Hadova izkušnja z Oplnom

Group_Therapy

Dvojček št. 2
18. jul 2007
7.339
1
38
Imam občutek, da bi se ta tema precej drugače odvila, če bi namesto HAD pisalo Janez Novak oz. karkoli drugega
grin1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.294
7.058
113
Vsekakor.

Bi pa se odvila enako, če bi bil članek objavljen v Lady.

Yellow press.
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.573
940
113
Verjamem, da je neprijetno, če se ti kaj takega zgodi. Sploh pa, če ne veš, da to sploh obstaja (še mene je presenetilo, pa sem zelo na tekočem glede Opla). Jst se ob enkratnem opozorilu še ne bi toliko zgražal, bolj bi se, če bi se to večkrat dogajalo.

Ko pa bereš komentarje pod zapisom, se pa tud vprašaš, kdo je fu**en.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.294
7.058
113
Kul, ampak sam avtor piše:

Zaradi prehitevanja sem prekoračil dovoljeno hitrost in peljal okoli 150 km/h po prehitevalnem pasu mimo skupine tovornjakov.

Izpostavim: prekoračil dovoljeno hitrost
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.139
14
38
Blog je bolj rumen od rumene, napaka se ne bi smela zgoditi a se je kot se dogajajo napake pri drugih znamkah, kriticne situacije v njegovem primeru zame ni bilo, vsaj tako razumn clovek bere zapis, vse ostalo je za spam koticek!
 

miha123

Pripravnik
30. nov 2010
286
7
18
Ravno zaradi takih in podobnih izkušnjah s Opli (tudi v familiji in pri raznih znancih/prijateljih) bi bil jaz pazljiv pri Amperi:)
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Vseeno je ali je blog rumen, vijoličen ali kodrlajsast. To kar se je naredilo z avtom (kar je Roni tudi slikal) nima opravičila... Pa naj se vozi 50, 100 ali 150 km/h. Ne more se elektroniki toliko sfuzlati, da ti po 2 urah vožnje javi nekaj v stilu avto ukraden (piratska verzija SW), onemogočiti vse funkcije (elektrika, varnostna pomagala, servo sistem) in čao.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Ok, ampak tako invaziven sistem... če je že tako pameten, da ve da je ukraden, naj vsaj počaka da ima avto primerno majhno hitrost ali celo ko stoji. Take male finese se mi zdi, da Oplu niso nikoli šle od rok.
Ne razumete sistema.
Oplov sistem proti kraji avtomobila je tako izpopolnjen, da se aktivira šele takrat, ko vozilo preseže najvišjo dovoljeno hitrost, saj avto predvideva, da želijo avtomobilski tatovi pobegniti, zato iz varnostnih razlogov odvzame plin. Če bi voznik vozil skladno s cestnoprometnimi predpisi, potem očitno nima slabe vesti in avto očitno ni ukraden.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Vseeno je ali je blog rumen, vijoličen ali kodrlajsast. To kar se je naredilo z avtom (kar je Roni tudi slikal) nima opravičila... Pa naj se vozi 50, 100 ali 150 km/h. Ne more se elektroniki toliko sfuzlati, da ti po 2 urah vožnje javi nekaj v stilu avto ukraden (piratska verzija SW), onemogočiti vse funkcije (elektrika, varnostna pomagala, servo sistem) in čao.

Kaj pa če je stal?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
IMHO, to je isto kot v štosu če bi M$ delal avtomobile... General Engine Fault, BSOD na info zaslonu.
Včasih smo se temu režali, no OPEL je to očitno uspešno implementiral...

Mogoče bi moral HAD pa samo okna zapreti in ponovno odpreti?
evil.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Vseeno je ali je blog rumen, vijoličen ali kodrlajsast. To kar se je naredilo z avtom (kar je Roni tudi slikal) nima opravičila... Pa naj se vozi 50, 100 ali 150 km/h. Ne more se elektroniki toliko sfuzlati, da ti po 2 urah vožnje javi nekaj v stilu avto ukraden (piratska verzija SW), onemogočiti vse funkcije (elektrika, varnostna pomagala, servo sistem) in čao.

Ne boš verjel, vendar ob večji okvari, je tudi pri drugih znamkah elektronika sprogramirana na točno isti način - ugasni vsa elektronska pomagala za katera imaš indikacijo, da so okvarjena ali pa ne veš, če še vedno pravilno delujejo.

Pri njemu je definitivno prišlo do neke električne napake. Zakaj, je pa drugo vprašanje. A je to kul pri relativno novem avtu, tudi lahko debatiramo. Same elektronske komponente so pa naredile to, kar so programirane. Ko odpove nadzor, se sistemi ugasnejo, oz gredo v limp mode. Sam napis na ekranu pa je lahko prekleto varljiv. Praviloma pravo napako najde šele pameten mehankar, ki prebere kodo napake in preštudira zadeve.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.294
7.058
113
V kolikor je sistem res takšen, bi ga lahko malce izpopolnici, avto bi lahko nadzorovano zgubljal hitrost, saj lahko da jo je, pa had to sploh ni opazil.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Če elektronika nima več nadzora, ker se ji je sfuzlalo, je konec. Najbolj varno je, da se sistemi preprosto izklopijo.
wink-1.gif

Ali pa bi pa raje rad, da kak ESP pri 150 zategne zavoro na zadnjem desnem kolesu, ker se je elektroniki sfuzlalo?
smile-1.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
zakaj ste tok nastrojeni proti hadu. kaj vam je naredil.

in taka napaka je katastrofa. odpove servo, žmigavci, vse..probite enkrat-..zdej je odpovedu na ac, na ravnini. kaj pa če bi zadeva odpovedala na dinamični vožnji čez ovinke..z vršiča dol...amerika
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Vseeno je ali je blog rumen, vijoličen ali kodrlajsast. To kar se je naredilo z avtom (kar je Roni tudi slikal) nima opravičila... Pa naj se vozi 50, 100 ali 150 km/h. Ne more se elektroniki toliko sfuzlati, da ti po 2 urah vožnje javi nekaj v stilu avto ukraden (piratska verzija SW), onemogočiti vse funkcije (elektrika, varnostna pomagala, servo sistem) in čao.

Ne boš verjel, vendar ob večji okvari, je tudi pri drugih znamkah elektronika sprogramirana na točno isti način - ugasni vsa elektronska pomagala za katera imaš indikacijo, da so okvarjena ali pa ne veš, če še vedno pravilno delujejo.

Pri njemu je definitivno prišlo do neke električne napake. Zakaj, je pa drugo vprašanje. A je to kul pri relativno novem avtu, tudi lahko debatiramo. Same elektronske komponente so pa naredile to, kar so programirane. Ko odpove nadzor, se sistemi ugasnejo, oz gredo v limp mode. Sam napis na ekranu pa je lahko prekleto varljiv. Praviloma pravo napako najde šele pameten mehankar, ki prebere kodo napake in preštudira zadeve.
Ni res. Ne govori na pamet.

Od sistema do sistema so velike razlike, kako reagirati v primeru napake. Najbolj konzervativen v tem smislu je airbag sistem, daleč na zadnjem mestu pa je krmilna enota motorne elektronike, ki praktično nikoli ne ugasne zadev ampak kvečjemu omeji delovanje. Oboje je tako narejeno iz enega samega razloga - varnost. Ne glede na vrsto napake, ki jo katerakoli izmed krmilnih enot zazna, more biti omogočena varna zaustavitev vozila. To je temeljni princip pri snovanju elektronskih krmilnih enot v osebnih vozilih.

To, kar se je temu človeku zgodilo (če je res), je nedopustno. Nikakor se tak sistem ne bi smel vključiti med vožnjo in reagirati tako, da ugasne motor. To je definitivno. Se pa sprašujem, za kakšen sistem sploh gre, ker kaj takega še nisem videl nikjer ...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.547
5.096
113
Citat:
Uporabnik softi pravi:
zakaj ste tok nastrojeni proti hadu. kaj vam je naredil.

in taka napaka je katastrofa. odpove servo, žmigavci, vse..probite enkrat-..zdej je odpovedu na ac, na ravnini. kaj pa če bi zadeva odpovedala na dinamični vožnji čez ovinke..z vršiča dol...amerika
Kolikor sem slišal iz izkušenj drugih, so simptomi dokaj podobni kot pri tistih, ki so doživeli, da se jim je do konca spraznil akumulator ali je bil kje slab stik. Tako da se je hadu verjetno zgodila napaka povezana s tem. Dvomim, da ima kaka tovarna tak varnostni sistem, da avto ugasne med vožnjo. Možno je tudi, da crkne kak senzor in sploh ne zaznava ključa. Če ključ med vožnjo obrnemo, pa je že yugo brez elektronike ugasnil...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.667
224
63
42
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
kzs ... madonca, eni ste tako pametni, a to boli, če si tako pameten?
bonk.gif


on topic - pa se postavimo v nekoliko drugačnejšo situacijo. se pelješ po naselju, 50 km/h, kot je omejitev. in se približuješ prehodu za pešce, kjer pešci prečkajo prehod. želiš zavirati, a glej ga zlomka, celoten sistem odpove, tako kot Hadu. izgubiš zavore, servo, vse gre ... lahko samo upaš, da se bo avto nekako ustavil do prehoda in da ne bo masakra ... in kaj takega se ti med vožnjo ne sme zgodit. NE SME!! okej? pa naj bo to Opel, Audi al pa Dacia. ne sme. pa lahko vi še kako tupoglavite in pametujete, da to ni nič takega ...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.515
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ne boš verjel, vendar ob večji okvari, je tudi pri drugih znamkah elektronika sprogramirana na točno isti način - ugasni vsa elektronska pomagala za katera imaš indikacijo, da so okvarjena ali pa ne veš, če še vedno pravilno delujejo.

Pri njemu je definitivno prišlo do neke električne napake. Zakaj, je pa drugo vprašanje. A je to kul pri relativno novem avtu, tudi lahko debatiramo. Same elektronske komponente so pa naredile to, kar so programirane. Ko odpove nadzor, se sistemi ugasnejo, oz gredo v limp mode. Sam napis na ekranu pa je lahko prekleto varljiv. Praviloma pravo napako najde šele pameten mehankar, ki prebere kodo napake in preštudira zadeve.

Ampak vsi stirje zmigavci bi morali delati ... sploh v takem primeru, ko kaj crkne ...