bedaki na cesti

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.648
6.704
113
pri taščici
Mengeska imajo pa enopasovne uvoze in izvoze. Tukaj nam grejo v nos krozisca z vecpasovnimi uvozi in izvozi.
Pi enopasovnih je pac vse odvisno od tega kako se menja pasove.
Nekateri se drzijo zunanjega kot pijanec plota, drugi grejo po cpp, tretji gremo po najkrajsi poti (ce je kolikor toliko prazno)
 
I

Izbrisan uporabnik #15304

Mengeska imajo pa enopasovne uvoze in izvoze. Tukaj nam grejo v nos krozisca z vecpasovnimi uvozi in izvozi.
Pi enopasovnih je pac vse odvisno od tega kako se menja pasove.
Nekateri se drzijo zunanjega kot pijanec plota, drugi grejo po cpp, tretji gremo po najkrajsi poti (ce je kolikor toliko prazno)
a nimajo povečini krožišča enopasovne uvoze in izvoze?
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.612
3.133
113
No, mene, ki sem vajen Mariborskih krožišč je kar presenetilo (še bolj pa najbrž tiste okrog mene) ko sem enkrat zavozil na tiste mimo Žal in tam okrog in potem navajen izhoda iz notranjega pasa skoraj povzročil prometno. Vem, je moja krivda ker nisem obenem uspel spremljati prometa in vseh označb v meni novem krožišču pa vendar,... tiste krožne bi se dalo izvesti nekoliko bolj logično. V MB mislim, da te praktično na vsakem krožišču zunanji pas vrže ven na prvem izvozu, notranji pa ima opcijo ven ali naprej, v primeru dvopasovnega izvoza. Tam mimo Qlandije so celo morali dati črte, ki opozarjajo na napako (hrup izpod koles), ker je marsikdo, ki mu je zunanji pas zapovedal izvoz iz krožišča peljal naprej v krog in doživel bližnje srečanje s tistim, ki je želel iz notranjega pasu iz krožišča-
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.648
6.704
113
pri taščici
Ja, tvoja krivda, ker ne upostevas nelogicnih pravil, ki veljajo na vedno bolj redkih kroziscih.
In hudic, sploh ne mislijo zadeve spremeniti kot kaze. To je najhuje. Isto kot resevakni pas. En gasilc Anze se je moral spotegniti v svojem prostem casu, da je bebcem dokazal da na 7,5m sirine ne spravis 9m sirine.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
No, mene, ki sem vajen Mariborskih krožišč je kar presenetilo (še bolj pa najbrž tiste okrog mene) ko sem enkrat zavozil na tiste mimo Žal in tam okrog in potem navajen izhoda iz notranjega pasa skoraj povzročil prometno. Vem, je moja krivda ker nisem obenem uspel spremljati prometa in vseh označb v meni novem krožišču pa vendar,... tiste krožne bi se dalo izvesti nekoliko bolj logično. V MB mislim, da te praktično na vsakem krožišču zunanji pas vrže ven na prvem izvozu, notranji pa ima opcijo ven ali naprej, v primeru dvopasovnega izvoza. Tam mimo Qlandije so celo morali dati črte, ki opozarjajo na napako (hrup izpod koles), ker je marsikdo, ki mu je zunanji pas zapovedal izvoz iz krožišča peljal naprej v krog in doživel bližnje srečanje s tistim, ki je želel iz notranjega pasu iz krožišča-

Žalski je itak katastrofa. 3 vozni pasovi, enojni uvozi, enojni izvozi, dvojni uvozi, dvojni izvozi. Malo mešano na žaru v glavnem.
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.855
876
113
MB
No, mene, ki sem vajen Mariborskih krožišč je kar presenetilo (še bolj pa najbrž tiste okrog mene) ko sem enkrat zavozil na tiste mimo Žal in tam okrog in potem navajen izhoda iz notranjega pasa skoraj povzročil prometno. Vem, je moja krivda ker nisem obenem uspel spremljati prometa in vseh označb v meni novem krožišču pa vendar,... tiste krožne bi se dalo izvesti nekoliko bolj logično. V MB mislim, da te praktično na vsakem krožišču zunanji pas vrže ven na prvem izvozu, notranji pa ima opcijo ven ali naprej, v primeru dvopasovnega izvoza. Tam mimo Qlandije so celo morali dati črte, ki opozarjajo na napako (hrup izpod koles), ker je marsikdo, ki mu je zunanji pas zapovedal izvoz iz krožišča peljal naprej v krog in doživel bližnje srečanje s tistim, ki je želel iz notranjega pasu iz krožišča-

