Avtomatski menjalnik in zima

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Kira prestava pa ? Ker pri men to samo v 4ti naredi, drugače ne
smile-1.gif
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
V glavnem ne, pri avtomatiku se ne zavira z motorjem. Zakaj pa bi saj imaš zavore, poleg tega imamo avtomatik prav zato, da ni potrebe po stalnem ročnem pretikanju. Lahko pa pri daljšem spustu navzdol, recimo kakšen Ljubelj in podobno, pretakneš v nižjo prestavo, 3 ali 2 in tako motor rahlo zavira, da ne skuriš zavor.
 
Nazadnje urejeno:

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Citat:
Uporabnik boc pravi:
A potem z avtomatiki ni mogoče zavirati z motorjem?

Za vsak slučaj - da ne boš slučajno razumel prejšnjega odgovora.
Načeloma je sicer odvisno od samega menjalnika, ampak motor vseeno zavira, ko spustiš pedal za plin. Pri nekaterih identično kot pri ročnih menjalnikih (recimo DSG), pri nekaterih pa precej manj (recimo Subaru 4EAT).
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
Avtomatiki, ki jih imam jaz popolnoma nič ne zavirajo sami od sebe. Ko spustiš plin je, kot bi imel v leru in ima avto pri hitrosti od 60km/h +, takšno vztrajnost, da hitrost na ravnini nič ne pade po nekaj 100m vožnje.
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Dsg zavira kot ročni, klasika ne zavira nič, za cvt pa nimam pojma... Vse odvisno od tehnike menjalnika...
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.366
159
63
37
Po prvih 100km z Aisinom v Peugeot 308 ugotavljam, da tudi ta zavira s klanca dol. In to celo nad pričakovanji! Sem čisto navdušen!
cheer.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Ja, dokler so na voznem me ne motijo, na prehitevalcu pa nimajo kaj jadrat, saj se spremenijo v kamperiste.
smile-1.gif
Takole gre kapelca od Renaulta .....
Res da sem bil precej na prehitevalnem, ampak za menoj že ni bilo prometa, pa tudi dolgo ne bi bil na voznem pasu. Varnostna razdalja pri 130 je 72m, kar je cca 5 dolžin sleperjev.se pravi mora biti med voziloma na desni 150m prostora da se lahko vrinem nazaj na vozni pas.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Yt navodila ne primejo, vsaj ne za dolgo.. Menjava olja tudi ne prime .
Šef je očitno.pozabil kozolcarju naročiti reset intervala.
Tole sveti ze precej dolgo(kakšnih 50kkm?), tako da se tudi jaz ne obremnjujemm več.
Če crkne je asistenca v roku službe
evil.gif

wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Kot so ti tudi drugi napisali - tudi avtomatski zavirajo. Je pa velika razlika med njimi. DSG je praktično kot ročni, spet drugi imajo svoje "fore", pa senzorje na klancih ... skratka - je vseh vrst. Od mojih izkušenj pa so vsi zavirali, kar sem jih vozil. Nekateri res malo (kot praviš - skoraj v leru).
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Citat:
Uporabnik Nitroo pravi:
klasika ne zavira nič

Klasika prav lepo zavira z motorjem. Z Vršiča se da s presenetljivo malo zaviranja priti dol.
Z Dolomitskih klancev rabim komaj kaj zaviranja, res pa je, da dam na ročno prestavljanje v S načinu. Avtomatsko je tako, dokaj nepredvidljivo, od jadranja do pretiranega zaviranja.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik krava pravi:
Kot so ti tudi drugi napisali - tudi avtomatski zavirajo. Je pa velika razlika med njimi. DSG je praktično kot ročni, spet drugi imajo svoje "fore", pa senzorje na klancih ... skratka - je vseh vrst. Od mojih izkušenj pa so vsi zavirali, kar sem jih vozil. Nekateri res malo (kot praviš - skoraj v leru).

Zgleda bo držalo to kar praviš, nisem vedel.
Vsi avtomatiki kar sem jih imel in vozil ni nikoli noben zaviral. Sem pa res enkrat vozil enega, ki je očitno zaviral saj je zelo hitro izgubil hitrost, če sem spustil gas, mi je bilo precej zoprno. Raje imam, da avto še kar pelje brez gasa, kot da bi vklopil tempomat.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik krava pravi:
Kot so ti tudi drugi napisali - tudi avtomatski zavirajo. Je pa velika razlika med njimi. DSG je praktično kot ročni, spet drugi imajo svoje "fore", pa senzorje na klancih ... skratka - je vseh vrst. Od mojih izkušenj pa so vsi zavirali, kar sem jih vozil. Nekateri res malo (kot praviš - skoraj v leru).

Zgleda bo držalo to kar praviš, nisem vedel.
Vsi avtomatiki kar sem jih imel in vozil ni nikoli noben zaviral. Sem pa res enkrat vozil enega, ki je očitno zaviral saj je zelo hitro izgubil hitrost, če sem spustil gas, mi je bilo precej zoprno. Raje imam, da avto še kar pelje brez gasa, kot da bi vklopil tempomat.

No jaz imam pa ravno obratno izkušnjo. Vsi avtomatiki, ki sem jih do sedaj vozil, so zavirali (nekateri bolj, drugi manj) razen v eco načinu z vključeno opcijo jadranja.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik krava pravi:
Kot so ti tudi drugi napisali - tudi avtomatski zavirajo. Je pa velika razlika med njimi. DSG je praktično kot ročni, spet drugi imajo svoje "fore", pa senzorje na klancih ... skratka - je vseh vrst. Od mojih izkušenj pa so vsi zavirali, kar sem jih vozil. Nekateri res malo (kot praviš - skoraj v leru).

Zgleda bo držalo to kar praviš, nisem vedel.
Vsi avtomatiki kar sem jih imel in vozil ni nikoli noben zaviral. Sem pa res enkrat vozil enega, ki je očitno zaviral saj je zelo hitro izgubil hitrost, če sem spustil gas, mi je bilo precej zoprno. Raje imam, da avto še kar pelje brez gasa, kot da bi vklopil tempomat.

Kaj pa, če imajo vključeno jadranje? Potem pa res leti, kot bi bilo v leru.
 
Nazadnje urejeno: