Elektricni nateg

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
Ampera se meni zdi edina res uporabna. Ima backup, bencin.
Pri EV je preveč če-jev: ali bo zaparkirana polnilnica, zasedena, pokvarjena, pred tabo 5 avtov, ki čakajo na polnjenje, elektrika bo bistveno dražja, ko se bodo EV dovolj množični, polnjenje je min. 30 min, kar je dosti preveč...
Ekologija pa je itak brez veze, en TAMič, star 30 let let, onesnaži okolje enem dnevu bolj kot jaz v 10 letih...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
Pa dobro... obešate se samo na številke, pri katerih se jasno vidi, da je (namerno) pretiraval (s čimer je jasno zabluzil). Nihče pa ne komentira dejstva, da je ta konkreten avto, ki ga je vozil, izredno nepraktičen že za relativno kratko vožnjo iz Gorenjske regije v Ljubljano (in obratno).
Konkreten avto temu niti ni namenjen (če odštejemo dejstvo, da se ga da med potjo napolniti).
Pribliæno enako, kot bi jaz vzel GT3 RS, se odpeljal 3000 km daleč v sibirijo in pizdil nad porabo in udobjem. Sem 100%, da me nihče ne bi zagovarjal.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
Pa dobro... obešate se samo na številke, pri katerih se jasno vidi, da je (namerno) pretiraval (s čimer je jasno zabluzil). Nihče pa ne komentira dejstva, da je ta konkreten avto, ki ga je vozil, izredno nepraktičen že za relativno kratko vožnjo iz Gorenjske regije v Ljubljano (in obratno).

Tako kot noben ne komentira, da je dizel popolnoma neprimeren za skakanje do trgovine, ogromno kratkih relacij po mestu.
Vsakemu svoje.
Zakaj je pa neprimeren? Jaz na leto na tak način nakleplem 30.000km. Dnevno naredim 100km s 5-10 postanki. Sodoben dizel odlično opravlja to nalogo za manj kot 5eur/100km. Bencinar mi je prej bil 2x tolikšen strošek.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
pa če bo ta Ampera-e koštala 50 jurjev € ... tudi ne bo ravno prav razširjena ... Sicer pa pustimo času čas in komentirajo sedanjo situacijo ne tisto, kar šele (mogoče) prihaja
smile-1.gif
...

V ZDA je cena okol 38k USD (minus subvencije),tako da recimo da bo podobna cena v EUR v Evropi,mogoče kakšnega jurja več...

Ja,dejmo komentirat trenutno situacijo,dajmo vse skritizirat,ker ko pride Ampera na trg,itak ne bo več kaj kritizirat
wink-1.gif
(aja,predraga bo,pa končna hitrost bo slaba,pa premahjen prtljažnik,pa lahko bi imela dosega vsaj 1000 km,kot moj dizel,,,ok,idej za kritiziranje je še miljon...)

Nekje v spominu imam, da je cena za Volt v ZDA precej nizja kot je cena Ampere pri nas (kolikor razumem, naj bi slo za identicna vozila) ... In dvomim, da bo cena Ampere-e pri nas enaka, kot je cena za Bolt v ZDA ...

In komentiramo lahko vse... ali ne? Testiramo tako zelo tezko sami... in moramo verjeti zaenkrat le novinarjem... Realnih uporabnikov se ni...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Konkreten avto temu niti ni namenjen (če odštejemo dejstvo, da se ga da med potjo napolniti).
Pribliæno enako, kot bi jaz vzel GT3 RS, se odpeljal 3000 km daleč v sibirijo in pizdil nad porabo in udobjem. Sem 100%, da me nihče ne bi zagovarjal.

Golf ni primeren za voznjo iz gorenjske do Ljubljane? Ali gre za e-Golf, Golf TDI ali Golf TSI niti ni tako pomembno...
grims-1.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Konkreten avto temu niti ni namenjen (če odštejemo dejstvo, da se ga da med potjo napolniti).
Pribliæno enako, kot bi jaz vzel GT3 RS, se odpeljal 3000 km daleč v sibirijo in pizdil nad porabo in udobjem. Sem 100%, da me nihče ne bi zagovarjal.

Golf ni primeren za voznjo iz gorenjske do Ljubljane? Ali gre za e-Golf, Golf TDI ali Golf TSI niti ni tako pomembno...
grims-1.gif
Golf je zgleda vedno bil namenjen zgolj temu, da sosed ve da ga imaš ... parkiran pred hišo odlično služi svojemu namenu.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik masevc pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:

Nisem proti e vozilom in se zavedam njihovih prednosti, ki izhajajo iz fizikalnih lastnosti elektromotorja - izkoristek, navor, manj gibljivih delov, enostavna implementacija novih tehnologij...
Imajo pa ta vozila eno ogromno hibo - doseg.

