Nič hudega, pač nikamor ne greš (do trgovine in nazaj), pa bo baterija dolgo zdržala in boš lahko avto dobro prodal.Skratka kot lastnik EV se moraš kar posveiti temu, če želiš imeti čez 10 let še kolikor toliko dobro baterijo. Oziroma kot kupec rabljenega EV je dobro to baterijo lepo stestirati pred nakupom.
Navaden ali plug-in?sem imel hibrida in ga precej hitro prodal. če bi tista baterija bila v njem ali pa ne bi mi bilo povsem vseeno. Hibrid je kr neki.
Mozak, sam jst polahko tud vec tebe ne razumem. Mam hibridno Toyoto pa se z baterijo ne ubadam niti malo. To ima 'cez' elektronika, katera v petem letu baterijo tako managira, da dejansko ne opazim degradacije. Ne se ubadat s stvarni, katere so pametnejsi od nas resili sistemsko. Mogoce ne ravno po tvojem okusu vendar sem preprican da najbolje za vse mozna nacine voznje. Isto odkar sem pogruntal da tempomat veliko bolje polni baterijo ma razgibani cesti kot jaz lahkonsamo upam, sem nehal bit pameten. Tam je, naj dela...Pa ti res razmišljaš samo za 5 minut naprej Kako boš ti oz. za koliko boš prodajal rabljen EV, ki ima že opešano baterijo (zaradi njene zlorabe s stalnim minimalnim polnjenjem in praznjenjem, ki nova stane 10.000 evriča)? Hibridna Toyota bo pa še vedno čisto soliden nakup, ker ICE del bo laufal ko švicarska ura, morebitna menjava nove baterije pa bo stala max 2500 evrov (ok v prihodnosti verjetno oboje malo manj, ker bojo kao boljše in cenejše baterije).
Popolnoma enako velja za ICE. Tu imas problem baterijo, tam cel motor...Skratka kot lastnik EV se moraš kar posveiti temu, če želiš imeti čez 10 let še kolikor toliko dobro baterijo. Oziroma kot kupec rabljenega EV je dobro to baterijo lepo stestirati pred nakupom.
Katere, po tvojem mnenju? Resno vprasanjePlugin se gre skozi, za dolocene primere, redke sicer
Mnja, to je relativno. Rabi skrb, da, ampak ne na dnevni ravni (kako bos polnil). Ne me zdaj dobesedno razumeti za dnevno, vsekakor pa je dalec od letno.Popolnoma enako velja za ICE. Tu imas problem baterijo, tam cel motor...
morebitna menjava nove baterije pa bo stala max 2500 evrov (ok v prihodnosti verjetno oboje malo manj, ker bojo kao boljše in cenejše baterije).
Razumem tebe in Nekdo-ja, sam tolk se s tem ubadat se ti sam se zmesa. Kot je nekdo ze za telefone prej omenjal, zadeve so neprimerno boljse kot npr. 10 let nazaj. Na Galaxy 2 mobilcu sem 2x baterijo menal ker ne vem kaj mu je dogajalo ob popolnoma normalni uporabi - menda je mel bat. kontroler feler in je baterije pobiralo. Zdaj na Pixlih k majo usvasano not zadeva dela leta s neopazno degradacijo (al pa ajfoni, nikol mel ampak verjamem). Zato se mi zdi cist bv mozgane s tem kurit. Pr ICE lahko sam kaj posraufas pa si pol kao pameten pa faca. Tuki raje ne, je vseeno mal drgac. Sam zaupam tehnologiji in nobenih problemov s tem. Najbolj me mori spontaneous combustion, ki se vsake tolko zgodi stromarju, tisto edino ni hec. Aja, pa avtonomna voznja mi je tud adijo in zaenkrat glave se ne bi predajal temu. Ostalo pa mi je top kar se strom avtov tice. Tud planiranja tripa bi se hitr navadu, dokler ne spedenajo spodobnega fast charginga al kake monstrous baterije.Katere, po tvojem mnenju? Resno vprasanje
Mnja, to je relativno. Rabi skrb, da, ampak ne na dnevni ravni (kako bos polnil). Ne me zdaj dobesedno razumeti za dnevno, vsekakor pa je dalec od letno.
Pri ICE so se Alteraši jezili zaradi zbijanja števila prevoženih kilometrov, na števcu rabljenega vozila, da bi dosegli višjo ceno. Kako bi to trebalo kaznovati....Popolnoma enako velja za ICE. Tu imas problem baterijo, tam cel motor...