Se ti zdi? Pa tema je električnem nategu ... da ne bomo po neki volji spet namerno skrenili.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
A te kdo sili, da beres ta del foruma?
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
A res?
- Kako naj pa drugače komentiramo dejstvo, da vzame izračune, kot da se EV polni izključno iz TEŠ-a, pa pri izračunih emisij iz TEŠ-a vzame well-to-wheel (od izvora do ponora) izpuste, pri izpustih iz dizla pa samo izpuste dizelskega motorja? A dizelsko gorivo je pa magično nastalo v rezervoarju dizelskega Golfa?
- Kako naj drugače komentiramo dejstvo, da za porabo dizelskega goriva vzame ceno brez davkov, prispevkov in trošarin, pri ceni - elektrike pa vzame ceno z vsemi dajatvami? Pa še to je izračunal porabo 2,62 EUR / 100 prevoženih km, kar se mi zdi kokretno preveč.
Tip ne pokaže nobenih izračunov, nobene metodologije, ničesar.
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
Primerjati ceno elektrike z neobdavceno ceno dizla? Super novinarstvo, bravo. Me pa zanima, kako se v realnosti navadis na to, da ti ves cas odsteva kapljice do naslednje vticnice :/
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
A te kdo sili, da beres ta del foruma?
Citat:
Uporabnik Mr_Wolf pravi:
Glej, glede davčne obremenitve posameznega energenta, nima smisla komentirati, ker se to lahko tudi zelo hitro spremeni.
Saj menda ne misliš, da, v primeru, da poraba fosilnih goriv pade na 0 (nič), se bodo države kar odpovedale vsem davčnim prilivom iz tega naslova.
.
Izmed vseh uporabnikov individualnih prevoznih sredstev na 4-ih kolesih, vas je "zagrizenih e-vernikov", koliko, 5%?
Da pa se bo ta tehnologija, ki definitivnio ima prihodnost, širše prijela pa mora biti uporabna tudi za slehernika, ki uporablja osebno vozilo preprosto za pomik od točke A do točke B.
In ob tem ne orgazmira ob vsakem zmanjšanju porabe kWh/km tam na 3. decimalki medtem, ko ga v avtu zebe.
Citat:
Poraba na sto kilometrov (skoraj varčne vožnje) je bila 19, 25 kWh* oziroma za 3,20 € gospodinjske elektrike
Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
Pa dobro... obešate se samo na številke, pri katerih se jasno vidi, da je (namerno) pretiraval (s čimer je jasno zabluzil). Nihče pa ne komentira dejstva, da je ta konkreten avto, ki ga je vozil, izredno nepraktičen že za relativno kratko vožnjo iz Gorenjske regije v Ljubljano (in obratno).
Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
Pa dobro... obešate se samo na številke, pri katerih se jasno vidi, da je (namerno) pretiraval (s čimer je jasno zabluzil). Nihče pa ne komentira dejstva, da je ta konkreten avto, ki ga je vozil, izredno nepraktičen že za relativno kratko vožnjo iz Gorenjske regije v Ljubljano (in obratno).
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Nisem proti e vozilom in se zavedam njihovih prednosti, ki izhajajo iz fizikalnih lastnosti elektromotorja - izkoristek, navor, manj gibljivih delov, enostavna implementacija novih tehnologij...
Imajo pa ta vozila eno ogromno hibo - doseg.
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Nisem proti e vozilom in se zavedam njihovih prednosti, ki izhajajo iz fizikalnih lastnosti elektromotorja - izkoristek, navor, manj gibljivih delov, enostavna implementacija novih tehnologij...
Imajo pa ta vozila eno ogromno hibo - doseg.
Nova Ampera bo imela (realen) doseg 400 kilometrov,kar je 2 do 3-krat več od vsega,kar se danes prodaja na trgu (razen Tesle).
Je 400 km dosega še vedno ogromna hiba?
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Nisem proti e vozilom in se zavedam njihovih prednosti, ki izhajajo iz fizikalnih lastnosti elektromotorja - izkoristek, navor, manj gibljivih delov, enostavna implementacija novih tehnologij...
Imajo pa ta vozila eno ogromno hibo - doseg.
Nova Ampera bo imela (realen) doseg 400 kilometrov,kar je 2 do 3-krat več od vsega,kar se danes prodaja na trgu (razen Tesle).
Je 400 km dosega še vedno ogromna hiba?
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
pa če bo ta Ampera-e koštala 50 jurjev € ... tudi ne bo ravno prav razširjena ... Sicer pa pustimo času čas in komentirajo sedanjo situacijo ne tisto, kar šele (mogoče) prihaja...