Celoletne gume ali zimske celo leto?

Corvette

Majstr
6. nov 2008
433
301
63
Drži. Zato sem dodal, da to postane problem pri zaviranju + izogibanju. Koleščkov nismo imeli, so pa razložili v teoriji.

Še v duhu teme: po štirih zimskih sezonah gredo na tadrugi avto gor ponovno Conti celoletne, ker se dela ca. ~10k letno in se je prvi komplet dobro obnesel.
 

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.261
979
113
Če ne znaš odgovoriti, kaj zate pomeni v sili, en nasvet, vrni vozniško.

Verjetno sem eden redkih, ki sem iz lastnega žepa šel večkrat na Vransko in to namenoma z neprimernimi gumami (letne pozimi in zimske poleti). Kar se mene tiče, obstaja več vrst situacij oz. sile, zato je nesmiselno (celo nevarno) posploševati. Marsikomu bi odprlo oči, ko bi na poligonu videl, kako fino dolga je zavorna pot s 3-4 leta starimi zimskimi pri spomladanskih ali poletnih temperaturah.

Kontra vsem nasvetom "nove gume zadaj" se meni že več kot 20 let obnese sledeče:
- max. 3 sezone vožene zimske od vodilnih 5-6 znamk, ne glede na profil (tega pri 30-40k prevoženih letno ponavadi tako ni dovolj za 4. sezono).
- rotiranje gum, tiste z več profila na pogonsko os
- obenem previdnejša oz. počasnejša vožnja z daljšo varnostno, sploh 3. sezono v mokrem (še posebej pa so take gume nevarne, če jih kot marsikdo "zvoziš" še poleti in pridejo hladni jesenski deževni dnevi)

In začuda, tako na prvo žogo ne spomnim situacij, da bi mi nenapovedano odnašalo rit oz. če je bilo kaj takega, je bilo zaradi mojega pretiravanja ali iskanja meje oprijema.
Nisi se ravno na kaki 101, jugotu ali katrci učil :fredi:
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.844
113
pri taščici
Daleč najdaljso zavorno pot sem imel pri 15C jaz z eno leto starimi skoraj nevozenimi hankook letnimi gumami.
Ne vem pa kje v reali bi srecal tisto njihovo podlago. Led pa mogoce kaksni pomrznjeni mostovi.
Vprašanje ce nima sneg ze vec oprijema