Dizel, bencin, hibrid ali elektrika ?

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
To je problem komplet Amerike. Problem je v privat lastništvu, ko se vlaga minimalno in samo pobira dobičke
Marksizem v roke!
Težava je seveda v odtujenosti ekonomskega in družbenega sistema Zahoda od posameznika :cheer::cheer:. Zato na koncu družba funkcionira samo, če ima zunanjega (Rusi, Kitajci) ali notranjega (konzervativci, prebujenci, priseljenci, beli, rdeči...) sovražnika. Po možnosti z razpokami vzdolž popolnoma nebistvenih linij, da se ob prerivanju kaj pomembnega (našega) ne pokvari.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Od kdaj je super za električarje, da se jih tanka malo po malo? A ni to slabo za baterije? A se nismo prej pogovajal, da je najboljše, da se jih polne do 80 % in prazni do 20 %? :oops1:
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.198
113
www.adriamedia.si
Zdaj se pac vleces ven. Meni je povsem Jason, da se hitro doseze taksno porabo. Ampak to si napisal, da dostikrat vsaj 3 na boost. Kar je pac neumnost. Razen, ce zelis zavreti 100 litrov vode na plosci.

Poleg tega pa dvomim, da ti plosca sploh omogoca nastaviti 3 kuhalisca na boost hkrati, kljub temu, da imas 6 kuhalisc. Mozno je, lahko napises katero imas, ampak malo verjetno.
Pokaži, kje sem jaz napisal, da vsaj 3 na boost in da imam 6 kuhališč ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Od kdaj je super za električarje, da se jih tanka malo po malo? A ni to slabo za baterije? A se nismo prej pogovajal, da je najboljše, da se jih polne do 80 % in prazni do 20 %? :oops1:

Ti kot lastnik hibrida, bi pa lahko vedel da to ni res. Če bi temu res verjel potem raje prodaj svojo Corollo ker bo baterija itak takoj fuč.

Malo osnov
- cikel - za en cikel se šteje energija polne kapacitete, ampak lahko rečeš 1000 ciklov pri 20%-80%. To pomeni da je takih "pol" ciklov treba narediti 1666 da lahko trdiš, da si naredil 1000 dejanskih polnih ciklov.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Torej za hibride pričakujem, da imajo to še posebej dobro rešeno (morda uporabljajo malo drugačne baterije, ali dober software, ki za to skrbi ipd.), da jaz ne rabim skrbeti za to; v času garancije seveda, to je 10 let. Dejansko potem pričakujem, da bo enkrat verjetno treba to baterijo zamenjat (berem, da če že, se jo običajno menja ravno nekje po desetih letih ali po 420k km), čeprav planiram avto prodati nekje po 5ih letih. Ampak to stane okoli 2500 evrov in se dejansko splača, vsaj tako piše. Medtem ko se pri menjavi baterije pri EV pogovarjamo o čisto drugih cenovnih rangih, mar ne?:zavijazocmi:
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.238
2.517
113
Torej za hibride pričakujem, da imajo to še posebej dobro rešeno (morda uporabljajo malo drugačne baterije, ali dober software, ki za to skrbi ipd.), da jaz ne rabim skrbeti za to; v času garancije seveda, to je 10 let. Dejansko potem pričakujem, da bo enkrat verjetno treba to baterijo zamenjat (berem, da če že, se jo običajno menja ravno nekje po desetih letih ali po 420k km), čeprav planiram avto prodati nekje po 5ih letih. Ampak to stane okoli 2500 evrov in se dejansko splača, vsaj tako piše. Medtem ko se pri menjavi baterije pri EV pogovarjamo o čisto drugih cenovnih rangih, mar ne?:zavijazocmi:
Zdaj pa seštej potrebna tankanja do 420k km (pri porabi 7L in ceni 1,5€ je to 44.100€) in odštej polnjenje baterije cca 1000 ciklov po neki srednji ceni polnjenja, pa se lahko potem pogovarjamo o dragi ali poceni menjavi baterije. Predvidevaj še, da bodo cene menjanih baterij šle z razvojem in količino navzdol.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mags

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Kakorkoli seštevaš, bodo stroški za menjavo baterije pri EV nekajkrat dražji od kakorkoli na hibridu. In moje prvotno vprašanje je, ali je potem smiselno tako grdo delati z baterijo pri EV kot pri hibridu?
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.238
2.517
113
Kakorkoli seštevaš, nimaš pojma - tudi jaz ne, kako resna težava bo menjava baterije pri EV, ker tudi na pregovorno slabem menedžmentu baterije pri Leafu prve generacije se jih po Aziji vozi na tisoče še s prvo baterijo. In verjemi, da se več kot polovica lastnikov EV prav nič ne obremenjuje z "božanjem" baterije - to ima za delat plug & play.
Podobno je bilo s prvimi generacijami baterij pri mobilnih telefonih - po dveh letih nov telefon ali obvezna menjava baterije, sedaj je stanje bistveno drugačno.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
In pa moj realen izračun trenutne porabe (goriva skupaj z elektriko) kaže 24.500 evrov za gorivo (torej da z enim tankom naredim nekje 600 km - in je še nekaj litrov rezerve v tanku -, ter da me tank običajno pride okoli 35 evrov, ampak lahko zaokrožimo navzgor in rečemo 30.000 evrov).
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.238
2.517
113
OK, vidim, da si s svojim hibridom več kot zadovoljen in prav je tako; ne se obremenjevat na zalogo zaradi EV. ;)

PS: kako elektriko "tankaš" v Korolo?