Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
No tole si si prepričljivo izmislil...
Crossclimatke so znane po tem,da so odlične na suhem in mokrem,na snegu in ledu so sicer solidne za celoletno gumo,ampak zelo težko prekašajo tudi najcenejše kitajske zimske gume,kaj šele neko povprečno zimsko gumo!
Prilepi link do tega tvojega testa,kjer naj bi bile prepričljivo boljše od zimskih na ledu!?
ne najdem zdajle, je pa bil test z vsemi meritvami v metrih itd. in je prepričljivo posekal zimsko konkurenco
lahko si pa pogledaš adacov test in že tam notri ima crossclimate boljšo oceno kot "good winter tire"
adac
govora je bilo seveda o ledu, ne o snegu
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ma jaz sem že z letnimi po snegu pa ni tak bavbav, pač, kot že rečeno 100x, se prilagodi vožnjo razmeram...
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ma jaz sem že z letnimi po snegu pa ni tak bavbav, pač, kot že rečeno 100x, se prilagodi vožnjo razmeram...
Fak noo,kakšne neumnosti ti pišeš...
In kako po tvoje prilagodiš vožnjo razmeram,če z letnimi gumami že pri rahlem klančku ne moreš speljat niti izpred semaforja??
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Ksz
In, ce imas celoletne gume gor moras imeti tudi ketne v prtlazniku za policaja? Kako si oni razlagajo pojem celoletne?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Bo nekaj na tem. Se spomnim leeeta nazaj, smo bili zmennenji v Lj na strem avtosejmu (na Litijski), da naredimo primerjalni test rally avtov skupine N3 (Bla je ibiza, Astra, pa še eden, mislim da Xsara). Vse lepo in prv, če ne bi ponoči vrglo ene 20 cm, mogoče celo malo več. Na avtih seveda nekaj v stilu intermediate (narezane slick) gume, vsaj eden kar na slicksih. Mogoče celo (jebiga, tega je že ene 15+ let). No ja, veliko o avtih glih nismo izvedeli, ampak vozit se je pa dalo okoli, dokler ni bilo preveč klanca. Pa skoraj vse je celo ostalo.
Citat:
Uporabnik mercedes pravi:
Dvomim da bo kdo vedel , a vseeno...Morda pa je kakšen poznavalec.
Kako je z razlago indeksa nosilnosti gume..
Konkretno. V homologaciji je zapisana max nosilnost po osi DOVOLJENE OSNE OBREMENITVE (kg) 990/990.
Indeks nosilnosti gume mora ustrezati vsaj polovici nosilnosti osi. Se pravi konkretno 495 kg.
Zakaj je konkretno zapisana v homologaciji dimenzija gum z indeksom nosilnosti 88 ,kar znese kar 1120 kg na os(2x560) ?? , Če bi pa bila praktično več kot dovolj guma z oznako 85 kar znese 1030 kg na os (2x515) ??
Ali je to prekršek če namestiš gume še vedno z večjo nosilnostjo (1030kg) na os, v homologaciji pa je zapisana maximalna osna obremenitev.990kg.,vendar z nižjo oznako kot je v homologaciji.
Upam da razumete vprašanje.
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Citat:
Uporabnik mercedes pravi:
Dvomim da bo kdo vedel , a vseeno...Morda pa je kakšen poznavalec.
Kako je z razlago indeksa nosilnosti gume..
Konkretno. V homologaciji je zapisana max nosilnost po osi DOVOLJENE OSNE OBREMENITVE (kg) 990/990.
Indeks nosilnosti gume mora ustrezati vsaj polovici nosilnosti osi. Se pravi konkretno 495 kg.
Zakaj je konkretno zapisana v homologaciji dimenzija gum z indeksom nosilnosti 88 ,kar znese kar 1120 kg na os(2x560) ?? , Če bi pa bila praktično več kot dovolj guma z oznako 85 kar znese 1030 kg na os (2x515) ??
Ali je to prekršek če namestiš gume še vedno z večjo nosilnostjo (1030kg) na os, v homologaciji pa je zapisana maximalna osna obremenitev.990kg.,vendar z nižjo oznako kot je v homologaciji.
Upam da razumete vprašanje.
Teoretično bi šlo skozi, vendar dvomim da na tehničnem in pri policijski kontroli, ker je zadeva "preveč komplicirana". Vsaj glede na izkušnje ti svetujem uporabiti gume z nosilnostjo, kot je napisana v homologaciji.
Pred leti so kolegu napisali kazen, ker je imel kao različne pneumatike na isti osi - ena je bila good, druga pa year