Ne, ti iščeš izgovore za slabo poslovno prakso. Pri takem nimaš kaj naredit.Jaz razumem in vem.da imajo eni res slabe poslovne prakse..ampak tisti ponavadi posel iscejo v gostilni... Večina obrtnikov se trudi priti na rok, če ne uspe sporoči ker to je del dobre poslovne prakse.
Eni pa pač ne razumejo ali nočejo razumeti...
In če bi ti znal brati, bi videl, da jaz ne trdim, da so vsi nateguni, ampak da je žalostno, da je zamujanje, nejavljanje na klice očitno postalo standard.No, no - podizvajalec, ki je pri meni v sklopu menjave ogrevanja, na novo “vezal” kurilnico, je zamujal, sploh ne prišel, prekinjal delo, takrat ko je pa “delal” je bil pol časa na telefonu, kjer je “meneđiral” zamude pri ostalih strankah.
In žal takšni niso nikakršne izjeme.
In sem tudi napisal primere, ko so obrtniki izvedli zadevo v dogovorjenem roku, brez težav. Ampak ti tega ne prebereš, temveč samo nakladaš, kako so obrtniki ubogi, pa da ko zamujajo vse stranke znorijo. To je, ko se dva butla dobita na kupu. Če se dva normalna Z NORMALNIM ODNOSOM srečata, potem ni problema. JAZ SAM SEM ZGORAJ NAPISAL, DA SEM ČAKAL POL LETA. Brez izbruhov, itd.
Ampak očitno sedaj za normalen odnos šteje to, da obrtnik zamuja brez obveščanja, se ne javlja na klice, itd.