Dizel, bencin, hibrid ali elektrika ?

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Hibridno ne mores enako testirat, tako da ostane samo obd in gledanje napetosti, ce je dostopna za vsako celico posebej
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.196
758
113
EU
Zato je dobro, da shraniš vse račune od Mercatorja in Spara kot dokazilo kupcu o ohranjenosti vozila; Hofer ali Lidl sta lahko že predaleč (te skrivaš oz. zanikaš):p
 
  • Haha
Reactions: Hanzi

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.756
1.009
113
Pa ti res razmišljaš samo za 5 minut naprej:oops1: Kako boš ti oz. za koliko boš prodajal rabljen EV, ki ima že opešano baterijo (zaradi njene zlorabe s stalnim minimalnim polnjenjem in praznjenjem, ki nova stane 10.000 evriča)? Hibridna Toyota bo pa še vedno čisto soliden nakup, ker ICE del bo laufal ko švicarska ura, morebitna menjava nove baterije pa bo stala max 2500 evrov (ok v prihodnosti verjetno oboje malo manj, ker bojo kao boljše in cenejše baterije).
Mozak, sam jst polahko tud vec tebe ne razumem. Mam hibridno Toyoto pa se z baterijo ne ubadam niti malo. To ima 'cez' elektronika, katera v petem letu baterijo tako managira, da dejansko ne opazim degradacije. Ne se ubadat s stvarni, katere so pametnejsi od nas resili sistemsko. Mogoce ne ravno po tvojem okusu vendar sem preprican da najbolje za vse mozna nacine voznje. Isto odkar sem pogruntal da tempomat veliko bolje polni baterijo ma razgibani cesti kot jaz lahkonsamo upam, sem nehal bit pameten. Tam je, naj dela...
 
  • Všeč mi je
Reactions: kegelj in Samo Svoj

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.213
113
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

sad

Guru
24. avg 2007
21.105
9.752
113
morebitna menjava nove baterije pa bo stala max 2500 evrov (ok v prihodnosti verjetno oboje malo manj, ker bojo kao boljše in cenejše baterije).
:aplauz: :aplauz: :aplauz: :aplauz:
To nekateri trdijo že 10 let, kak bo to lepo FuLLL pucen, ker bodo boljše in cenejše baterije. Pa v Ameriki dobiš bok za 1000 USD in sam zamenjaš in je. Še celo LiIon baterije, fuLL dobr, poraba manjša. Čez pol leta pa neki ne dela v redu.
Pa še kar ni (vsaj pri nas) neke pametne alternative za te Toyota preverjene hibride. No, 2000 jurja iz Nizozemske ali kje že. +vgradnja, pa je isti k..., če greš do Toyota servisa, da ti zamenjajo.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.756
1.009
113
Katere, po tvojem mnenju? Resno vprasanje :)

