bmw 3 touring 04/05

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.813
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
... najbolje dobiti eno dobro M10, ce gledamo ze robustnost
evil.gif

ja, na hit se poscat gor, mal še počakat da dobr zarjavi, pol pa eno huuuge turbino gor da pridemo do 1500hp pa gassaaa
grims-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Glede porabe: imam približno isto porabo z 530d in A3 1.8TFSI... mogoče na A3 še večjo...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
8.5l... gledano dolgoročno. BMW sicer kaže en liter manjšo porabo, a toliko računalnik laže. Audi pa kaže kar točno. In BMW da veliko več od sebe, če bi bila vožnja samo po avtocesti, pri recimo 150km/h, bi bila razlika v njegovo prid še večja.
Sem pa peljal iz DE v Slo pred dnevi 320d, karavan, ročni menjalnik, povprečna hitrost na skoraj 1200km 125km/h, v kar je všteto par zastojev in postanek ter malo letanja po ''vaseh'' okoli Muinchna. Poraba pa 6.2l....
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.813
113
ja superca, to je popolnoma sprejemljiva poraba.. pa tud tam do 10l/100km je še ok, to bo itaq avto za službene prevoze in podobna fijakanja, za postavljanje rekordov v povprečni porabi (30+l/100km) imam še vedno nissana
grin1.gif
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
imel sem nekoč 330ix... motor je zakon... dizel sicer naj bi šel bolje, in ga lahko čipneš... ampak.. 3.0 r6 je nuničljiva zadeva... vsi ki smo ga imeli/ga imajo ga samo hvalijo... navora je toliko da se v 5. prestavi lahko voziš 40kmh... in potem normalno pospešiš... do konca... pogon x je največja bedarija in ti v snegu ne pomaga nič, ker je pogon stalen v razmerju 38/62 .. se ve kam... ampak.. ko te začne zanašat ti dsc nič ne pomaga, za drift spet ni ok, ker volan trga iz roke, ker vlečejo tudi sprednja kolesa... mene ni prepričal... 2.8 motor ne seže do kolen 3.0 motorju, kakšne 2.0 ali 2.3 variante pa tudi ne... poraba pa od 8 do 11l.. pri xu še slaba 2 l več... jaz se za izlet v nemčijo potreboval 8,4l... sevisi so zastojn - ac kokalj v ljubljani... še največji probelm zna biti porba olja, ki jo pa rešiš tako da malo pokličeš ostale ki imajo tak motor in kakšno olje uporabljajo... ker so nekateri uspešno dobili boj..
wink-1.gif


lp
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
1. letno delaš 30.000 km - kupi bencinarja in pozabi dizel. Letna razlika pri gorivu bo 600 EUR v tvojem primeru.
2. vaginko ti je prav napisal - rabljen dizel s toliko km (in še kaj dodatnih na grbi) je lahko strošek - turbina, Bosch pumpa. Potencialni in verjetni stroški pri dizlu presegajo prihranek iz prve točke.
3. noben ni Premium Selection, cene so temu primerno nižje, o ohranjenosti in realnosti kilometrov pa posledično ne bom špekuliral.
4. če živiš v hribih in imaš ogromno klancev vseeno razmisli o 4WD ali drugem avtu s pogonom na sprednja kolesa.
5. dizel BMW je čisto OK, vseeno pa ti zna 170 KM bencinar nuditi malce več pristnega BMW veselja na spolzki podlagi.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
kak si mu pa to lepo napisal. Tema o teh vozilih je res nekaj posebnega. Če je prej nekdo odprl neko temo o nakupu avtomobila je tema vedno zašla na 10 drugih znam, tu pa smo ostali samo na bavarcih, zdaj je vprašanje samo dizel al bencinar. Jaz sem za bencinarja!
zmaga.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Saj veš, kako je... vozniki BMW-jev smo vedno na tapeti ostalih nedolžnih voznic in voznikov, ki nas imajo za divjake in primitivce. Seveda to ne drži. Do drugih lastnikov in ljubiteljev BMW-jev smo izjemno prijazni.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
zmaga.gif


Uporabniku, ki pa avto kupuje pa samo nekaj, ko ga kupiš ne pozabi prilepit slike!
cheer.gif
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Jaz pa glasujem za dizla, ampak le če dela vožnje vsaj 10+km naenkrat. Ker hladen dizel sploh ni zabaven za vozit, pa s tem ne mislim temperature hladilne tekočine
smile-1.gif


318d/320d je autobahn šparovček
zmaga.gif
x je bolj ko ne odveč, kot pravi Mitja

osebno bi pa kupil večjega bencinarja + plin
smile-1.gif
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.043
1.260
113
42
Sam ko se gre za užitke v vožnji se mi zdi da bi bil čipan 330xd prou fajn za vozit. Drugače pa je 2.0 najmanjši bencinar v touringu?
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Dik. A si vozil kdaj v živjenju BMW dizla? Nisi, kajne?
Ko boš vozil dizla v E90 seriji se oglasi. Te bom vprašal, če slišiš in čutiš motor, potem pa ti bom dal voziti še Volkswagnovega TDIja in primerjaj. Razlika je ogromna.