Pri Qlandiji je samo na pasu ki zavija k trgovini dovoljena vožnja po zunanjem naravnost, pri ostalih izvozih moraš iz zunanjega it ven, ker drugače si v prekršku in kriv za morebitno nesrečo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: vuk in McGiver

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.569
336
83
Kras
www.mtl.si
Tist skokc te lahko tud kr dobr zj3be, pred mnogimi leti me je zaradi tega tam zavrtelo točno pred policaji, matr ej :obesise::cheer:
Hja, kaj naj ti rečem.
Za nas povprečneže z jajci od avta je tisti skokec ravno prav, da zadek malo pobegne :)... Sem pa tudi jaz enkrat imel problem z AXom, ko je malo nepričakovano preveč pobegnil, ampak sem ga še ujel...

PS: kako drago je bilo?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.648
6.704
113
pri taščici
Žalski je itak katastrofa. 3 vozni pasovi, enojni uvozi, enojni izvozi, dvojni uvozi, dvojni izvozi. Malo mešano na žaru v glavnem.
Isto so tudi brniško.
3 rondoji, pa tudi dva ne enaka, vsak uvoz/izvoz drugačen, potem notri tudi različen, skratka tudi ko greš x skozi njih moraš vedno spremljat kako ga boš vzel, da bos sel tam ven kjer zelis
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.716
15.768
113
Hja, kaj naj ti rečem.
Za nas povprečneže z jajci od avta je tisti skokec ravno prav, da zadek malo pobegne :)... Sem pa tudi jaz enkrat imel problem z AXom, ko je malo nepričakovano preveč pobegnil, ampak sem ga še ujel...

PS: kako drago je bilo?

Ja sej to je to, meni je bil tist kucl že od nekdaj povsem odveč, sam rondo pa podobno kot tisti v BTCju preveč drseči. Ravno zato se mi žalsi (pa mnooogo let nazaj tudi tomačevski, ko še ni bilo semaforjev) dopade, ker ima že toliko več oprijema, da je treba it na počez pri višjih hitrostih in posledično se je žalskega vedno driftalo v 3. ali 4. prestavi, v BTC in L pa večinoma 2., maaax.3 pa še to zelo poredko. :D

Če se prav spomnim ni bilo neke sile, par sto €, nič pik, vnovčil polovičko :zardelalter: Nisem se imel kaj pregovarjat, saj me je zavrtelo in sem dobil kazen zaradi izgube kontrole nad vozilom, čemur sem se pri enih drugih policajih že izognil, ker me ni nikjer odneslo (v smislu spina, ne drifta) in sem šel domov z opozorilom :cheer:
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.716
15.768
113
Isto so tudi brniško.
3 rondoji, pa tudi dva ne enaka, vsak uvoz/izvoz drugačen, potem notri tudi različen, skratka tudi ko greš x skozi njih moraš vedno spremljat kako ga boš vzel, da bos sel tam ven kjer zelis

Mogoče je bil pa ravno to namen načrtovalcev, da ne voziš kar nekaj na pamet :fredi: :p
 
I

Izbrisan uporabnik #15304

Ja sej to je to, meni je bil tist kucl že od nekdaj povsem odveč, sam rondo pa podobno kot tisti v BTCju preveč drseči. Ravno zato se mi žalsi (pa mnooogo let nazaj tudi tomačevski, ko še ni bilo semaforjev) dopade, ker ima že toliko več oprijema, da je treba it na počez pri višjih hitrostih in posledično se je žalskega vedno driftalo v 3. ali 4. prestavi, v BTC in L pa večinoma 2., maaax.3 pa še to zelo poredko. :D

Če se prav spomnim ni bilo neke sile, par sto €, nič pik, vnovčil polovičko :zardelalter: Nisem se imel kaj pregovarjat, saj me je zavrtelo in sem dobil kazen zaradi izgube kontrole nad vozilom, čemur sem se pri enih drugih policajih že izognil, ker me ni nikjer odneslo (v smislu spina, ne drifta) in sem šel domov z opozorilom :cheer:
Sredi noči ko ni nobenega prometa so te eni policaji oglobili in drugi opozorili? Ker ne verjamem da podnevi driftaš. Upam vsaj :cool:
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.716
15.768
113
Da, ampak pri enih me je sredi drifta zavrtelo in sem dejansko izgubil kontrolo, v drugem primeru nisem in sem driftal toliko časa dokler se nisem naveličal, nato pa sem se ukvarjal s policijo, ki sem jo imel do takrat za safety car hehe (lokalnapolicija.press) in so mi prav tako želeli napisati kazen za enak prekršek ampak sem jim nekako dopovedal, da niti približno ni prišlo do izgube nadzora. Podnevi načeloma ne driftam.