Jaguar XF

tony

Guru
23. jul 2007
9.665
1.482
113
Bravo za barvo
zmaga.gif


Btw., so na Otoku kaj bolj normalni glede tega ali ne in so vsi novi avti itak sivi ali črni?
confused-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.500
10.729
113
ne vem kolk kompliciranja spet..zapisovalo bi se na tehničnih letno in na uradnih servisih in na servisih ki dajo kaj nase. Vse ostalo je pa porblem folka ki kupuje "poceni".. dejstvo pa je če bi štimalo bi se marsikaj porihtalo. Gre pač za nek subtilni dvig kulture.

Lahko bi se pa še dodal dodatek, da avto ki se je v zadnjem letu brkljal po kmjih, gre takoj pod prešo oziroma v razgradnjo. Case closed.
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Mickeno bolj normalni so, ampak da bi pa pretiravali pa ni.
smile-1.gif
Srebrna, crna, bela pa kaksna temno modra = 75%... XFje specificno pa obozujejo v tisti rjavo-bronasto-kr-neki barvi.

Sive in srebrne avte bi pa jaz tle itak prepovedal. Malo meglice zjutraj, luci se itak ne prizge (ker je dan, ane?!), pol ga pa probaj ne spregledat v kriziscu
bonk.gif
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.534
2.914
113
v lokalni ostariji
KM popisuje zavarovalnica (no povedat moraš pa sam:))

Evrofil povej mi kaj pomeni P-reg, H-reg,G-reg...pri oglasih v GB? a so te črke kakšne fore glede leta registracije ali je kaj drugega?
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Meni pa pri tem vrtenju kilometrov ni jasno, kako ne morajo tvarne vgradit nekega bolj zanesljivega načina, da nebi mogel vsak smrduh v Celju z okolico na domačem laptopu tega rihtat?!?

Sicer sem popolni laik, ampak če imamo neko jako varnost online transakcij in podobno, a tu pa se ne da porihtat?
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Ni elektronske zaščite, ki se je ne bi dalo razbiti. Vrtijo se veliki denarji. Poleg tega nisem prepričan, če je avtomobilska industrija ravno zainteresirana - več ko je dvoma v rabljen avto, več novih se proda.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
A ni 1x crashburnt podal
zmaga.gif
varjanto z nekim cipom...

Zakompliciran za odstranit...pa da pise samo "navzgor"
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Ja očitno res...

Preprosto ne moraš biti miren ob nakupu rabljenega avta...razen če je od fotra ali mame
smirk-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Meni pa pri tem vrtenju kilometrov ni jasno, kako ne morajo tvarne vgradit nekega bolj zanesljivega načina, da nebi mogel vsak smrduh v Celju z okolico na domačem laptopu tega rihtat?!?

Sicer sem popolni laik, ampak če imamo neko jako varnost online transakcij in podobno, a tu pa se ne da porihtat?

Sej načine zapisa kilometrov se stalno izpopolnjuje - algoritmi, hardware, število lokacij beleženja (no, tu so seveda hude razlike med proizvajalci). Glavna težava pri zagotavljanju varnosti je dostop do strojne opreme. Pri e-bančništvu tega nimaš, lahko le oddaljeno napadaš in izkoriščaš luknje v front-end / back-end arhitekturi.

Smo pa daleč od tega, da bi znal "vsak Celjan z domačim laptopom" zrihtati nekatera novejša vozila.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.579
9.810
113
40
MB
pa res, ker tourana prodaš kakršnegakoli z bilokolko km v par dneh
grin1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ni čist res. Poznam enega, ki se je prodajal kar dolgo časa (1.6 bencinc, 7 sedežev, rdeč, pod 100.000 km, 10 let star, prvi lastnik). Oglaševal je 4800EUR, švercerji izza Trojan so ponujali 3000 EUR max. Na koncu je šel v Zagreb za 4700 EUR.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Meni pa pri tem vrtenju kilometrov ni jasno, kako ne morajo tvarne vgradit nekega bolj zanesljivega načina, da nebi mogel vsak smrduh v Celju z okolico na domačem laptopu tega rihtat?!?

Sicer sem popolni laik, ampak če imamo neko jako varnost online transakcij in podobno, a tu pa se ne da porihtat?

Sej načine zapisa kilometrov se stalno izpopolnjuje - algoritmi, hardware, število lokacij beleženja (no, tu so seveda hude razlike med proizvajalci). Glavna težava pri zagotavljanju varnosti je dostop do strojne opreme. Pri e-bančništvu tega nimaš, lahko le oddaljeno napadaš in izkoriščaš luknje v front-end / back-end arhitekturi.

Smo pa daleč od tega, da bi znal "vsak Celjan z domačim laptopom" zrihtati nekatera novejša vozila.

Crash, vidim da se spoznaš...

Slučajno kaj poznaš volvo sisteme? Ko sem kupil mojega S60, letnik 2002 sem naknadno na Dumidi ugotovil (so ugotovili) da so bili kilometri vrteni...ne na podlagi direktne informacije, ampak naj bi imel volvo neko foro, da če računalnik zazna poseg to poučenemu bralcu testerja sporoči skozi druge "znake"...meni je kao izpisalo, da je ABS pokvarjen in še par drugih zadev...in na podlagi tega so vedeli, da so bili kilometri vrteni...
Kmalu bom kupoval nekaj z letnico 2011...kako imajo zdaj kaj porihtano?