bmw 3 touring 04/05

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
čipan na koliko hp?
tongue-1.gif

Čipne mislm da s na cca 240ps, kaj je hitrejš pa pustmo, moj odgovor bi bil malo sutra
grin1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ne vem kaj imajo nekateri od čipanja. Imam 163 KM 320D in sem 90%časa krepko v prometnem prekršku. V bistvu se moram ukvarjati z damage control v smislu "OJ, brez problema plačam 100 EUR, ne bi pa plačeval 1000 EUR in ostal še kakšne 3 mesece brez vozniške". Z BMW je praktično morbidno voziti po omejitvah, četudi nimaš 250 KM in več. Hitrost se ne občuti, motor vleče zvezno in si mimogrede way over omejitev.

Tako da res ne vem, čemu bi nekdo rabil 240 KM. OK, mogoče za hitrejše pospeške od 100 do recimo 180. Pod 100 kmh toliko konjev ne rabiš ker se itak vse dogaja v prvi, drugi in malček še v tretji prestavi. V teh prestavah vsi BMWji vlečejo krepko bolje od povprečnega prometnega toka na naših cestah in si zlahka že s ta švohnim bencinarjem glavni divjak v mestu.

Še glede samega čipanja.Za primer vzemimo Renaultov dci z 80 KM pri 1.5 kubature. To je 55 KM na 1000 ccm prostornine.
BMW dizel ima pri 2.0 različici 150 (E46) - 170 KM, to je nekej 80 KM na liter prostornine. Iz tega se jasno vidi, da je motor pri BMW ž serijsko krepko bolj navit kot pri bolj civiliziranih vozilih. In to naj bi še dodatno navijali,hkrati pa jamrali, zakaj ne zdrži brez okvar pol milijona kilometrov? No go. Kompromisi so potrebni.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
To si pa dal primerjavo z dci
bonk.gif

3.0 z 204 ps se mi lih ne zdi preveč navito.. 2.0 dizle pa ima že itak večina po 170 ps..

Ok za vozt je 316 dovolj, zakaj rabiš pol več?? Če imaš velik konjev še ne pomen da treba skos gont
bonk.gif
In če tazga dizla čipneš, ker res ni strošek in voziš z glavo, torej da ne goniš za brezveze, pol tut material ne trpi Ko je pa prilika da mal prtisneš, seveda ko je možno, pa vsekakor sede da je kkšn konj več pod havbo.

Vsekakor pa če je pa stil vožnje, da treba bit vedno najjači,sploh po AC, pol vsekakor čip pr takem dizlu bolj da ga ni. In roko na srce veliko (seveda ne vsi) lastnikov takih zadev točno to počne po naši AC. Tist od vas ki tega ne počne, ga tale opazka itak ne bo ganila..
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.813
113
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
čipan na koliko hp?
tongue-1.gif

Čipne mislm da s na cca 240ps, kaj je hitrejš pa pustmo, moj odgovor bi bil malo sutra
grin1.gif

ja, na cca. 240 bi šlo brez problema, maximum samo s čipom naj bi bil KAO cca. 270-280hp... ampak to je potem itaq že malce tako tako in bi se dolgoročno kar poznalo na servisiranju
smile-1.gif


če se pa primerja cca. 240hp, cca. 400-500Nm in cca. 1450kg proti cca.310hp in 400-450NM z 1300kg pri S14 gre pa pač nissan naprej. pa tudi če ima BMW Xdrive
smile-1.gif


in zakaj bi se potrebovalo toliko konjev oz. takšno moč? za užitek pri vožnji, zaradi lahkotnosti vsega in podobno.. sej ni treba da non-stop goniš 250km/h, eni smo to (večinoma
grin1.gif
) že dali čez....
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Ce imas en avto pri hisi za uzitek, kaj ti bo ultracipana limuzina?

150HP bo vec kot dovolj, potovanja, relacije, neobremenjevanje motorja.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.813
113
to je res, vendar pa je ta avto za užitek trenutno na dokaj stranskem tiru (in tako bo zaradi drugih prioritet še ostalo nekaj časa), tako da sede imeti tudi močnejšega daily driverja, poleg tega pa tudi če bi recimo kupil 330d ga tako ali tako nebi že v štartu čipal (tisto z 240 in 280hp so samo teorije), potrebe po tem res ni, se mi pa dopade 3.0 6 cilindraš, saj je ta motor totalno neobremenjen in bi posledično lahko zdržal res veliko število kilometrov... in to je v končni fazi tudi moj cilj - da si omislim enega AWD ali RWD karavana, s katerim bi lahko kulturno vozil vsaj cca. 5 let ali pa tudi več po možnosti in tukaj se mi zdi da je 330d v lepi prednosti...
minus pred kakšnim 320i/d je samo v par 100€ razlike pri zavarovanju in čisto nič drugega (dobro, tudi servisi verjetno niso ravno za enak denar), to pa sem v zameno za boljše užitke pri vožnji skoraj pripravljen spregledati... skoraj
grin1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Ce imas en avto pri hisi za uzitek, kaj ti bo ultracipana limuzina?

150HP bo vec kot dovolj, potovanja, relacije, neobremenjevanje motorja.

