Enoprostorec za cca. 10.000 EUR

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Downsizing nam je vsem v pogubo.
wink-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Downsizing nam je vsem v pogubo.
wink-1.gif
Jaz z zanimanjem spremljam, kaj bo prišlo ven s Fordovimi 1.0 EcoBoost motorji s 125KM tekom let. Če bo tole delovalo brez težav, kapo dol. Takšno moč na liter prostornine so imeli 10 let nazaj Ferrariji in podobni avtomobili.
Tudi Mercedesov 2.0 motor iz A 45 AMG bo zanimivo spremljat.
Ja, naslednja leta bodo pestra.
cheer.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.714
113
pri taščici
Ja, ampak so ze takrat morali imeti ferrariji polze da so to od sebe spravili. Dvomim da je šlo brez njih. N/A motorjev ni veliko na cestah s 125 konji na liter. Okoli 100 se jih spomnim nekaj. Vecina je imela itak od 60-80 (8v-16v)
 
Nazadnje urejeno:

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
S2000 je blizu...240 iz 2 litrov
wink-1.gif

ja, tudi novi vw dizli imajo pri 2.0l motorjih ze 260KM, ampak kaj pomaga, ce ni karizme. recimo letnik 78, ferrari, 2.0 turbo motor, 240KM, gas na zajlo, fergazer, zaug, direkten volan, obcutek na riti v ovinku...ze pri petki turbo (reno) je bil obcutek fenomenalen, danasnja smartphone generacija pa ne ve kaj zamuja. pa v kabini je pri priganjanju zmeraj smrdelo po bencinu...
tongue-1.gif


 

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
Bo pač 1.6, kaj naj zdaj nardim. 1.9 starega 3 leta več pač ne bom vzemal. 2.0 so vsi uvoženi, razen mislim na avto delta je eden.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
S2000 je blizu...240 iz 2 litrov
wink-1.gif
So izjeme, ampak te izjeme so bile bolj športni avtomobili, ki so jih običajno (žal ne vedno) vozili tisti, ki so znali s tem delat in tudi ustrezno servisirat.
Pri novih downsizing mlinčkih pa govorimo o popolnoma običajnih avtomobilih s preko 100 KM/liter in turbinco. In ti avti se bodo uporabljali tudi za jajcanje po mestu in seveda bodo imeli večinoma voznike, ki še nikoli niso slišali za turbino. Najbolj nadobudni bodo tudi zelo veselo vrteli do konca mrzel motor, itd. Potem dodaj še dejstvo, da so pri taki moči na liter prostornine materiali že zelo blizu toleranc oz. toleranc morda niti ni več...
Jaz prav z zanimanjem spremljam to sceno, da vidim, kaj bo iz tega nastalo.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.751
5.906
113
Koliko fame o 1,6 motorju. Jaz imam 1,6 bencinca, torej pol manj navora konjev pa tam-tam, le da so ti izmerjeni pri 6000 obratih, ki jih je med vožnjo velikkrat vsaj pol manj. Pa se kljub temu zdaj že 4 članska družina, z polnim kuferamom in Thulejem na strehi, peljemo od Senja čez Velebit proti Žuti lokvi brez vsakega problema, in to celih 10 let. Po avtocesti pa laganih 130 do 140 in to s porabo na tej relaciji malo pod 7l. Pa da zdaj en dizel nebo zmogel tega... Nehajte ga srat. Ob tem se sprašujem kaj delate na cestah, zakaj so tam postavljene omejitve in koliko kazni ste že plačali, če se pod 2.0 motorju ne pogovarjate.

Ena in edina slabost je ta, da si nebi upal s tem avtom peljati počitniške prikolice ali čolna večjega od 3-4m.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.714
113
pri taščici
A ves o cem se pogovarjamo?
Motorjih brez turbine in 100+ konjev na liter.
Imas kasnega v rokavu. S turbinami jih je bilo precej, vsi bolj ali manj potrebni pogostega vzdrzevanja.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.486
113
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Koliko fame o 1,6 motorju. Jaz imam 1,6 bencinca, torej pol manj navora konjev pa tam-tam, le da so ti izmerjeni pri 6000 obratih, ki jih je med vožnjo velikkrat vsaj pol manj. Pa se kljub temu zdaj že 4 članska družina, z polnim kuferamom in Thulejem na strehi, peljemo od Senja čez Velebit proti Žuti lokvi brez vsakega problema, in to celih 10 let. Po avtocesti pa laganih 130 do 140 in to s porabo na tej relaciji malo pod 7l. Pa da zdaj en dizel nebo zmogel tega... Nehajte ga srat. Ob tem se sprašujem kaj delate na cestah, zakaj so tam postavljene omejitve in koliko kazni ste že plačali, če se pod 2.0 motorju ne pogovarjate.

Ena in edina slabost je ta, da si nebi upal s tem avtom peljati počitniške prikolice ali čolna večjega od 3-4m.

Pod 2.0 v enoprostorcu, če si razumel? Al mogoče nisi.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.486
113
Citat:
Uporabnik Peror pravi:
Bo pač 1.6, kaj naj zdaj nardim. 1.9 starega 3 leta več pač ne bom vzemal. 2.0 so vsi uvoženi, razen mislim na avto delta je eden.
Mal počakaj, al se pa po kaki drugi znamki ozri. Vem, problem je, ker v Sloveniji velja prepričanje, kot ga je napisal Tomi, da smo ljudje, ki izbiramo primerno dimenzionirano motorizacijo svojemu avtu pač dirkači in se ne bom spustil na njegov nivo in njega označil za mečkača. Dirkač sem lahko z 1,4 motorjem komot. v kakem manjšem avtu, v enoprostorcu pa tudi z 2.0 motorjem bolj težko.

Ti je nekdo lepo napisal, da je 1,6 motor v Touranu bolj kot ne srednja žalost in podobno je v Altei XL. Odločitev je pa seveda tvoja.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.751
5.906
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Koliko fame o 1,6 motorju. Jaz imam 1,6 bencinca, torej pol manj navora konjev pa tam-tam, le da so ti izmerjeni pri 6000 obratih, ki jih je med vožnjo velikkrat vsaj pol manj. Pa se kljub temu zdaj že 4 članska družina, z polnim kuferamom in Thulejem na strehi, peljemo od Senja čez Velebit proti Žuti lokvi brez vsakega problema, in to celih 10 let. Po avtocesti pa laganih 130 do 140 in to s porabo na tej relaciji malo pod 7l. Pa da zdaj en dizel nebo zmogel tega... Nehajte ga srat. Ob tem se sprašujem kaj delate na cestah, zakaj so tam postavljene omejitve in koliko kazni ste že plačali, če se pod 2.0 motorju ne pogovarjate.

Ena in edina slabost je ta, da si nebi upal s tem avtom peljati počitniške prikolice ali čolna večjega od 3-4m.

Pod 2.0 v enoprostorcu, če si razumel? Al mogoče nisi.

No pa primerjajmo:
Opel Astra 1,6 1265kg
Seat Altea XL 1,6tdi 1359kg

Torej je razlike borih 94kg. A misliš da razlika turbodizel-atmosferski bencinc teh 94 kilogramov nebi pokrila?

EDIT:
Zajebal sem... gledal sem bencinsko Alteo in ne dizla. Dizel 1,6 tehta 1480kg. Tako je razlike napram moji "žica+pleh" že 215kg.
shocked-1.gif

Se strinjam to je pa že nekaj.

OFF: Pismo zakaj je razlika med bencinkim atvtom in dizlom pri enaki prostornini 120kg...
 
Nazadnje urejeno: