Toyota Auris Touring Sports Hybrid

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
V soboto je bil na Argonavtskih dnevih en gospod, ki je originalnega Aurisa hibrid predelal na plug in in dal notri vecjo baterijo. Ce kdaj prides na sestanek DEVSa, ga bos verjetno srecal ali pa mogoce dobil kontaktne podatke.

Aj, ponavadi dopoldne fila na polnilni postaji na Kotnikovi v Ljubljani, ce ga zelis videti.
 

zval

Pripravnik
19. avg 2007
88
0
6
71
Slovenska Bistrica

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Zanimivo ... če se vrnemo malce na Ampero, a o kakšni "touring" različici že razmišljajo ali ne?

Idealno EV zame bi bilo: cca. 200km/h končna, doseg 150-200 + km z enim polnjenjem in 550-600l prtljažnik ...
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Zanimivo ... če se vrnemo malce na Ampero, a o kakšni "touring" različici že razmišljajo ali ne?

Idealno EV zame bi bilo: cca. 200km/h končna, doseg 150-200 + km z enim polnjenjem in 550-600l prtljažnik ...
smile-1.gif

http://green.autoblog.com/2014/06/19/chevy-volt-half-billion-miles-2015-production/

Citat:
We're of course much more interested in when GM is finally going to start production of the next-gen Volt, but GM officials would only tell us that they're very excited about the still-secret vehicle, promising we'll be learning more "soon." Nitz did confirm that today's Volt drivers are most interested in three things from the next-gen model: more range, a lower price and a fifth seat. He did not say whether or not GM will be able to deliver on those requests.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Idealno EV zame bi bilo: cca. 200km/h končna, doseg 150-200 + km z enim polnjenjem in 550-600l prtljažnik ...
smile-1.gif

Čist mal še počakaj,menda bo Toyota nekaj podobnega dala na trg...leta 2047
hysterical-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik zval pravi:
Auris TS s 15 colskimi kolesi naj bi imel porabo 3,8L, kakšno porabo pa lahko pričakujem s 17colskimi kolesi? Nikjer nisem zasledil tega podatka....

LP, Z.

Pomembna je širina gume, ne velikost kolesa.
Za el. avte, recimo, je najbolj primerna velikost 20 col, ampak seveda ozka guma.
Če namesto 15 daš enako široko 17 (seveda z enakim obsegom), bo poraba manjša (ker je bok nižji in zato izgub manj)
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
narobe. velikost kolesa je se kako pomembna pri nizji porabi. ker 17 col feltna pac precej vec tehta kot 15 col. in to tezo je treba zavrtet po domace povedano.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Ja, in zato so namenske gume za električne avte večje od klasičnih.
Večja masa platišča ni tako zelo pomembna, ker energijo, potrebno, da jo zavrtiš, lahko regeneriraš pri zmanjševanju hitrosti (kot bi imel na avtu 4 vztrajnike). Energije, izgubljene v gumi, ne moreš, se spremeni v toploto.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
To drži samo v zelo omejenih situacijah. V večini primerov so izgube zaradi štirikvadrantnega obratovanja večje, kar je tudi edino logično, ker vložene energije (brez pomoči zastonjskih sil) ni nikoli mogoče 100% regenerirati. Aja, zadevo sem med drugim tudi sam odsimuliral (Matlab+Simulink). Razlogi za večja kolesa so bolj ali manj v prenosih in s tem povezano sinhronsko hitrostjo.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Ne, vecja kolesa so vedno tezja, kot zrak v gumah, ki jih prinasa vecji presek gume. Tukaj teorija ne drzi vode, niti, ce so ozka kot v primeru i3. Vem dobro, da so 20 col in 195 sirine ali nekaj taksnega. Taksno 20 col platisce, cetudi je alu tehta se vedno tam od 15kg naprej po tamalem. 15" alu so tam od 6kg naprej kar je veeeeelika razlika, ce pomnozis s "kvadratom"

Ne vem kaj PR sluzbe pravijo ampak roko na srce gre za lepotne popravke novejsih avtomobilov. Enostavno so danasnjem metroseksualcu lepsi avtomobili z vecjimi preseki blatnikov in kocijaskimi wheelseti. Fizika je pa fizika.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113

zval

Pripravnik
19. avg 2007
88
0
6
71
Slovenska Bistrica

So potem te dimenzije napisane v homologacijskem kartončku ?

LPZ

Ampak to je OFF topic, pri Aurisu so na voljo naslednje dimenzije in CO2 (=poraba) po NEDC:
195/65 R15 - 85 g CO2
205/55 R16 - 87 g CO2 ali + 2,4 %
225/45 R17 - 92 g CO2 ali + 8,2 %

torej nekje od 0,2 do 0,4 l višja poraba

[/QUOTE]
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Mislim da so, vsaj pri meni pri Priusu sta napisani obe dimenziji, ki sta na voljo pri novem avtu. 100% pa nisem.