se dogovorili, da bodo poskusili urediti znižanje kupnine.
In dejansko smo "prišli skupaj" za znesek, ki sem ga predlagal in je bil zame sprejemljiv. Razliko so mi vrnili na TR.

V glavnem kvaliteta vs. redna cena je zame še vedno nesprejemljiva kar se tiče Rutarja.
Je bil pa postopek reševanja reklamacije NAD VSEMI pričakovanji. Zelo prijazni, odzivni, brez nepotrebnega kompliciranja in nekako sem dobil občutek, da se je zaposlena trudila, da bi ustregla mojim željam. Na koncu sem kljub vsemu zadovoljen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano

pipo

Majstr
19. mar 2008
932
444
63
Je to zdaj nova zadeva, da če kupiš v fizični trg. slušalke (pa še par ostalih higiensko spornih gadgetov) , da jih ne moreš več zamenjat ?

Izkušnje iz prve roke in drobni tisk big banga. (če ga je kdo prebral).