Bistvo je dobra komunikacija. Sam imam tako kot mnogi dobre in slabe izkušnje. Nazadnje mi je kapo dvignilo znano slovensko podjetje in njihov servis.
Pred leti zmontirane stvari na hišo so začele na treh koncih delovati vedno slabše. Ni bilo kritično, a zelo zoprno Javil sem servisu problem, ki jim je bil znan in pričakoval klic za obisk, kot so obljubili, pa ni bilo 1 mesec nič. Nato sem ponovil prijavo in o prvi prijavi niso vedeli ničesar. Si tokrat zapišejo prijavo, javijo, da je čakalna doba vsaj 1 mesec, s čemur se strinjam (kaj pa naj drugega). Po približno 2 mesecih (vmes sem že pozabil) dobim klic, da bi pa zdaj prišli uredit (govora je bilo o popravilu).
Super, se zmenimo za datum in uro (ker moram iti iz firme, dopusta nisem nameraval jemati, ker bi servis trajal malo časa, saj naj bi stvari odmontirali in odnesli v delavnico). Letim iz firme in čakam, da pridejo. Seveda njih od nikoder. Kličem servis, kje so in kdaj, če sploh pridejo. Servis se ne javlja.
Čakam 1 uro. Nič. Potem le dobim servis: ja gospod na terenu so (a bejž no bejž), bomo preverili. Pol ure nič. Dobim klic iz servisa, da so na poti in pridejo čez 15 minut (skupno so zamujali že 2 uri). Ok. Čakam še pol ure, tudi nič. Popizdim, ker bom iz firme namesto ene ure pol dneva. Pojem piškot, je takoj bolje.
Pride čez 1 uro en sam človek. Nobenega opravičila, nič. Pogleda zadevo, ki bi jo moral popraviti/odpeljati. Ja gospod, tega pa ne morem odmontirat zdaj, sem sam in sem prišel samo na ogled, bomo poslali ponudbo in potem pridemo odmontirat. Ponudim sebe za pomoč. Noče.
Odide in pride ponudba čez 14 dni. Ni poceni. Plačam. Čakam 1,5 meseca spet. Pokličejo, da pridejo (znova sredi dneva iz firme), tokrat pridejo dokaj točno, pogledajo stanje še enkrat. Ugotovijo, da tega pa ne morejo odmontirati, ker je prenerodno/previsoko (?!?!?) in bodo poslali popravek ponudbe. Ni bil problem v tem, da fizično ne bi zmogli, ampak v tem, da so originalno poslali kao prenizko ponudbo. Jih vprašam, če se hecajo? Pa so rekli, da ne. In so šli. Saj ne, da so oni že enkrat vse zmontirali in, da je njihov mojster iz servisa že bil na ogledu, da je poslal ponudbo.
Nove ponudbe nisem še dobil. So me pa klicali, da pa mogoče pridejo še enkrat pogledat enkrat sredi dneva mogoče. Sem jim rekel, da ne hvala, bom našel drug bolj sposoben servis in naj mi prosim vrnejo denar za storitev, ki je niso naredili. Denarja še nisem dobil, me pa zvesto klicarijo, da bi mogoče lahko odmontirali in, da bi prišli mimo (seveda sredi dneva enkrat mogoče). Pa da bi potem kasneje poračunali razliko.
Hvala ne, ne.