Poleg tega so BMW dizli zelo poskočni. Vlečejo od 1.500 obratov, zavrtijo se do 4.500, 5.000 obratov brez problema. Moč pa podajajo zelo zvezno, za razliko od TDIjev, kjer ti vso moč nabije med 2000 in 2500 obrati, potem pa pada dol krivulja.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
v 123d ti samo brzinomer da občutek kako hitro avto pospešuje in ko hočeš iz šeste še kar prestavo višje dat ker avto tako lepo vleče

pa TDI še ni tok "problematičen" kot kakšen korejski CRDi kjer veselje pozno pride in hitro gre
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.813
113
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
imel sem nekoč 330ix... motor je zakon... dizel sicer naj bi šel bolje, in ga lahko čipneš... ampak.. 3.0 r6 je nuničljiva zadeva... vsi ki smo ga imeli/ga imajo ga samo hvalijo... navora je toliko da se v 5. prestavi lahko voziš 40kmh... in potem normalno pospešiš... do konca... pogon x je največja bedarija in ti v snegu ne pomaga nič, ker je pogon stalen v razmerju 38/62 .. se ve kam... ampak.. ko te začne zanašat ti dsc nič ne pomaga, za drift spet ni ok, ker volan trga iz roke, ker vlečejo tudi sprednja kolesa... mene ni prepričal... 2.8 motor ne seže do kolen 3.0 motorju, kakšne 2.0 ali 2.3 variante pa tudi ne... poraba pa od 8 do 11l.. pri xu še slaba 2 l več... jaz se za izlet v nemčijo potreboval 8,4l... sevisi so zastojn - ac kokalj v ljubljani... še največji probelm zna biti porba olja, ki jo pa rešiš tako da malo pokličeš ostale ki imajo tak motor in kakšno olje uporabljajo... ker so nekateri uspešno dobili boj..
wink-1.gif


lp

kolikor sem jaz slišal je ta X drive v snegu še vedno bolj uporaben kot samo RWD, se pa seveda zavedam da ni to en jeep or somethin'. DSC me ne gane, če ne deluje dobro bom skorajda še bolj vesel
grin1.gif
avto pa itaq ne bo oz. ni mišljen za drift.. oziroma bo primeren samo za kakšno vožnjo na počez pozimi, to je pa tud to. Na ta x drive jaz gledam bolj kot na dodatek k dobremu motorju kot pa kaj drugega...

praviš da je poraba med 9 in 11, pri x-u še slaba 2 litra več.. to govoriš za dizla ali bencinarja? ker 13 za dizla je vseeno malce težka
smile-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.813
113
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
1. letno delaš 30.000 km - kupi bencinarja in pozabi dizel. Letna razlika pri gorivu bo 600 EUR v tvojem primeru.
2. vaginko ti je prav napisal - rabljen dizel s toliko km (in še kaj dodatnih na grbi) je lahko strošek - turbina, Bosch pumpa. Potencialni in verjetni stroški pri dizlu presegajo prihranek iz prve točke.
3. noben ni Premium Selection, cene so temu primerno nižje, o ohranjenosti in realnosti kilometrov pa posledično ne bom špekuliral.
4. če živiš v hribih in imaš ogromno klancev vseeno razmisli o 4WD ali drugem avtu s pogonom na sprednja kolesa.
5. dizel BMW je čisto OK, vseeno pa ti zna 170 KM bencinar nuditi malce več pristnega BMW veselja na spolzki podlagi.

1. zaenkrat sem na 30k km letno, številka konstantno povečuje in večinoma so to krajše relacije, nekaj malega je pa tudi mestne vožnje, recimo max ene 20%.
3. zavedam se da kupujem rabljen in ne nov avto, cena je primerna temu, da ni veliko zanimanja za take avtomobile, kilometri pa mi glede na letnik delujejo povsem realni, se tebi to ne zdi tako? 2005 letnik in 130+k km....
4. ne živim v hribih. mi klanci ne predstavljajo problemov tudi če naletim na kakšnega... ko sem imel '88 letnik E30ko (brez zapore diffa) sem vedno brez problema prilezel kamorkoli, tudi na krvavec, medtem ko so ostali FWDji pa še par AWDjev imeli resne probleme. samo občutek je potrebno imeti za vožnjo
smile-1.gif

5. tukaj ti dam definitivno prav ampak mi malce mori, ker je res malo touring bencinarjev na trgu... bo treba še mal na hitr v tujino pogledat...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.813
113
Citat:
Uporabnik Benady pravi:
Jaz pa glasujem za dizla, ampak le če dela vožnje vsaj 10+km naenkrat. Ker hladen dizel sploh ni zabaven za vozit, pa s tem ne mislim temperature hladilne tekočine
smile-1.gif


318d/320d je autobahn šparovček
zmaga.gif
x je bolj ko ne odveč, kot pravi Mitja

osebno bi pa kupil večjega bencinarja + plin
smile-1.gif

kot sem že napisal, v veliki večini delam relacije z 10+km, mi je pa popolnoma jasno kako je z krajšimi vožnjami in mrzlim dizlom
wink-1.gif

za X drive sem pa tudi že pisal, da gledam nanj kot na dodatek in ne kot pogoj or somethin'...
bencinar + plin je pa tudi zanimiva ideja ja, bo za foro treba še te opcije mal preštudirat, do sedaj res nisem nič razmišljal v to smer
zmaga.gif
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Kar nekaj BMW bencinarjev se prodaja ŽE predelanih na plin!

Tale mi je še posebej hud, je pa nad 130kW žal..

Za premislit je pa vredno. Žal mati država plina kot goriva nič ne vzpodbuja..