Nova Ampera bo imela (realen) doseg 400 kilometrov,kar je 2 do 3-krat več od vsega,kar se danes prodaja na trgu (razen Tesle).
Je 400 km dosega še vedno ogromna hiba?

še enkrat, nikogar ne zagovarjam. V praksi sem zelo za novitete na trgu.
Pa vendar, a je tako težko narediti korektno primerjavo? Pogoje nastavite enako za oba tipa vozil.
Recimo 15000 km/leto, od tega 60% mestna vožnja, 30% primestna, 10% AC.

Porabo primerjanega vozila vzemimo recimo iz spritmonitorja, ostalo pa izračunat.
sem prepričan, da je to že kdo naredil in lahko samo prilepi tu gor.

Za točno ta mix na spritmonitorju ne boš našel dovolj avtov da neko normalno povprečje udariš. Lahko pa nekaj čez prst narediš. Dizel 5 litrov (kar pomeni 5,5€) na sto, električar recimo 16 kWh (kar pomeni recimo 1,5€ na 100). 4€ razlike na 100, 600 na leto. Pa CO2 za 100 km? 5,5 litra je cca 14kg, 16 kWh je cca. 7 Kg. Oziroma na leto ena tona manj z EV.
Koliko je pa katera od teh dveh (ekstremno približnih, da ne bo pomote) pomembna, pa vsak zase presodi, tudi glede na razliko v ceni enako velikega, zmogljivega in opremljenega ICE in EV (ali pa lahko, če mu je to pomenbno, primerja najboolj oskubljene verzije). Enaga odgovora za vse v resnici (razen pri emisijah) ni. Vsaj si mora izračunat, kaj mu paše, glede na to, kaj rabi in kaj si lahko privošči.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Konkreten avto temu niti ni namenjen (če odštejemo dejstvo, da se ga da med potjo napolniti).
Pribliæno enako, kot bi jaz vzel GT3 RS, se odpeljal 3000 km daleč v sibirijo in pizdil nad porabo in udobjem. Sem 100%, da me nihče ne bi zagovarjal.

Golf ni primeren za voznjo iz gorenjske do Ljubljane? Ali gre za e-Golf, Golf TDI ali Golf TSI niti ni tako pomembno...
grims-1.gif

Seveda je pomembno za katerega Golfa gre. Ta, točno dolčen model golfa morda ne (oz je, če ga znaš uporabljat). Saj tudi osnovni TDI ni za dirkat, a ne? Si pač R omisliš v te namene (amapk potem ne pizdiš nad porabo). Vsak ima svoj namen.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Nasteti niso dirkalniki... ampak naj bi bil nek "ljudski voz" ... torej avto za mase... Razlike je le v pogonskem agregatu.

Torej naj bi bilo nekako takole: da je recimo Golf TDI in tudi GOLF TSI namenjen za voznjo v sluzbo in voznjo na relacije (dopust)... Golf R recimo za dirkalisce, e-Golf pa da stoji doma in je namenjen zato, da so sosedje zavistni
hysterical-1.gif
) ...
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
So tudi prednosti EV, vsaj za tiste ki smo s podeželja.
1. Polniš v garaži, bencinska 15km daleč
2. Zjutraj ko je mrzel motor ne vse zasmradiš z bencinom
3. Brez menjalnika, uživanje v vožnji
4. Tiho delovanje, užitek v vožnji
5. Predgrevanje serijsko, zjutraj greš v topel avto

Glavnih 5 prednosti, vsaj zame.
 

2CV

Pripravnik
16. avg 2012
505
12
18
Citat:
Uporabnik Mr_Wolf pravi:
Kakšen užaljen napad na heretika, ki je podvomil v vašo e-religijo.
.
Mah identično kot applovci ali pa tisti, "verniki v UFO žitne kroge", ki so napadli modele, kateri so priznali, da jih delajo.
.
Otroci.

467716-post_slo.gif
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Test oz. blog je navaden zeh......kako ze gre,(prevedeno)..." ni žvečilni za hmm, kmeta)
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
litrov (kar pomeni 5,5€) na sto, električar recimo 16 kWh (kar pomeni recimo 1,5€ na 100). 4€ razlike na 100, 600 na leto

Zdaj pa ti bašeš folk. SAMO, če polniš doma je tako. Na polnilnih postajah bodo zaračunavali energijo + čas polnjenja.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Nasteti niso dirkalniki... ampak naj bi bil nek "ljudski voz" ... torej avto za mase... Razlike je le v pogonskem agregatu.

