Če hoče velik prtljažnik lahko pogleda Doblo-ja, ki ima 750 litrov ali podaljšani 1050 litrov.
LP Sandi
LP Sandi
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
A ves o cem se pogovarjamo?
Motorjih brez turbine in 100+ konjev na liter.
Imas kasnega v rokavu. S turbinami jih je bilo precej, vsi bolj ali manj potrebni pogostega vzdrzevanja.
Citat:
Uporabnik Peror pravi:
Saj sem napisal, da potem rajši vzamem C4. Ni treba dajat takih komentarjev, 10 strani pa tema, pa nočeš zastopit, da ne bom kkupoval letnika po 2010. Pa koliko je od berlinkota kufer večji v primerjavi z alteo? Razen, da lahko naložiš v višino?
Po mojih izkušnjah je v povprečju zadeva prej takšna:Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Če zanemarimo nacionalni šport goljufanje = vrtenje števcev me zanima kaj je generalno narobe z vozili iz uvoza? Nemški trg je velik in najdejo se dobri avtomobili, je pa treba bit realen - nema đabe ni kod stare babe!
Aja še to, razen nekaj modelov Renoja in nekaj že skoraj starodobnikov, so VSI v Sloveniji registrirani avti iz uvoza.
Saj ne vem kaj je boljše, kupit nov avto iz salona, kjer obstaja možnost, da je padel s šleperja, al pa ga je toča na tovarniškem parkirišču stolkla, pa so ga porihtali, ali pa kupit 3 leta starega iz poslovnega najema s 150.000 prevoženimi (na števcu pa 77.777). Kar ne veš ne boli!
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
Ce bi kupoval iz tujine, ga bi sel sam iskati.