bedaki na cesti

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.648
6.704
113
pri taščici
Manjši rondoji so taki kot Mengeški, večji je npr. Žalski in Tomačevski.
Tisti med Žalami in Tomačevim so nekaj srednjega, ki so itak čisti mimosun (dvopasovni uvoz in izvoz s tem, da z zunanjega pasu nisi prisiljen iti na prvi izvoz ven in tako dovpasovni izvoz izgubi pomen). To problematiko je Hanzi že n-krat izpostavil tu na forumu, celo na RTV je klical v jutranji program. Odgovornim se zdi še vedno vse ok....Na teh srednje velikih rondojih sem doživel preveč čudnih situacij, ko sem peljal "po pravilih". Tako, da sedaj (zadnje leto) vozim po zdravi pameti in je dosti boljše.
Pred enim mesecem sem preko fb tole napisal in jih označil. A misliš da se je kdo od označenih javil?
FB me sprasuje o cem razmisljam?
O naših prometnih strokovnjakih, projektantih, nadzoru, izvajalcih (ponovno).
A si lahko kdo ogleda priložene linke in dokument in jih komentira. Razlog za moje ukvarjanje s tem pa so nelogični rondoji med Žalami in Tomačevem kjer kljub dvopasovnim uvozom, rondoju in izvozu lahko zapustis rondo samo iz zunanje pasu rondoja. Zakaj ti rondoji niso "turbo" in kdaj bodo.
Dušan Lukić
avtošola ŠMARCA
Agencija za varnost prometa
AMZS
Motorevija AMZS
Avto magazin
Slovenska policija /The Slovenian police
Avtomobilnost
Volan
Domžalec Si
Ministrstvo za infrastrukturo
Vlada Republike Slovenije
Marjan Šarec
Alenka Bratušek
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.648
6.704
113
pri taščici

Priponke

  • Screenshot_20181204-215251_Maps.jpg
    Screenshot_20181204-215251_Maps.jpg
    1 MB · Ogledi: 220

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.008
113
OK - sva na različnih valovnih ... ozr. na našem koncu razumemo “prometnik” tako tiste, ki urejajo promet (bele kape, beli opasači), kot tiste, ki so bili poslani za “nadzor” (zbiranje ukrepov) prometa. Ne eni, ne drugi niso srečni s situacijo, vkolikor se sami niso odločili.

Sicer je pa vseeno - sam si načel, da smatraš kot degradacijo, če te nekdo sprašuje kaj v zvezi z ZPrCP. Zdaj pa razloži zakaj. :p
Prometni policisti delujejo na vseh policijskih upravah v RS in so organizirani kot podrocna policijska postaja. To pomeni da npr PPP Ljubljana pokriva teren cele PU, torej od meje s hrvasko pri kocevju do vodic in od cerknice do trojan. V osnovi skrbijo za nadzor prometa na avtocesti (ter obvoznici) in praviloma obravnavajo prometne nesrece III. in IV. kategorije. Prakticno se drugega dela ne lotevajo oz ga predajajo krajevno pristojnim PP. Ker se gibljejo na obmocju cele PU, so njihove patrulje praviloma prve, ki gredo pomagat ce katera od nemestnih postaj potrebuje pomoc. Na kratko: obrvnavajo tezje nesrece in ukrepajo v zvezi s prometnimi prekrski.

Nasprotno splosni policisti delajo in po prometu in po vsem ostalem (jrm, kazniva dejanja, itd).

Ena stara sala gre takole:
Lestvica v policiji:
- dober policaj
- slab policaj
- policaj ki hodi samo po placo
- prometnik

:)