Sej zato mislm da benz 170ps, po možnosti +plin je idealka za njega
smirk-1.gif
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
KSZ
Torej, če jaz prav razumem je razlika v servisiranju 330d in 320d zanemarljiava?
Ker pri drugih znamkah je tista razlika v registraciji precej drobiž proti razliki v servisiranju 4 ali 6 valjnika. Seveda, če gledamo v daljšem življenskem obdobju, ne v okviru enega manjšega servisa.
Pa prosim, ne mi sedaj z budalaštinami, da je servisiranje Bimerja cenejše od Renaulta....

Torej, kakšni so kaj servisi pri 3.0d v primerjavi z 2.0d?
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Ne vem kaj imajo nekateri od čipanja. Imam 163 KM 320D in sem 90%časa krepko v prometnem prekršku. V bistvu se moram ukvarjati z damage control v smislu "OJ, brez problema plačam 100 EUR, ne bi pa plačeval 1000 EUR in ostal še kakšne 3 mesece brez vozniške". Z BMW je praktično morbidno voziti po omejitvah, četudi nimaš 250 KM in več. Hitrost se ne občuti, motor vleče zvezno in si mimogrede way over omejitev.

Tako da res ne vem, čemu bi nekdo rabil 240 KM. OK, mogoče za hitrejše pospeške od 100 do recimo 180. Pod 100 kmh toliko konjev ne rabiš ker se itak vse dogaja v prvi, drugi in malček še v tretji prestavi. V teh prestavah vsi BMWji vlečejo krepko bolje od povprečnega prometnega toka na naših cestah in si zlahka že s ta švohnim bencinarjem glavni divjak v mestu.

Še glede samega čipanja.Za primer vzemimo Renaultov dci z 80 KM pri 1.5 kubature. To je 55 KM na 1000 ccm prostornine.
BMW dizel ima pri 2.0 različici 150 (E46) - 170 KM, to je nekej 80 KM na liter prostornine. Iz tega se jasno vidi, da je motor pri BMW ž serijsko krepko bolj navit kot pri bolj civiliziranih vozilih. In to naj bi še dodatno navijali,hkrati pa jamrali, zakaj ne zdrži brez okvar pol milijona kilometrov? No go. Kompromisi so potrebni.

Vidim, dase honda mentaliteta seli tudi med bmw vozniško populacijo. Hondaši so si zaæeli oblačiti trenirke.press
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Ne vem kaj imajo nekateri od čipanja. Imam 163 KM 320D in sem 90%časa krepko v prometnem prekršku. V bistvu se moram ukvarjati z damage control v smislu "OJ, brez problema plačam 100 EUR, ne bi pa plačeval 1000 EUR in ostal še kakšne 3 mesece brez vozniške". Z BMW je praktično morbidno voziti po omejitvah, četudi nimaš 250 KM in več. Hitrost se ne občuti, motor vleče zvezno in si mimogrede way over omejitev.
Do pred 14 dni bi se ti smejal ob tej izjavi. No, pa sem imel 318d na testu za en dan, naredil kar nekaj km in imaš 100% prav. ŽAL je občutek noter totalno nikakršen, namreč sem se vozil po lokalni cesti in se mi zdi vse skupaj brez veze, totalno facking sterilno vse skupaj. Pogledam na števec in sem šibal cca. 25 km/h več kot običajno s svojo gajbo
confused-1.gif
. In to brez kakršnegakoli občutka in daleč od meje avtomobila. Za 50 km/h v mestu ostane edina možnost zgolj tempomat, ker drugače ne gre. In točno zato je stvar odpadla. Poleg za en kur... menjalnika. Namreč, 95% imam lepe vožnje, ampak da bi pa v tistih 5ih procentih, ko bi hotel malce užitka moral vozit pri hitrostih, ko je vsaka najmanjša napak smrtna je pa tudi en k...
Sicer sem bil pa presenečen nad udobjem in kako požira luknje. Je pa res, da so bile gor 16ke in verjetno se je zaradi tega avto tudi malce bolj ''zibal'' v ovinkih, kot sem pričakoval.
PS: Če kdo kupuje to gajbo naj obvezno pljune tistih 700 EUR za xenonke. Namreč brez tega izgleda trojkica čista ''sociala''.
redface-1.gif

PS2: Start/stop fac.king rula.
zmaga.gif
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.043
1.260
113
42
Narodnjak s temu kkšnga hudga veselja pri vožnji verjetno ne moreš met. Edin če ti sede z titanikom driftat la pa čez ovinke mal hitrej furat
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
če je aut. prvo ko ga kupiš pojd na pooblaščenca in menjal olje v menjalniku, ne se pustit prepričat da tovarna tega ne predvideva, ras da ne predvideva, ker jim je cilj prodat cel menjalnik kot zaslužit drobiž na olju, cena menjave je okoli 500€, ko boš menjal boš imel občutek kot da imaš nov menjalnik
cool-1.gif
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.777
221
63
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
ne, to mi švabo ponuja za 12keur brutto
wink-1.gif

v slo so se prejsnji teden prodajali 3-je taki metalik crni, izvor leasing nemcija, letnik 2006 za 15800 eur. s kar precej opreme. aja, pa se kilometri, od 200 do 250k ....