Mnja, to je relativno. Rabi skrb, da, ampak ne na dnevni ravni (kako bos polnil). Ne me zdaj dobesedno razumeti za dnevno, vsekakor pa je dalec od letno.
Razumem tebe in Nekdo-ja, sam tolk se s tem ubadat se ti sam se zmesa. Kot je nekdo ze za telefone prej omenjal, zadeve so neprimerno boljse kot npr. 10 let nazaj. Na Galaxy 2 mobilcu sem 2x baterijo menal ker ne vem kaj mu je dogajalo ob popolnoma normalni uporabi - menda je mel bat. kontroler feler in je baterije pobiralo. Zdaj na Pixlih k majo usvasano not zadeva dela leta s neopazno degradacijo (al pa ajfoni, nikol mel ampak verjamem). Zato se mi zdi cist bv mozgane s tem kurit. Pr ICE lahko sam kaj posraufas pa si pol kao pameten pa faca. Tuki raje ne, je vseeno mal drgac. Sam zaupam tehnologiji in nobenih problemov s tem. Najbolj me mori spontaneous combustion, ki se vsake tolko zgodi stromarju, tisto edino ni hec. Aja, pa avtonomna voznja mi je tud adijo in zaenkrat glave se ne bi predajal temu. Ostalo pa mi je top kar se strom avtov tice. Tud planiranja tripa bi se hitr navadu, dokler ne spedenajo spodobnega fast charginga al kake monstrous baterije. :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.412
9.685
113
EU
Popolnoma enako velja za ICE. Tu imas problem baterijo, tam cel motor...
Pri ICE so se Alteraši jezili zaradi zbijanja števila prevoženih kilometrov, na števcu rabljenega vozila, da bi dosegli višjo ceno. Kako bi to trebalo kaznovati....
Sedaj bo nova tema o zbijanju števila ciklov polnjenja na baterijah rabljenih EV - jev :rolleyes:
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.441
543
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Prvo neki o baterijah. Primerjava Toyotinih hibridov, navadnih ne plugin, in EV-jev odpade. Kemija pri Toyotinih hibridih je bila, vsaj še 5 let nazaj, NiMH, medtem ko imajo EV-ji skoraj vsi Li-ion oziroma varianto litijeve kemije. Plugin Prius je imel tudi litij. To je bolj primerjava jabolk in hrušk. zdravje baterije vsaj pri Toyotinih hibridih pogledajo vsako leto na servisu. Razlike v polnjenju med vožnjo. Pri EV-jih je potrebno upoštevat, da se baterija polni med regenerativnim zaviranjem, pri hibridih pa je zraven še polnjenje zaradi delovanja ICE motorja. Point nizke porabe hibrida je v tem, da ICE, ko deluje, deluje v kar najbolj idealnem območju - največ energije za najmanj goriva. Cilja se na vzdrževanje napolnjenosti baterije med 20% in 80% kapacitete.

K EV-jem. Tukaj se začne igra z dosegom. Doseg je definiran po tem koliko km narediš, da spraviš baterijo na skoraj nič kapacitete. Pri testih dosega, kjer avte potem lahko samo še naložiš, je na koncu še nekaj dosega, ki je v nekem emergency modu. Gremo se igrat s številkami. Ionique z 38kWh baterijo in uradnim dosegom 311km. Ciljamo, da je baterija vedno med 20% in 80%. Polnimo do 80% in praznimo do 20%. Če hočemo nekaj takega, potem imamo samo še 60% dosega, torej 187km. Vprašanje (nima dovolj info oziroma izkušenj):
- Na kater range ciljat? 100% do 0% ali ...?
- Kdaj ponit na hitrih polnilnicah?
- Ali polnit vsak dan za dnevno porabo na domači polnilnici?

Vzel sem Ioniqe, ker je opevan kot avto z eno najnižjih porab. Ker verjamem, glede na podobnost oblike s Priusom. Costanje je prednost, kaj pa kak Vršič?
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.756
1.009
113
Mislis Hyundai Ioniq? Ionique ne poznam... In kaj z Vrsicem? Z lahkoto spleza gor, pa dol tud :)

Glede ostalega filozofiranja pa: vsa ta vprasanja se v praksi sama resijo. Enkrat se nasadis, naslednjic naredis prav.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.441
543
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Nasadiš, da ti zmanjka baterije ali nasadiš, da uničuješ baterijo, pa zadjnjega sploh ne veš?
Vršič, v hrib aerodinamika ne pomaga ravno dosti. Gor prilezeš, če je dovolj napolnjen. Koliko ima primerjalno EV višjo porabo, govorimo v % recimo na Vrši? Koliko ima na isti Vršič v % višjo porabo ICE. Gledamo primerjavo z ravnino.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.756
1.009
113
Nasadis v smislu, da se zakalkuliras. Ostale odgovore lahko poda kdo iz prve roke. Osebno me zanima koliko se navzdol napolne baterija. Na mojmu hibrid je takoj polna. Potem zavira z motorjem, cesar ne maram. Stromar pa veselo polni, res me zanima koliko bi proizvedel do Bovca npr.