In SENP-ovci v okviru GPU UUP
So eno ali več pasovni?
Ce stejes zraven se SENP potem se vsi OCP SUP PU, itd... senp ponavad dela v delovnih uniformah (kombinezonih)
In SENP-ovci v okviru GPU UUP
So eno ali več pasovni?
Pred enim mesecem sem preko fb tole napisal in jih označil. A misliš da se je kdo od označenih javil?Manjši rondoji so taki kot Mengeški, večji je npr. Žalski in Tomačevski.
Tisti med Žalami in Tomačevim so nekaj srednjega, ki so itak čisti mimosun (dvopasovni uvoz in izvoz s tem, da z zunanjega pasu nisi prisiljen iti na prvi izvoz ven in tako dovpasovni izvoz izgubi pomen). To problematiko je Hanzi že n-krat izpostavil tu na forumu, celo na RTV je klical v jutranji program. Odgovornim se zdi še vedno vse ok....Na teh srednje velikih rondojih sem doživel preveč čudnih situacij, ko sem peljal "po pravilih". Tako, da sedaj (zadnje leto) vozim po zdravi pameti in je dosti boljše.
FB me sprasuje o cem razmisljam?
O naših prometnih strokovnjakih, projektantih, nadzoru, izvajalcih (ponovno).
A si lahko kdo ogleda priložene linke in dokument in jih komentira. Razlog za moje ukvarjanje s tem pa so nelogični rondoji med Žalami in Tomačevem kjer kljub dvopasovnim uvozom, rondoju in izvozu lahko zapustis rondo samo iz zunanje pasu rondoja. Zakaj ti rondoji niso "turbo" in kdaj bodo.
Dušan Lukić
avtošola ŠMARCA
Agencija za varnost prometa
AMZS
Motorevija AMZS
Avto magazin
Slovenska policija /The Slovenian police
Avtomobilnost
Volan
Domžalec Si
Ministrstvo za infrastrukturo
Vlada Republike Slovenije
Marjan Šarec
Alenka Bratušek
Najbrž kaj takega, zino, a ga poznaš . Se voziš po pravilih skozi njegaIn SENP-ovci v okviru GPU UUP
So eno ali več pasovni?
Prometni policisti delujejo na vseh policijskih upravah v RS in so organizirani kot podrocna policijska postaja. To pomeni da npr PPP Ljubljana pokriva teren cele PU, torej od meje s hrvasko pri kocevju do vodic in od cerknice do trojan. V osnovi skrbijo za nadzor prometa na avtocesti (ter obvoznici) in praviloma obravnavajo prometne nesrece III. in IV. kategorije. Prakticno se drugega dela ne lotevajo oz ga predajajo krajevno pristojnim PP. Ker se gibljejo na obmocju cele PU, so njihove patrulje praviloma prve, ki gredo pomagat ce katera od nemestnih postaj potrebuje pomoc. Na kratko: obrvnavajo tezje nesrece in ukrepajo v zvezi s prometnimi prekrski.OK - sva na različnih valovnih ... ozr. na našem koncu razumemo “prometnik” tako tiste, ki urejajo promet (bele kape, beli opasači), kot tiste, ki so bili poslani za “nadzor” (zbiranje ukrepov) prometa. Ne eni, ne drugi niso srečni s situacijo, vkolikor se sami niso odločili.
Sicer je pa vseeno - sam si načel, da smatraš kot degradacijo, če te nekdo sprašuje kaj v zvezi z ZPrCP. Zdaj pa razloži zakaj.
na žalskem rondoju imaš pred vsakim izvozom na tleh na zunanjem pasu narisani puščici za naravnost in desno, torej se lahko pelješ tudi mimo izvozadaš primer krožišča v LJ, kjer je dovoljeno voziti več izvozov po zunanjem, da bom vedela kakšnega ranga velikosti so ta krožišča? Prosim.
...
Šit. Jaz sem bila prepričana da je zunanji samo za not in ven. Kako za vraga se naj nekdo iz notranjega razvrsti na zunanjega, če se eni recimo tri izvoze peljejo po zunanjem. Popolnoma nelogično, ker nekateri dejansko to počnejo. A potem bomo počasi vsi krožili po zunanjem, notranji pasovi bodo pa prazni? Zakaj potem sploh imamo več pasov, če z vožnjo po zunanjem zmanjšujemo pretočnost krožišča?
Tukaj imaš talne označbe in je takšna vožnja zaradi določenih razlogov predvidena. Kaj pa recimo mengeško krožišče, o katerem je bilo govora?Primer turbo križišča......pri prvem izvozu je še možna vožnja naravnost po zunanjem, pri drugem pa več ni dovoljeno.