Malo sem se z konfiguratorjem igral. recimo up! bencinca lahko kr naloudaš za ene 14k EUR. Če bo ta smart z neko solidno opremo 17k bo to velik korak naprej k popularnosti električarjev, ter nadalnjega padca cen elektrikom. Pozitivno, pozdravljam.
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Tisti,ki se zanimate za nakup,a vam je znano,da je Smart edini električar na svetu,ki so mu z novo generacijo za 15% zmanjšali doseg?
http://insideevs.com/2017-smart-ed-loses-range/
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Upajmo da ne, ker to bi bila še ena neumnost. Recimo, kot je že omenil mtl, je poraba goriva tudi pri meni nižja ali enaka najemu baterije, tako da s tega aspekta ne bi prihranil nič.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Tisti,ki se zanimate za nakup,a vam je znano,da je Smart edini električar na svetu,ki so mu z novo generacijo za 15% zmanjšali doseg?
http://insideevs.com/2017-smart-ed-loses-range/
Realni doseg je praktično enak.
Ker sem peljal oba in je realni doseg enak. EPA ni realni doseg (ponavadi je blizu, ni pa to RL vsakodnevna vožnja).Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Tisti,ki se zanimate za nakup,a vam je znano,da je Smart edini električar na svetu,ki so mu z novo generacijo za 15% zmanjšali doseg?
http://insideevs.com/2017-smart-ed-loses-range/
Realni doseg je praktično enak.
Stari model je imel 68 milj,novi ima 58 milj EPA dosega...po kakšni logiki je realni doseg enak?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ker sem peljal oba in je realni doseg enak. EPA ni realni doseg (ponavadi je blizu, ni pa to RL vsakodnevna vožnja).