Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Jaz mam pa uc na tocno tem:
http://www.horsepower-motor-centre.co.uk/view.asp?ID=1705
A tista športna "oranžna" ročka je kak aftermarket racing del iz avtoodelka v Šparu
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Jaz mam pa uc na tocno tem:
http://www.horsepower-motor-centre.co.uk/view.asp?ID=1705
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Sem enkrat bral štorijo o xc 90 ocean race. Zagotovo jo Google najde.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Jaz mam pa uc na tocno tem:
http://www.horsepower-motor-centre.co.uk/view.asp?ID=1705
A tista športna "oranžna" ročka je kak aftermarket racing del iz avtoodelka v Šparu
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
A noben no pozna kakšnih serviserjev, ki tudi Jaguarja šraufajo?
Po mojem mnenju bi XF (spet ni tako specifičen avto) lahko katerikoli sposoben garažni mojster rihtal. Se motim?
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Pod črto za tak avto imaš dve opcije, ali si ljubitelj in iznajdljiv ter poiščeš material po netu sam (poceni roba iz anglije) ter potem daš popoldancu ali pa ustreznemu servisu za nek sklop da vgradijo po tvojih navodilih. Druga opcija je da neseš denar zlatarjem na summitu, ki v večini nimajo pojma oz. bodo naredili to kar naredi popoldanc, samo računali bodo 10x toliko in pa material bo enak ceni na kg suhega zlata. Alternativa kot rečeno so uradni servisi v tujini, ki so malce cenejši (recimo da je razmerje kot zlato-srebro).
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Kako laufa zadeva s temi odpoklici? Če stranka tega ni naredila takrat, ko bi morala, je verjetno sedaj že prepozno.
Ali lahko na kakršen koli način "uveljavljaš" odpoklic tudi pozneje?
Citat:
Uporabnik BigPoppa pravi:
Pa kaj ti moraš res v vsaki temi puščat svoje neumne komentarje?