Torej naj bi bilo nekako takole: da je recimo Golf TDI in tudi GOLF TSI namenjen za voznjo v sluzbo in voznjo na relacije (dopust)... Golf R recimo za dirkalisce, e-Golf pa da stoji doma in je namenjen zato, da so sosedje zavistni
hysterical-1.gif
) ...
Tufi pogonska tehnika določa namen avta, No ja, ne pri nas, kjer se TDIje kupuje za 3 km po mestu delat.
Če si ne moreš privoščit e-golfa za po mestu (ali ti je prvelik), si pa eUp privošči. ALi pa Zoe. Ali pa ...
V vsakem priemru pa povprečni slo commuter z e-Golfom čisot lepo živi, če ga ima doma kje filat. Če ga ne more, EV itak ni zanj.

Vse skupaj ne premeni dejstva, da tip med Kranjem in Bohinjem ali Kranjem in Lj ni bil sposoben najti polnilne postaje (ki bi ga v par minutah rešila "strahu"). In to nenakšen magister in šef faksa. To mi je pri vsem skupaj grozno, ne pa kaj je napisal. Če bi takos stvar napisal Jože z OŠ, ki je v lajfu vozil traktor in Golfa JTD in ki še vedno uporablja GA628, bi mi bilo to povsem normalno.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darko11 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
litrov (kar pomeni 5,5€) na sto, električar recimo 16 kWh (kar pomeni recimo 1,5€ na 100). 4€ razlike na 100, 600 na leto

Zdaj pa ti bašeš folk. SAMO, če polniš doma je tako. Na polnilnih postajah bodo zaračunavali energijo + čas polnjenja.

Seveda večinoma polniš doma. Izkušnje z bolj razvitih trgov kažejo, da se 90%+ polni doma (izjema so Tesle, razlog je jasen). Ostanek ne vpliva na izračun toliko, da bi se splačalo posebej računat. Itak je zelo zelo čez prst izračunano (kar sem posebej poudaril).
Kaj bodo zaračunavali na polnilnih, ne ve nihče. Ve pa se, kaj zdaj zaračunavajo. Eni samo štrom, eni samo čas, eni miks.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Citat:
Uporabnik darko11 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
litrov (kar pomeni 5,5€) na sto, električar recimo 16 kWh (kar pomeni recimo 1,5€ na 100). 4€ razlike na 100, 600 na leto

Zdaj pa ti bašeš folk. SAMO, če polniš doma je tako. Na polnilnih postajah bodo zaračunavali energijo + čas polnjenja.

Diesel tudi če ga nalijem doma, ne pridem na ceno od tistega klovna...
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
Aha, ko boš šel na morje, se boš vsakih 100 km ustavil doma in nafilal avto.
grin1.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik darko11 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
litrov (kar pomeni 5,5€) na sto, električar recimo 16 kWh (kar pomeni recimo 1,5€ na 100). 4€ razlike na 100, 600 na leto

Zdaj pa ti bašeš folk. SAMO, če polniš doma je tako. Na polnilnih postajah bodo zaračunavali energijo + čas polnjenja.

Seveda večinoma polniš doma. Izkušnje z bolj razvitih trgov kažejo, da se 90%+ polni doma (izjema so Tesle, razlog je jasen). Ostanek ne vpliva na izračun toliko, da bi se splačalo posebej računat. Itak je zelo zelo čez prst izračunano (kar sem posebej poudaril).
Kaj bodo zaračunavali na polnilnih, ne ve nihče. Ve pa se, kaj zdaj zaračunavajo. Eni samo štrom, eni samo čas, eni miks.
Čakaj malo ... tip bi ga moral dnevno polniti tudi na komercialni polnilnici za pot Kranj - Ljubljana in nazaj.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Citat:
Uporabnik darko11 pravi:
Aha, ko boš šel na morje, se boš vsakih 100 km ustavil doma in nafilal avto.
grin1.gif

A to si mi sedaj razložil, kje nalijem nafto po omenjeni ceni? Vidim, da te čaka kariera v politiki...
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.605
1.206
113
Celje
Vsi ki ste tako proti e-avtomobilom in ajfonom... a ste se že kdaj zapeljali s kaksnim električnim vozilom? Jaz sem bi precej skeptičen a ko to enkrat poskusiš je zelja vedno vecja. Pac ne gledam samo kalkulacije prihranka. In ce bi imel moznost polnoti doma bi sigurno ze imel elektricarja. To je zelo podobno kot to da imam v avtomobilu dosti opreme. Pac mi to nekaj pomeni.
In imam prijatelja s Teslo. Prej pa je vozil naloudanega bmwja. Pri opremi in udobnosti ni primerjave. A nazaj pravi da ne gre vec.

Podobno pa iphone kritizirajo tisti ki jih nikoli niso imeli ali pa si jih ne morejo privosciti. Jaz sem pac cisto nesrecen ko dobim v roke androida.

Zato vsakemu svoje. Pa ni tu zadaj fanatizem oziroma verovanje. Pac ko se enkrat razvadis je tezko na "slabse" iti.