Osebno se z njimi razumem in nimam tezav. Je pa tako da ze cca 5 let ne delam po prometu in ti lahko odgovorim na bistveno bolj kompleksna vprasanja s podrocja dela po kriminalu. In menim da so neke neskoncne debate o kroziscih izguba casa in neko dlakocepljenje.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.614
113
še v SLO - ampak komaj
Potem se prav razumeva (lestvica). Ampak je po svojo vseeno žalostno, da se v “promet” tlači “vse najslabše” in vseeno pričakuje, da bo kaj boljše na naših cestah. Ker za “red” na cestah morajo skrbeti vsi deležniki iz vseh področij - zakonodajalec z smiselnimi zakoni, upravljavci z ustrezno opremo, vozniki in ne nazadnje tudi nadzorni organi. A ti ne le z ozko usmerjenim kaznovanje, ampak tudi z opozarjanjem na neustrezno ozr. neživljenjsko zakonodajo in predlogi za ustrezno prilagoditev.
Da ne bo nesporazuma - ne na dnevni ravni in prosti odločitvi vsakega posameznega prometnika, ampak na sistemski ravni. To pa seveda ne gre, če je glavni cilj seštevanje ukrepov in imeti stalnega “krivca” neprilagojeno hitrost.
Sicer tudi v drugih državah ni kaj veliko bolje in se v “promet” porine vse kar ni dovolj dobro za kaj drugega, a se očitno tega vsaj zavedajo in z drugim prijemi (sodišči, boljše vodstvo, ozr. vsaj tam ne samo “odpad”) polovijo prometne neumnosti.

Pod črto - za vse nas bi bilo bolje, da bi tudi v prometu bilo kaj policistov z malo več pod kapo - a dokler vi sami tja porivati odpad in z njim tudi tako ravnate, ni čudno, da krožijo vici o policistih. Saj so običajno ravno ti policisti edini s katerimi povprečni državljan pride v stik.

Zdaj pa dosti OFF - pa še spanja moram malo ujeti.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.008
113
Ne sej to ni bil moj point. Ni fora da dajo tja najbolj nesposobne (dalec od tega), interno je pac joke da so nesposobni ker samo eno vrsto dela delajo.

Sicer je razporeditev butastih kar enakomerna skozi vse sluzbe in nivoje :)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.040
5.648
113
Jaz bi prej rekel neprilagojena hitrost belega kombija...ženska je vozila lepo ko jo kombi nabije od zadaj...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.716
15.768
113
Ja sej. Ker ga je firbec matral, kaj se dogaja na skrajnem robu vozišča, ni gledal pred sebe ter ni zmanjšal hitrosti, kot bi jo zaradi oznak za nesrečo moral in nabil pravilno vozečo žensko pred sabo :)
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.692
1.397
113
Preveč pravilno si se postavil v križišče, beri zapeljal preveč naprej, da si naredil prostor zadaj vozečim, ki niso zavijali levo.
Se v LJ dogaja podobno, če greš po pravilih v križišče, te po notraji strani prehiti. Zato pa tudi tukaj po zdravi kmečki pameti, malo manj rinit v križišče in se izogneš kritičnim situacijam. Žalostno toda tako je.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

krko

Guru
5. sep 2010
2.692
1.397
113
Ne. Je zavijal levo, samo je šel preveč naprej v križišče, da so lahko za njim vozeči šli naravnost ali desno na nadvoz, vmes ga je bedak prehitel po notranji strani.
edit: Pa tudi, če je brane_new vzel celotni proces zavijanja bolj na široko, je tisti v C-max-u še vedno bumbar.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.207
847
113
I

Izbrisan uporabnik #15304

Šit. Jaz sem bila prepričana da je zunanji samo za not in ven. Kako za vraga se naj nekdo iz notranjega razvrsti na zunanjega, če se eni recimo tri izvoze peljejo po zunanjem. Popolnoma nelogično, ker nekateri dejansko to počnejo. A potem bomo počasi vsi krožili po zunanjem, notranji pasovi bodo pa prazni? Zakaj potem sploh imamo več pasov, če z vožnjo po zunanjem zmanjšujemo pretočnost krožišča?
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.855
876
113
MB
Šit. Jaz sem bila prepričana da je zunanji samo za not in ven. Kako za vraga se naj nekdo iz notranjega razvrsti na zunanjega, če se eni recimo tri izvoze peljejo po zunanjem. Popolnoma nelogično, ker nekateri dejansko to počnejo. A potem bomo počasi vsi krožili po zunanjem, notranji pasovi bodo pa prazni? Zakaj potem sploh imamo več pasov, če z vožnjo po zunanjem zmanjšujemo pretočnost krožišča?

Primer turbo križišča......pri prvem izvozu je še možna vožnja naravnost po zunanjem, pri drugem pa več ni dovoljeno.